بازدید 489217
گلایه‌های تلخ مادر پس از جان دادن پسرش؛

«مرتضی پاشایی» خواننده جوان پاپ بدرود حیات گفت

در این بین مادر پاشایی نیز ضمن گلایه از برخی چهره‌ها از انتشار عکسی که در روزهای گذشته روی صفحه شخصی یکی از خواننده‌ها منتشر شد گفت: برای برخی از این دوستان واقعا متاسفم که فقط برای خودنمایی آن عکس را منتشر کردند. هرگز نمی‌توانم ببخشم کسی را که در این شرایط عکس پسرم را در آن حالت بد و روی تخت آی سی یو منتشر کرده است.
کد خبر: ۴۴۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳ 14 November 2014
«مرتضی پاشایی» خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری مهلک سرطان صبح امروز جمعه 23 آبان درگذشت؛ واقعه‌ای که با واکنش گسترده چهره‌های فرهنگی و هنری همراه شد.

به گزارش «تابناک»؛ مرتضی پاشایی مدت‌ها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد که با تشدید بیماری از روز جمعه 16 آبان ماه در بخش ICU بیمارستان بهمن بستری شده بود، ساعاتی قبل در گذشت.

مرتضی پاشایی متولد بیستم مردادماه 1363 خواننده، نوازنده، آهنگساز پاپ فارسی بود. او دانشجوی رشته گرافیک بوده و از کودکی به موسیقی علاقه داشت. موسیقی را از سن چهارده سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد. پاشایی اخیرا با وجود بیماری ترانه «نگران منی» را برای برنامه ماه عسل به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی اجرا کرده بود که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت.

پاشایی در طی روزهای گذشته روند بهبود را طی می‌کرد و حتی به بخش منتقل شده بود اما به یکباره حال وی وخیم شد و حدود ساعت 10:30 امروز (جمعه 23 آبان) در بیمارستان بهمن درگذشت و هم‌اکنون نیز پیکر وی به سردخانه منتقل شده است و مسولان این بیمارستان از هواداران این خواننده جوان درخواست کرده‌اند تا در مقابل بیمارستان بهمن تجمع نکنند.

دکتر «حسن توکلی» پزشک معالج این خواننده گفت: «مرتضی مبارزه سختی را با بیماری‌اش داشت و در حالی که از زمان تشخیص بیماری ما فقط سه ماه پیش بینی ادامه حیات را برای وی کرده بودیم، مرتضی چیزی حدود ۱۱ ماه جنگید و تا لحظه آخر هم کوتاه نیامد. تیم پزشکی این هنرمند ‌‌نهایت تلاش خود را در مراحل مختلف درمانی این هنرمند انجام داد و در مقاطع مختلف با پرتو درمانی و شیمی درمانی سعی در مهار سرطان داشت ولی متاسفانه اوضاع جوری مساعد نشد و سرطان به تمام بدن پاشایی سرایت کرده بود.

«مرتضی پاشایی» خواننده جوان پاپ بدرود حیات گفت

در این بین پدر مرتضی پاشایی در حالی که اوضاع نامساعدی داشت نیز گفت: ۱۵ آبان ماه سال گذشته بود که متوجه شدیم و سریعاً اقدام کردیم و ۲۱آبان ماه هم در بیمارستان «نیکان» مرتضی تحت عمل جراحی قرار گرفت. متاسفانه کمی دیر متوجه شدیم ولی لحظه‌ای درنگ نکردیم و خود مرتضی هم با ‌‌نهایت قدرت سعی کرد بتواند بیماری‌اش را شکست دهد. هر وقت قطعه «عصر پاییزی» مرتضی را می‌شنوم، یاد خاطراتی می‌افتم که نمی‌شود گفت خاطرات خوب یا بد. این قطعه را که می‌شنوم، به فکر فرو می‌روم.

وی درباره سفری که به خواسته مرتضی پاشایی در محرم امسال برای پدر و مادرش به کربلا صورت گرفت نیز گفت: هفته پیش در کربلا، من دست بر قضا یک دقیقه مانده به اذان مغرب رفتم سرداب حضرت ابوالفضل العباس، در باز شد و آنجا دیدم یک آقای روحانی منتظر کسی است که اذان را بگوید. بلندگو را برای من آوردند، تکبیر و اذان را گفتم و در پایان گفتم پنج مرتبه آیه «امن یجیب» را بخوانید و برای «مرتضی پاشایی» که دوستش دارید دعا کنید و در سرداب حضرت ابوالفضل العباس همه دعا برای سلامتی مرتضی کردند وقتی شروع به خواند نماز فرادا‌یم کردم یکسری از ایرانی‌ها دورم جمع شدند و پرسیدند که مرتضی را از کجا می‌شناسم. من هم گفتم که پدرش هستم، برایش دعا کنید که به حق حضرت ابوالفضل انشاالله شفای عاجل بگیرد.

در این بین مادر پاشایی نیز ضمن گلایه از برخی چهره‌ها از انتشار عکسی که در روزهای گذشته روی صفحه شخصی یکی از خواننده‌ها منتشر شد گفت: برای برخی از این دوستان واقعا متاسفم که فقط برای خودنمایی آن عکس را منتشر کردند. هرگز نمی‌توانم ببخشم کسی را که در این شرایط عکس پسرم را در آن حالت بد و روی تخت آی سی یو منتشر کرده است.

مراسم تشییع پیکر «مرتضی پاشایی» صبح روز یکشنبه 25 آبان ماه از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان برگزار خواهد شد.

تعداد بازدید : 1550
دانلود


واکنش هنرمندان و چهره‌ها به درگذشت پاشایی

واکنش هنرمندان نسبت به درگذشت مرتضی پاشایی را در زیر بخوانید:

علی کریمی: خدا به همرات روحت شاد

علی دایی: درگذشت این خواننده جوان که هواداران زیادی هم داشت ضایعه بزرگی برای موسیقی و هنر کشورمان به حساب می‌آید. به این وسیله درگذشت این خواننده جوان را به همه مردم کشورمان تسلیت می‌گویم.

رضا یزدانی: تنها صداست که میماند... مرتضى پاشایی رفت ولى صدا و ترانه هاش همیشه تو زندگى و قلب مردم و طرفداراش جاریه... روحش شاد.

محسن یگانه: دیگه نگرانت نیستیم... الان تو نگرانمونی! یه عالمه حرف مونده تو گلوم که دلم میخواد بنویسم تو این پست ولی بازم ساکت میشم... مرتضی عزیز، فک نکنم خودت هم راضی به ناراحتی دوست ها و دوست دارانت باشی، واسه همین فک کنم به تو و یادت فقط رنگ سفید میاد... آروم بخواب دوست من... دوستان شما هم ناراحت نباشید... الان حال مرتضی خیلی از همیشه بهتره... اشک نریزید... لبخند بزنید به خاطر آدمی که یه تصویر خوب از خودش به جا گذاشت و رفت... هنوز هم #یکی #هست.

پولاد کیمیایی: خدا رحمت کنه تو رو که رحمت خدا با تو بود و هست.

برزو ارجمند: درگذشت هنرمند جوان مرتضی پاشایی عزیز را با خانواده‌اش و دوستدارانش تسلیت می‌گم.

مهناز افشار: پیش از این با تمام وجود آرزو و خواستمان سلامتى شما بود و حالا باید عمیقن عزادار باشیم . کاش اینقدر عجله نمیکردیم و پیشتاز در خبر رفتنت نبودیم و عمیقا با مثبت اندیشى بیشترى منتظر ایستادن دوباره ات بودیم افسوس شما با صداى زیبایت همیشه هستى آقاى پاشایى در میان عمیق ترین تاریکی ها به دو چشم غمگینی می اندیشم و به پنجه هایی که خاک،خاک مهربان آن را می پوشاند.

الناز شاکردوست: دوستان متاسفانه من همین الان این خبر غم انگیز رو شنیدم واقعاً نمیدونم واسه از دست دادن این هنرمند دوست داشتنى با اون صداى پُر از احساس و دل نشینش باید چه واژه اى گفت.. مرتضى جان تا همیشه جایت در بینمون خالیست.. ایمان دارم بهشتى در انتظار توست که بى تردید بهتر از این دنیاى پر از رنگ و ریاست.. شاید تنها چیزى که در این لحظات میتونه ذره اى تسکین دهنده دل همه ما دوست دارانت باشه همین صدایى ست که از تو تا همیشه به یادگار باقى است روحت شاد.

آناهیتا نعمتی: تسلیت عرض میکنم خدمت خانواده پاشائی و طرفداران این هنرمند عزیز و مردمی، روحش شاد ، قطعأ که همیشه با صدای گرمش و هنرش در بین همه ایرانیها جاودانه خواهد بود

نرگس آبیار: خدا به مادرش صبر دهد

بهنام تشکر: دوست داشتیم روزها بگذرن و هر لحظه از خبر بهبودى کامل مرتضى پاشایى بشنویم، اما متاسفانه صبح امروز این خواننده دوست داشتنى کشورمون به علت ایست قلبى درگذشت! این اتفاق رو به جامعه هنر، مردم ایران و خانواده محترم ‏پاشایى‬ تسلیت میگیم! بغضم گرفته وقتشه ببارم..چه بى هوا هواى گریه دارم... باز کاغذام با تو خط خطى شد... خدا این حس و حالو دوست ندارم!

پرند زاهدی: مرتضى رفت... اما نام و نفس آسمانى اش، مانا میماند...خانوادهء نازنینش، مهدى کرد، افشین دهقان و مهمتر از همه حسین چاوشیان که بانى این آشنایى بودى، دل منهم ، چون شما بیتابه و بیقرار... خداوند صبر، صبر و بازهم صبر عطا کند.

بهاره رهنما: مرگ به قول سهراب گاه با خوشه انگور می آید به دهان مرتضی پاشایی از کنارمون رفت اون صبور بود و مهربان با دنیا و شجاع چون در عین مبارزه با بیماریش سفر مرگ رو با پذیرش پذیرفته بود روح جوان و هنرمندش قرین مهربانی خداوند باد لطفا فاتحه و صلواتی با خواندن پست هدیه روحش کنیدتو کنسرت اخرش با وجود أوج بیماری با عشق برأی طرفدارانش خوند و با جرات روی روی صحنه بود...

بهنوش طباطبایی: چه بخواهیم چه نخواهیم محکوم به رفتنیم.

مهدی پاکدل:
مرتضی جان بدرود. تسلیت به بازماندگان این عزیز و تمامی دوستدارانش

محسن تنابنده: نمی‌دانم چه می خوام بگویم/زبانم در دهان باز بسته است

طناز طباطبایی: تسلیت... روحت شاد.

هادی کاظمی: گفته بودی این روزهای سخت می‌گذره.. تموم میشه... تموم شد مرتضی. تو بهتر از هر کسی می دونستی.. رفتی اثرت موند... تولد مبارک... روحت شاد... دیدار به قیامت

مژده لواسانی: زهرا، آخرین کنسرتی که رفتیم یادته؟ چقدر گریه کردیم... مهربان و بااحترام، پذیرای ما بود و چقدر خوشحال بود از دو تا ترانه ای که جدید براش گفتی... منتظر آلبوم جدید و ترانه های تو بود... زهرا، ترانه هات رو کجا میخونه حالا؟... زهرا ترانه هاش رو به کسی نده...روحش شاد،آقای صبور و مهربان...آرام گرفت. و امیدوارم خانواده و هوادارش هم آرام باشند

نیکی مظفری: بدرود بزرگ مرد...تسلیت میگم به خانواده،دوستان ،همکاران و هواداران"مرتضى پاشایى"عزیز پروردگارا صبر و آرامش عطا فرما.

علی صالحی: گاهی شفا به رفتن است.

شبنم مقدمی: تنها صداست که می ماند... و مرگ،پ ایان هیچ کبوتری نیست مرتضی... پایان بی قراری ها...آغاز آرامشت مبارک.

باران کوثری: پروردگارا این سرزمین را از خشکسالی و دروغ و مرگ جوانانش در امان بدار.

نیوشا ضیغمی: تو رفتی ولی یاد تو ماندنیست ... آرامشت مبارک مرتضی عزیز.

گلاره عباسی: مرتضی پاشایی عزیز همیشه در کنار مردم سرزمینت ماندگاری

محمود گلزاری(معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان): مرتضی پاشایی، هنرمند جوان و خواننده جشن ملی بخشش در جوار رحمت و بخشش الهی آرمید. نام او پرآوازه و یاد او گرامی.

پریناز ایزدیار: میدونى حالم این روزا بدتر از همست.

داریوش فرضیایی(عمو پورنگ): وقتی بابا رفت هر روز با نگاه کردن به یادگاری هاش دلم رو آروم میکردم همون _تسبیح و انگشتر و ساعت و تلفنش که دیگه هرگز زنگ نخورد... مرتضی جان حالا که تو رفتی چطور میتونیم با شنیدن صدات دلمامون روآروم کنیم...خیلی سخته ؛ خیلی... حالا نوبت توست که نگران ما باشی... چطور باید نبودنت رو باور کنیم و با جای خالیت کنار بیاییم...

آرش برهانی: اینجورى عزیز از دنیا رفتن سعادت میخاد ،،مرتضى میان دعاى خیر هموطناش رفت ، مهم اینه که بعد از رفتنمون خاطرات خوبى براى هم بجا بزاریم مرتضى جان میدونم جات تو بهشته روحش شاد. درگذشت مرتضى عزیز و تسلیت میگم.

لاله صبوری: یک سال پیش بود، دعوت شدم کیش، جشنواره تابستانی، روزی که اجرای من بود ، قبل از اینکه روی استیج بروم ، خواننده جوانی روی استیج رفت ، همه میشناختندش ، من نه ، صدای گرمی داشت و مرا صدا کرد روی استیج ، صمیمی بود و مردمی ... البومش را هدیه داد ..... مرتضی پاشایی ....به سی دی اش نگاه می کنم .....دلم اتش می گیرد .... تسلیت به همه دوست دارانش.

مهدی ماهانی: فقط وقتى یاد خاطره ایى از مرتضى مى افتم که تو کنسرت کیش پشت استیج اتفاق افتاد،روانم بهم مى ریزه...فکر کنم دومین کنسرت مرتضى بود...محسن افشانى و محمد علیزاده هم بودند نمى دونید از شوق دیدن مردم تو سالن همایشهاى کیش چه استرسى گرفته بود و بعد چه خاطره ایى بین ما چهارتا گذشت...إنسان ساده بى ریا و خاکى ...خدا به پدر و مادرش و دوستداراش صبر بده...یک فاتحه براى بدرقه روح مرتضى عزیز بفرستید و با کلمه یا حق تو نظرات (( کامنتتها)) مرتضى رو بدرقه کنید...دیدار به قیامت پسر دوست داشتنى خیلى زود دنیا به یک چشم بهم زدن تمومه ...خوش به حالت که همه دوست داشتن و یادگارى هاى خوب گذاشتى از خودت یا حق.

روناک یونسی: برادر جان خداحافظ سلام ما رو به خدا برسون.

الهام پاوه‌نژاد: عاشقی جاده یک طرفه بود مهربان..... روحت رها شد و جانت آرام گرفت.

لیلا بلوکات:
سلام بسیار غمگین و ناراحتم تسلیت میگم به تمام مردم شهرم که میدونم همتون با ترانه های مرتضی پاشایی خاطره دارید ... مرتضای عزیز با ترانه هات عشق فهمیدم با ترانه هات عاشق شدم با ترانه هات گریه کردم با ترانه هات شاد شدم پسر یادت همیشه با منه مریم عزیزم همسر مرتضی از خدا واست صبر آرزو میکنم ... تسلیت. روحش شاد.

حسام نواب صفوی: آخرین دیالوگ فیلم گلادیاتور :خداحافظ دوست من یک روز میبینمت اما نمیدونم کی اما حالا نه . دلم برات تنگ میشه مرتضی عزیز نمیدونم کی اما همدیگر را خواهیم دید.آرام بخواب.

سحر قریشی: روح و روانت شاد برادرم ، هر روز دم اذان براى آرامشت دعا مى کردم و یه شمع روشن مى کردم مرتضى عزیز آرامشت مبارک.

عباس غزالی: مرتضی جان روحت شاد...

سحر دولتشاهی: تسلیت می‌کنم. روحشون شاد باشه. واقعا متاسفم

رسول خطیبی(سرمربی تراکتورسازی): مرتضی پاشایی یکی از خوانندگان خوب کشورمان بود که با صدای خود بسیاری از جوانان را طرفدار خود کند. درگذشت او ضایعه‌ای بزرگ برای جامعه هنر و کشور ایران است امیدوارم روح این جوان قرین رحمت الهی باشد.

مهدی رحمانی (کارگردان): مرتضی پاشایی تا آخرین لحظه عمرش ایستاد و مقاومت کرد فارغ از غر زدن و کنار کشیدن. با این که دلیل منطقی برای ناامیدی داشت و این می تونه سرمشق خیلی از ماها باشه..روحش شاد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۲۵۰۰
انتشار یافته: ۱۵۶۸
خدایش بیامرزد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدایا فقط 30 سالش بود
ابوالفضل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
تحمل نداره نباشی....دلی که تو تنها خداشی.....
چقدر قشنگ خونده بود....
رفت پیش عشقش....خدا
رضا110
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدا رحمتش کنه ... خیلی حیف شد که دیگه نمیتونیم اون صدا را داشته باشیم
hasti
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
واقعا ناراحت شدم خدا بیامرزه خداوند به خانواده اش صبر بده
mehran
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
فک کردم باز الکیه شکه شدم
احمدرضا
| United States of America |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
امشب را آرام بخواب دور از هیاهوی بدخواهان. سلام ما را به منشاء عشق و احساس برسان. یاد تو احساس تو در ذهن ماهمیشه زنده می ماند.
فاطمه
| Iraq |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
بله...انشا الله خدا میامرزدش....
مسعود
| United States of America |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
واقعا این کسانی که منفی دادند فازشون چیه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
یکی لطفا بگه این نفراتی که منفی دادن واقعا دلیلشون چی بوده ؟؟؟؟؟؟
بنده خدا
| Netherlands |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
دوستان اگه تونستن نماز شب اول قبر رو برای شادی روحش بخونن. ( من که آهنگاشو دانلود می کردم خودم رو مدیونش می دونم ):
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
به رفتن زود هنگامت هیچوقت رضایت نداشتیم ولی بدون اسطوره ای شدی در دل ما
تو هم رفتی و به خاک سپرده شدی مانند تمامی جوانان ناکامی که در متر به متر این آب و خاک به تن سرد زمین سپرده شدند
روحت شاد و یادت گرامی باد
هدیه نا قابل و کم ارزش من اشک هایم تقدیم به تو
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
این طفلی فقط گفته خدا بیامرزدش ، چرا بهش منفی میدین پس ؟
صالح.م
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
دل دنیا رو خون کردی تو اینجوری که رفتی....
مرتضی هنوزم دوستت داریم
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
اینایی که منفی دادن یعنی چی؟ها؟
ینی خدا نیامرزدش مثلا؟؟؟
مهدی
| Austria |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
فقط میتونم بگم بارفتنت نبض و صدای عشق مرد
ناشناس
| Canada |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
اونوقت میگن پارازیت تاثیر منفی نداره.
کیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
خدا رحمتش کنه و انشاءالله عبادتها و تضرعهایی که مخصوصا آخر عمر و در دوران مریضی انجام داد خدا از او قبول کنه.
ایشان غیر از خوانندگی کار دیگه ای هم انجام داده بود؟ کتابی نوشته بود؟ عالم بود؟ دانشمند بود؟ مخترع بود؟ انسانی زحمتکش برای کشور و مردمش بود؟ راستش من درتعجبم که اینقدر براش تبلیغ شد اون هم بعد از مرگ، چون اگه قبل از مرگ بود کاستهاش فروش میرفت و برای خیلی ها خوب نبود. راستی این آقا غیر از خوانندگی چه کاری انجام داده بود که این همه مورد تقدیر و ستایش قرار گرفت و ساعتها براش برنامه و تعریف و تسلیت پخش شد؟ کاش همگی یه خورده فکر کنیم بعد ببینیم چقدر تابع عقل هستیم و چقدر تابع احساس. اون هم احساسی که هنوز نمیدونیم احساس مثبت و صحیحیه یا نه.
تابناک شما هم یه خورده به این قضیه فکر کن. ولی هیچ کس هم حق نداره به این آقا توهینی بکنه. باید اعتدال و انصاف رو رعایت کنیم.
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
مرتضی جان تو در اوج رفتی، یادت و صدات همیشه همراه دوستدارانت هست.
صدا هیچ وقت نمی میره.
ولی دلم بیشتر از این میگیره که چرا جوونای کشورم دارن مث گل پرپر میشن تو هر 10 تا حداقل 6 نفر سرطان دارن این واقعا فاجعه است چرا هیچ کس کاری نمیکنه امروز پاشایی فردا یکی دیگه تا کی باید داغ جوون ببینیم؟؟؟؟!!!!!
کوثر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
روحش شاد
ولی واقعا متاسفم برای بعظی از ادم ها شمابه جای اینکه برین برای شادی روحش دعا کنید میرین تو صفحه شخصی اقای امیر حسین مقصود لو(تتلو)
میگید چرا تو نرفتیتو باید به جاش میرفتی فقط لازمه بگم متاسفم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
من همیشه با ترانه هات گریه میکردم
بهشت مبارکت باشه راوی عشق ...
حسین از بوشهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
خدا رحمتش کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
از دیروز قلبم درد گرفته.احساس میکنم یکی از اعضای خونوادم از دنیا رفته....
مرتضی جان همیشه تو قلب مردم ایران میمونی.روحت شاد....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
کاش می فهمیدم اونایی که به کامنت هایی مثل "خدایش بیامرزد" منفی میدن کی هستن؟ یا نه بهتر بگم چی هستن؟ چون اگر کسی بودن اینکار رو نمی کردن پس این چی هستند این موجودات؟
محمد رحیمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
مرتضی جان منزل نو مبارک
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
اشتباه منفی شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
با آرزوی صبر جزیل برای خانواده محترم و روحش قرین رحمت الهی
مستانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
دیگه توی دنیا به چی اعتبار...
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
جرا يك نفر از دولت تسليت نميكه....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
یکی هست
تواین شهر
که امشب ...
یه ملت ..
واسه اون میخونن واون خوابه!!
مجید رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
چند کلامی با پدر و مادرش : میدانیم از دست دادن عزیز بخصوص فرزند چقدر غم بزرگ و غیر قابل تحملی است ولی من به عنوان فردی که دوستش داشتم در اشکم بسیار خرسندم زیرا او عاقبت به خیر شد ..کجا سراغ دارید که کسی در این محبوبیت و اوج سرافرازی به دیدار خالقش بشتابد این عین افتخار است ...همه خواهیم رفت ولی این کجا و آن کجا ؟
زنده یاد غلامرضا رستمی شاعر معاصر کشورمان می گوید :
سایه ام می گوید ....عزم رفتن دارد
لیک این قصه چه گفتن دارد
سایه بودن ها ....رفتنهاست
رفت هر آنچه که بود
می رود آنچه که هست
می توان بود و نرفت ....می توان رفت و نبود
می توان در جهت رفتن بود ....
سیندخت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
بغضم گرفته وقتشه ببارم ...
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
من تو کف اونا موندم که منفی دادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
عقده ای ها منفی میدند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
منفی برا چیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
یه موضوعی میگم شاید دیده بشه
میخواستم گلایه کنم از متولیان الودگی هوا و مسوولان مربوطه
میخواستم بدونم چرا دیگر خبری از اطلاع رسانی نیست دود تا جلو چشمت اومده پایین بعد سایت الودگی هوای تهران میگه هوا سالمه و عدد ۷۰ رو نشون میده !!!
بازی با جون مردم به چه قیمتی؟
از اقوام ما تعداد زیادی بچه مدرسه ای ناراحتی تنفسی دارن
اخه تا کی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
خیلی ناراحت شدم از رفتنت مرتضی،
خیلی خاطره های خوبی باهات داشتم مرتضی

روحت شاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
ملت جوگیر...فقط همین
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
شادي روحش صلوات!
خدا رحمتش کنه خيلى ناراحت شدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
مرگ پایان کبوتر نیست...
لیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
آخه من موندم کی منفی میده!!!!!
خدا رحمتش کنه.
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
کسی منفی نمیده، طراحی سایت تابناک مشکل داره که دکمه منفی و مثبت نزدیک هم هست و ناخواسته منفی میخوره بعضی وقتا، صد بار هم گفتیم ولی کو گوش شنوا
احمدرضا
| United States of America |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خوش به حال کسی که زمان مرگش این همه انسان دوستش دارن
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
روحش شاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
اسید پاشها منفی میدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
تابناک ای کاش اینجور مواقع کامنت های منفی رو نمیذاشتی.چون آدم دلش میگیره که در میان موجوداتی زندگی میکنه که برای طلب آمرزش هم منفی میدن. ای کاش میشد اینان شناسایی بشن و رفتاری درخور باهاشون انجام بشه که دشمن بشریت و انسانیت هستند
خدا بیامرزه ،
اینهمه شایعه ایی که براش ساختن چند روز آخر زندگی رو برایش نا امیدوار کننده کرده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدا بگم چیکار کنه این افرادی رو به خاطر اندک منافعی با روحیه و آبرو و زندگی انسانهای دیگر بازی میکنن... مرتضی روحت شاد...دوست داشتیم و داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
اونهایی که منفی دادن مثل اینکه ندیدن توی شبکه های اجتماعی هر دقیقه ، هرساعت شایعه درگذشت اش رو ارسال میکردن .
برایشان متاسف ام مثل اینکه به آرزوشون رسیدن.

باید امیدوارش میکردیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
فاتحه برای همه رفته گان فراموش نشه
یکی هست ، تو قلبم که هرشب واسه اون می نویسم و اون خوابه
نمی خوام ، بدونه واسه اونه که قلب من این همه بی تابه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
قول بده که تو ،از پیشم نری ،
باسه من دیگه عاشقی جاده ی یک طرفست ،
میمیرم بری آخرین دفعه است...
ایرانی55
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
یکی از اینهایی که منفی داده فقط بگه چرا !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
خداوند رحمتش کنه.........
خداوند بهترین قاضی است..........
اعصابم خراب شد. خدا رحمتش کنه.حیف بود.اشکم درومد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
واقعا نمیدونم دیوانه اند این افرادی که منفی دادند اخه یعنی چی؟؟!!!!
روانت شاد عزیز هنرمند
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدا بیامرزدش.هنرمند محبوب و بی ادعایی بود
واقعا حیف شد ،خدایش بیامرزد
روحش شاد امروز واقعا حرفی میشه زد...دیگه یکی نیست ....
پاسخ ها
نفس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
واقعاااااا
خیلیییییی حیف شد
صداش فوق العاده بود
خدا بیامرزتش
خیلیییی حیف شد...
انا لله وان اليه راجعون
هر گل كه بيشتر به چمن ميدهد صفا گلچين روزگار امانش نميدهد
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
درود بر شما

خداوند فقط به کسانی نعمت مرگ و نزدیک شدن به او رو میده که واقعا خوب باشند
تسلیت به خانواده داغدارش و جامعه موسیقی کشورمان. واقعا خبر خیلی بدی بود.متاسفم
بسیار خبر بدی بود باورش سخته که دیگه آقای مرتضی پاشایی در بین ما نیست نمیدونم زبونم بند اومد
پاسخ ها
nader
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
rohesh shad
ستایش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
با بیماری که مرتضی جون داشت و دست و پنجه ای که نرم کرد پاک شد و از دنیا رفت.گویا عاقبت بخیر شد .اینم تو ماه امام حسین. خوش به سعادتش. روحش شاد.
شاید بپرسی از خودت ، کجامو در چه حالیم
برای دلخوشیت میگم ، خوش باش عزیزم عالیم

اما حقیقت اینه که بدون تو شکسته ام ...

مرتضی پاشایی
مرده پرست نیستم اما با صداش خاطره داشتم
خدا رحمتش کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
چه ربطی به مرده پرستی داشت؟
بانو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
برای همه لحظاتی که از صدای قشنگش لذت بردیم برای شادی و آرامش روح عزیزش، صلوات بفرستیم. یقینا هنرمندای ما حتی اگر از این دنیا برن تا ابد توی خاطر ما هستن... مرگ پایان کبوتر نیست...
بهار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
این واکنش مردم به درگذشت مرحوم پاشایی همون گرمی و پر احساسی ایرانی هاست که تو این نسل جدیدم دیدیم چه پرشور وجود داشت
بهار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
این واکنش مردم به درگذشت مرحوم پاشایی همون گرمی و پر احساسی ایرانی هاست که تو این نسل جدیدم دیدیم
یادش گرامی
آهنگها و صدای دلنشینت را از یاد نمی بریم
خدا رحمتش کنه. صداش چه زیبا و دلنواز بود. خیلی جوون بود.
هنــــر مُرد
پاسخ ها
بانو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
این حرف اگرچه مفاهیم مختلفی داره اینجا جاش نیست. برای شادی و آرامش روح مرتضی دعا کنیم
فربد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
ببخشید یعنی چه؟!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
الکیه...
داغون شدیم :(((((
مرتضی عزیز دیدی حق داشتیم نگرانت باشیم...روحت شاد
خدا رحمتش کند....خدا به پدر و مادرش صبر بده
انالله واناالیه راجعون
روز جمعه من خراب شد. خیلی حالم گرفته شد
حالم گرفته شد به خدا....فکرشم نمیکردم...
باورش سخته برامون. خدا به خانواده اش صبر بده و روحش شاد
اشک تو چشمام جمع شد
خوب بود
خوب زندگی کرد و
در کمال ناباوری فوت کرد .
خدارحمتش کنه
پاسخ ها
سرشک
| Netherlands |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
چه قدر کم! یعنی اشکت اینقدر نبود که از چشمات سرازیر بشه؟! واقعا که!
روحش شاد و یادش گرامی
واقعاً حیف شد
خدا بیامرزتش.واقعا ناراحت شدم
خدا بیامرزه. ناراحت کننده بود.
خدا حافظ رفیق ممنون که تو خیلی از لحظات خاطره انگیزمون کنارمون بودی :((((
یکم فکر کنیم که چرا این آدم اینقدر برای همه عزیزه. سعی کنیم طوری زندگی کنیم که برای اطرافیانمون اینقدر عزیز باشم حداقل! یه ملت نشد ولی یه خانواده و دوست و آشنا که میشه!...روحش شاد و یادش گرامی..
لطفا برای شادی روحش یه فاتحه بخونید.ممنونم
انصافاً خواننده خوبی بود. خدا بیامرزدش
پاسخ ها
فربد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
همچنین انسان خوب و مردمی روحش شاد.
انا لله و انا الیه راجعون....
خدا بیامرزدش...
با مرگش یاد ناصر عبدالهی رو دوباره زنده کرد.
واقعا داغون شدم كاراش عالي بود خدا رحمتش كنه.
من خیلی نمشناختمش ولی به عنوان یک جوان متاسف شدم...
خدا حافظ رفیق ممنون که تو خیلی از لحظات خاطره انگیزمون کنارمون بودی :((((
میشه منبعی که این خبر رو تو 5 دقیقه پخش کرد بگید ؟؟؟
مثل ابولفضل پور عرب نباشه ؟!

امیدوارم خبر کذبی بیش نباشه
خدا رحمتش کنه خيلى ناراحت شدم
خدارحمتش کنه...واقعا اعصابم خورد شد...حیف شد
تسلیت میگم به همه ی طرفداران و خانواده ی عزیزش
یکی هست که رفت اما رفت توی قلبا . با خاطراتت زندگی خواهیم کرد تو عصرای پاییزی . روحت شاد
مرتضی همیشه تو قلب ما هستی و با آهنگات زندگی می کنیم....
پاک بودی، این چند ماه پاک تر شدی و پر کشیدی....
دلم گرفت...
خدا بیامرزدش
واقعا یکی از بهترین ها رو از دست دادیم..خدا رحمتش کنه
خدا رحمتش کنه.خواننده مورد علاقم بود.آهنگ روزای سختش همیشه تو یادم میمونه :'(
خدا رحمتش كنه.از جووني كه بهش نداد ...ايشالا اخرت
خدا روحش رو قرین رحمت کنه.از اونهمه رنج و درد فارغ شد و اروم گرفت.
خیلی جا خوردم. اصلاً خشکم زد این خبر را دیدم. خدا رحمتش کند.
مگه میشه باشی و تنها بمونم
محاله بزاری محاله بتونم
دلم...
به امید آنکه روزی فرا برسد که علم پزشکی به کمک پاشایی های فراوانی که در سطح جهان داریم بیاید و خانواده ای را دیگر داغ دار نبینیم. به امید آن روز
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
کاشکی میدونستم چرا بعضی ها منفی میدن
خدا رحمتش کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
روحش شاد خيلي حيف شد خداوند به باز ماندگانش صبر دهد
حالا آهنگای کیو گوش بدییییییییییییییییم :(
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خودش مرد ولی صداش زندست
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
آهنگای خودشو
ديگه نگرانت نيستم مرتضي عزيز چون انشالله جات توي بهشته

ﺗﻮ ﺑﻪ ﺟﺎﯾﻪ ﻣﻨﻢ ﺩﺍﺭﯼ ﺯﺟﺮ ﻣﯿﮑﺸﯽ
ﯾﮑﯽ ﻋﺎﺷﻘﺘﻪ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻋﺎﺷﻘﺸﯽ
ﺗﻮ ﺟﺎﯾﻪ ﻣﻨﻢ ﭘﺮ ﻏﺼﻪ ﺷﺪﯼ
ﻧﺬﺍﺭ ﺧﺴﺘﻪ ﺑﺸﻢ ﻧﮕﻮ ﺧﺴﺘﻪ ﺷﺪﯼ

=====

ﻧﮕﺮﺍﻧﻪ ﻣﻨﯽ ﮐﻪ ﻧﮕﯿﺮﻩ ﺩﻟﻢ
ﻭﺍﺳﻪ ﺩﯾﺪﻥ ﺗﻮ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﯿﺮﻩ ﺩﻟﻢ
ﻧﮕﺮﺍﻧﻪ ﻣﻨﯽ ﻣﺜﻞ ﺑﭽﮕﯽ ﻫﺎﻡ
ﺗﻮ ﺧﻮﺩﺕ ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﻣﻦ ﺍﺯت ﭼﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ
ديگه نگرانت نيستم مرتضي عزيز چون انشالله جات توي بهشته

ﺗﻮ ﺑﻪ ﺟﺎﯾﻪ ﻣﻨﻢ ﺩﺍﺭﯼ ﺯﺟﺮ ﻣﯿﮑﺸﯽ
ﯾﮑﯽ ﻋﺎﺷﻘﺘﻪ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻋﺎﺷﻘﺸﯽ
ﺗﻮ ﺟﺎﯾﻪ ﻣﻨﻢ ﭘﺮ ﻏﺼﻪ ﺷﺪﯼ
ﻧﺬﺍﺭ ﺧﺴﺘﻪ ﺑﺸﻢ ﻧﮕﻮ ﺧﺴﺘﻪ ﺷﺪﯼ

=====

ﻧﮕﺮﺍﻧﻪ ﻣﻨﯽ ﮐﻪ ﻧﮕﯿﺮﻩ ﺩﻟﻢ
ﻭﺍﺳﻪ ﺩﯾﺪﻥ ﺗﻮ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﯿﺮﻩ ﺩﻟﻢ
ﻧﮕﺮﺍﻧﻪ ﻣﻨﯽ ﻣﺜﻞ ﺑﭽﮕﯽ ﻫﺎﻡ
ﺗﻮ ﺧﻮﺩﺕ ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﻣﻦ ﺍﺯت ﭼﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ
واقعا حیف شد...عمیقا ناراحت شدم...خدا رحمتش کنه
جمعه اي تلخ وسياه
خداوند او را قرين رحمت خود قرار دهد.
مرتضی پاشایی در قبل همه ما جاودان خواهد ماند
یکی هست توقلبم/ که هر شب واسه اون می نویسم و اون خواااااااااابه!!! افسوس و هزاران افسوس!
خدا رحمتش کنه خيلى ناراحت شدم حیف شذ
خیلی ناراحت کننده بود همش میگفتند بهتره.اومده تو بخش پس چی شد یهو
پاسخ ها
پرستو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
ب اینجا ک رسید...دیگه قلب یاری نکرد....از تپش ایستاد...........خدا روحش را قرین رحمت خودش قرار دهد
اشک تو چشمام جمع شد
خوب بود
خوب زندگی کرد و
در کمال ناباوری فوت کرد .
خدارحمتش کنه
انگار امن یجیب ها اثر نکرد
پاسخ ها
لر بختياري
| Germany |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
انگار حكمت خدا چيز ديگري بود كه ما انتظارش را نداشتيم.
هميشه اگر دعات برآورده نشد بدون حكمتي توش بوده و بازم خدا رو شكر كن و بگو انشالله خيره.
خدا رحمتش كنه
پرنیان
| United States of America |
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
اثر را چی میدونی؟ گاهی مرگ شفاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
گاهی شفا به رفتن است...
پری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
شاید این بهترین اثرشون بوده......
مرتضی جان همیشه در خاطرمان میمانی
نثار روح این عزیز قرائت فاتحم
.
بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ


الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ

الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ

إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ


اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ


صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ



خداوند رحمتش کند
روحش شاد
میدونی حالم این روزا بدتر از همس...
آخه هرکی رسید دل ساده من رو شکست...
تسلیت میگم .روحش شاد یادش گرامی.
خدا رحمتش کنه..
چرا خوب ها همیشه زود میرننننننننننننننننننننننننننننن.چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ناراحت کننده بود

خدا رحمتش کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
کلا این منفی ها جالبه! من که موندم مفهموم این منفی ها دیگه چی هست؟
روحش شاد و مکانش جنت باشه
باسلام خداوند روح خواننده جوان اقا مرتضی را غریق رحمت کند چون در ماه محرم دعوت حق را لبیک گفت انشالله خداوند ایشان را به اقا ابوالفضل ببخشاید امین روحش شاد
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق ..
.
.
خداحافظ .. مرد آهنگهای عاشقانه ..
خداحافظ مرتضی پاشایی عزیز
ازلحظه ای که خبر را دیدم دارم گریه می کنم خیلی دوست داشتنی بود خدارحمتش کند
سلام
چقدر قشنگ نوشته اون دوستمون "هنــــــر مرد"
خدایش بیامرزد
پاسخ ها
ارزو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
خیلی ناراحت شدم الهی بمیرم خیلی جوون بود خدارحمتش کنه
از بس فاز منفی دادند که مرده
متاسفم برای بعضی ها
خدا رحمتش کنه
دلش پر بود چرا زودتر کردنش تو قبر
روحت شاد..........
خدایا یک سوال ازت دارم!؟
چرا بهترینها رو میبری واقعا از کارت متعجب ما ملت داشتیم با صدای مخملی و رویاییش حال میکردیم
آخه این درسته پروردگار ها !؟
دیگه چطور منتظر کارهای قشنگ و دلچسبت باشیم.خیلی خرابم
قلبم رو تکراره....................روحش شاد......
ميدوني حالم اين روزا بدتر از همست....
خيلي ماه بود خيلييييي.خدا بيامرزه.از ته دل داغون شدم
خدا به خانوادش صبر بده
يه سوال:منفي چرا دادن بعضيا واقعاً؟؟؟؟؟
پاسخ ها
بختیاری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
همیشه بین آدمای خوب آدم بد هم وجودداره...خودتو ناراحت نکن ..اینا هم هویتشون مشخصه
انا لله و انا الیه راجعون....
خدا بیامرزدش...
خدا رحمتش کنه صدای خوبی داشت با صداهاش خاطره دارم
میشه منبعی که این خبر رو تو 5 دقیقه پخش کرد بگید ؟؟؟
مثل ابولفضل پور عرب نباشه ؟!

امیدوارم خبر کذبی بیش نباشه
اشک تو چشمام جمع شد
خوب بود
خوب زندگی کرد و
در کمال ناباوری فوت کرد .
خدارحمتش کنه
خدارحمتش کنه متاسفم که افرادی مثل ایشان که به مردم امید و شادی میدادند ناامید گشتند و این برای تمام مردم ایران ضایعه ای اسفناک است.
از بس فاز منفی دادند که مرده
متاسفم برای بعضی ها
خدا رحمتش کنه
دلش پر بود چرا زودتر کردنش تو قبر
روحت شاد..........
میدونی حالم این روزا بدتر از همست
اخه هر کی رسید دل ساده ی من روشکست

روحش شاد و يادش گرامى
زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست....
هرکسی نغمه خود خواند واز صحنه رود...
صحنه پیوسته به جاست...
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد...
دردناک است.....اما
صبوری بردرد هم خدا داده...
میدونی حالم این روزا بدتر از همست
اخه هر کی رسید دل ساده ی من روشکست

روحش شاد و يادش گرامى
خدا اونو تو ماه رمضون موندنی کرد روحش شاد..........
خیییییلی ناراحتم
حییف شد
تختی که امروز صبح خالی شد...
قلبی که دیگر روی تکرار نیست... و هوادارانی که دیگر نمی توانند نگرانت شوند... و صدایی که تا ابد جاودانه می ماند.
خداحافظ مرتضی
واقعا حيف شد صدايي بي نظير داشت همچين صدايي با اين سوز تکرار نشدنيست
روحش شاد و مکانش جنت باشه واقعا دلم گرفت
:((((((((
واقعا خیلی خبر بدی بود همه ما با آهنگ ها و صداش کلی خاطره داشتیم تا حالا برای مرگ کسی انقد گریه نکردم آهنگ یکی هست رو خیلی دوست داشتم خدا رحمتش کنه
خدا رحمتش کنه
روحش شاد و یادش گرامی ....مرتضی جان آرام بخواب
خدارحمتش کنه حیف شد که رفت
واقعا حيف شد به خانواده اين هنرمند عزيز و دوست داشتنى تسليت ميگم مرتضى به تو گفته بودن سه ماه زنده ميمونى اما يازده ماه جنگيدى روحت شاد
من تو تنهایی هام با اون جون میگرفتم..... مرتضی خیلی دوست داریم همیشه..... روحششاید و یادش گرامی
مرتضی آرام بخواب

ولی ما بی تو آرامش نداریم
حالم خيلي بده خدا
از دست دادن مرتصی عزیز را همانند از دست دادن خسرو شکیبایی عزیز باور نکرده ام
قلبم به درد اومد...ما رو تنها گذاشتی با این همه خاطره .......روحت شاد مرد
خداوند رحمتشش کنه
روحش شاد و یادش گرامی ....مرتضی جان آرام بخواب
به نام خدا
سلام انشاا... در آخرا همنشین صاحین شوی مرتضی جان.

روحت شاد ویادت همیشه گرامیست.

یا حق
ﺭﻭﺣﺶ شاد
خدا رحمتش کنه واقعا حیف شد صداش بسیار عالی و دلنواز بود یادش تا ابد گرامی باد
بخدا میسپاریمت مرتضای عزیز وبا اشکهایمان تا عرش اسمانی ش بدرقه ات میکنیم
روز تولدم داداش مرتضی رفت.اخه خدا چرا,دلت اومد?????
روحش شاد
روحش شاد و یادش گرامی ....مرتضی جان آرام بخواب
داغ فرزند سخت است. خدا به پدر و مادرش صبر بدهد.
انالله واناالیه راجعون. خداوند اورارحمت کند.
خیلی ناراحتم.
هق هق
روحش شاد و یادش گرامی ....مرتضی جان آرام بخواب
خدا بیامرزدش تو مای عسل شعرش جاودانه شد و رفت پیش عبئاللهی
خدا رحمتش کنه دوستان خواهشن برای مرتضی پاشایی دو رکعت نماز قضا بخونن که از همه چی براش با ارزش تره
روحش شاد و یادش گرامی ....مرتضی جان آرام بخواب
روحش شاد و یادش گرامی خدا بیامرزش
آنچه به شما لذت می بخشد را پیدا کرده و به آنجا بروید...مرتضی جاش پیدا کرد و رفت.
....................................روحش شاد و یادش گرامی
تسلیت میگم , چقد خوشبخت بود این همه آدم دوسش داشتن , این همه آدم واسش دعا کردن , مرتضا جان , شاید جسمت دیگه بین ما نباشه , اما صدات و خاطره هایی که با آهنگهات داریم همیشه با ما هس
روحش شاد و یادش گرامی ....مرتضی جان آرام بخواب
از دست دادن مرتصی عزیز را همانند از دست دادن خسرو شکیبایی عزیز باور نکرده ام
میدونی حالم این روزا بدتر از همه است
آخه هر کی رسید دل ساده ی من رو شکست
قول بده که تو از پیشم نری
واسه من دیگه عاشقی جاده یک طرفه است
میمیرم بری آخرین دفعه است

پرواز تو قفس شدم بی نفس شدم
دیگه تنها شدم توی دنیا بدون خودم
راستشو بگو این یه بازیه
نکنه همه حرفای تو مثل حرفه همه
صحنه سازیه این یه بازیه
خدا رحمتش کنه.
واقعا خواننده خوبی بود. حیف شد ااااه
ای خدا آخه این انصافه
مرتض پارسال دیدم تهران
مرتضی جان همیشه در خاطرمان میمانی
نثار روح این عزیز قرائت فاتحم
.
بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ


الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ

الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ

إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ


اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ


صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ
انا لله وان اليه راجعون
نعزني اهل هو و كل اصدقا و بل اخص امه و ابي
مرتضی هم مثل سید جواد ذاکر شد.تک و بی همتابود.........در اینجا باید مرد تا قهرمان شد این مردم قهرمان زنده نمیخوان...........شادی روحش صلوات
خدا رحمتش کنه. دور از وطنم، اما آهنگها و ترانه هاشو گوش میدم.
هیچ وقت فراموش نمیشی عزیز، همونطور که ناصر عبداللهی رو هم همیشه همه یادش میکنن
روحت شاد
:((((((((
اون برای من همیشه زندس این قلب من بود که مرد.....
من خودم بیمار هستم به عنوان بیمار دوست داشتم مرتضی به شفای ابدی برسه اصلا دوست نداشتم مثل ما درد بکشه..روحت شاد حالا به دور از بیماری و ناسلامتی و ناملایمت مردم در پناه خدا ارام بگیر
پاسخ ها
بختیاری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
روحش شاد وازخداوند مهران هم برای شما سلامتی وشفا آرزو میکنم
مرتضی بهشتی شد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
آره راست میگی
مرتضی جان رفتی و با رفتنت پاپ هم مرد
همیشه در خاطرها خواهی ماند
روحت شاد
همیشه تو قلب ما هستی
دروغه تو رو خدا بگین دروغه خدایا تو هیچوقت صدامو نشنیدی من که التماست کردم مرتضی رو بهمون برگردونی پس کووووش دروغه مرتضی زندس
سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز

مرده انست که نامش به نکویی نبرند
خیلی ناراحت شدم
خدا رحمتش کنه
حیف شد که صاحب اون صدای بی نظیر رو این قدر زود از دست دادیم.
خدایش بیامرزد وانشالاه با صاحب این ماه عزیز محشور شود
خدا رحمتش كند
خدا یعنی دعای یه ملت واسه برگشتنش بس نبود........مرتضی دلم برای صدات تنگ میشه امپراطورم
همیشه در خاطرها خواهی ماند
روحت شاد
آنچه به شما لذت می بخشد را پیدا کرده و به آنجا بروید...مرتضی جاش پیدا کرد و رفت.
....................................روحش شاد و یادش گرامی
خدا بيامرزه
مرتضی جان....
باورم نمیشه دیگه با صدای قشنگت همدم تنهایی ام نیستی...
باورم نمیشه دیگه نمیشنوم صداتو
غم رفتنت... اینقدر سنگینه
که تاب تسلیت گفتن به خونواده ی عزیزتو ندارم
ایشالا خودا به خونوادت و ماها که از ته دلمون دوست داشتیمو داریمو خواهیم داشت ، صبر بده
فدای تو داداشی....همیشه توقلبامون هستی...حاضر و اماده
کسی هست از تیم پزشکی بپرسد چرا؟ اگر وی حالش بهبود یافته و به بخش منتقل شده بود، چرا به ناگاه از دنیا رفت؟ آیا مراقبتهای پس از عمل به درستی انجام شده است؟ یا اینکه مانند همیشه، سرسری و بر عهده همراهان بیمار گذاشته شده بود؟
سوز صدا و یادش در دل ما جوانان تا ابد جاودانه خواهدماند...
از دست دادن مرتصی عزیز را همانند از دست دادن خسرو شکیبایی عزیز باور نکرده ام
جمعه ی سیاه..
مرتضی پاشایی از بین ما رفت...
تسلیت...
لااقل دیگه ارومه...نیست که عذاب بکشه...
روحش شاد...
ای کاش باز هم دروغ بود...
............. :'(
روحش شاد و یادش گرامی
مرتضی مرد خیلی ها هم مردن...
خدایا بعضی از آقایون که باید بمیرن تا دنیا از شرشون راحت بشه نمیمیرن اما این جوان که تو دل مردم جا داشت باید از دنیا بره.
يادت بخير
واقعا باورش سخته هميشه به یادت هستيم
شادروان پاشايي خوب تونست مسير رندگيشو انتخاب كنه ودر اين مسير دوستان خوبي هم بدست اورد محبوب قلوب شد روحش شاد وراهش پر رهرو باد هميشه يادش ماندگار خواهد بود
تنها صداست که میماند.
واقعاا که حیف شد
آدمای خوب زود میرن.....روحش شاد
نه نه مرتضي عزيز ، ما را با اهنگ هات تنها نزار،،،،،هزار بار آرامش و شادماني قرين تو باد. در أوج پر كشيدي......
تنها خواننده ایرانی که آهنگاشو گوش میدادم
حیف واقعا حیف
وااااای .... عاشقشم
بغض داره خفم میکنه....اشک تو چشام جمع شده....صداش مونس دلتنگیامو شریک شادیام بود...ب همه هواداراش تسلیت میگم...روحش شاد
واقعا ناراحت شدم
خیلی خیلی ناراحت شدم امیدوارم روحش شادوغرق شادی باشه به پدر ومادر وخانواده ودوستاش تسلیت میگم وبراشون صبر آرزو دارمو میخام بهش بگم با اهنگ نگران منی ماندگار شدتو قلب من وهر وقت یادش کنم براش طلب آمرزش میکنم......روحت شاد آقامرتضی
باورش واسم خیلی سخته...!!!!
میدونی حالم این روزا بدتر از همس
آخه هرکی رسید دل ساده منو شکست!

قول بده که تو از پیشم نری
آ
از دست دادن مرتصی عزیز را همانند از دست دادن خسرو شکیبایی عزیز باور نکرده ام
به نظرتون این خبر ارزش نداشت جز اخبار اصلی باشه؟ این مهمتره یا عمو پورنگ؟
خیلی حیف شد خدا رحتمش کنه. تا فهمیدم جا خوردم چون با تک تکه اهنگاش خاطره داشتم.
تحمل نداره نباشی دلی ک تو تنها خداشی
روحش شاد و یادش گرامی
خدا رحمتش کنه خیلی ادم آرام و نجیبی بود ...
وااای خداگریم گرفته اخه چرااااا؟خدارحمتش کنه
حالم گرفته شد1
خدا رحمتش کنه!
شادروان پاشايي خوب تونست مسير رندگيشو انتخاب كنه ودر اين مسير دوستان خوبي هم بدست اورد محبوب قلوب شد روحش شاد وراهش پر رهرو باد هميشه يادش ماندگار خواهد بود
خدا بیامرزش هر کی یه سر نوشتی داره
خدایا باورم نمیشه ...
مرتضی رفت؟؟!!!
ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
تنها صداست كه مي ماند...
خدا رحمتش کنه چه روز خوبی رفت وای به حال کسانی که توی این چند روز بجای دلداری اورا ناراحت کردندخدا صبر به پدر مادرش دهد
خدا بیامرزش هر کی یه سر نوشتی داره
مرتضی برای ما همیشه زندست... و هرگز نمیمیره. ..
زندگی مفیدی داشت.روحش قرین آرامش
واقعا دلم اتیش زد الهی روح مرتضی شاد باشد قربون اون حنجرش
بخدا زوده زوده که بگی دیگه حرفی نمی مونه
بخدا زوده زوده واسه مردن این دل دیوونه
بخدا خیلی زوده

مرتضی جان خیلی زود رفتی، چقدر ما جوونا با آهنگات آروم شدیم! مرهم دلای شکسته روحت قرین رحمت:(((
یه ایران در غم رفتنت عزا دارن:((
خدا بیامرزدش .خیلی حالم گرفت.خواننده محبوبی بود
خدا رحمتش کنه به هوا داران و جامعه هنری تسلیت میگویم روحش شاد
خدا بیامرزدت مرتضی جان اشک تو چشمام حلقه زده
روحش شاد.
انا لله و انا الیه راجعون .
چه خبر بدی! روحش شاد
ﺧﺪﺍﺑﯿﺎﻣﺮﺯﺩﺵ ﻭﻟﯽ ﺧﻮﺏ ﺷﺪ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﮐﻨﺴﺮﺗﺸﻮ ﺭﻓﺘﻢ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﻋﮑﺴﺎﯼ ﮔﺮﻓﺘﻢ
کسانی که ناراحت شدند +

کسانی که خوشحال اند یا برایشان فرقی نداره -
از دست دادن مرتصی عزیز را همانند از دست دادن خسرو شکیبایی عزیز باور نکرده ام
دیگه توی دنیا به چی اعتبار ....؟؟؟
مثه عصر پاییزی رنگ و رومون .....
واقعا متاثر شدم خبرناراحت کننده ای بود خدا بیامرزتش مرتضی جان همیشه در قلبها جاودانی
خدا رحمتش كنه به خانواده وتمام هوا دارانش صبر بده
تا ابد خودت و آهنگ هات موندگارید ...
اسطوره ...
خدا بیامرزدت ...
خواننده ی دوست داشتنی ...
باورش سخته....
روحش شاد یادش ماندگار
شادی روحش فاتحه صلوات
باورم نمیشه.دارم دیونه میشم
روحش شاد یادش ماندگار
شادی روحش فاتحه صلوات
مرگ حقه، ولی مرگ جوون سخته وگرنه مرگ آدمی که عمر خوشو کرده قابل تحمله و طبیعیه
خداوند رحمتش کنه
انا لله وان اليه راجعون گلچین روزگار عجب باسلیقه است میچیندگلی راکه به جهان نمونه است خدایش بیامرزد خیلی ناراحت سدم
خیلی ناراحت شدم واقعا صدای قشنگی داشت صدایی که تکرار نشدنیه
خدا رحمتش کنه.روحش در ارامش.خیلی دلم گرفته
نهههههههههههههههههههههههههههههههه :(((((
خدایا چرارفت گریم گرفت
به قول رضا صادقی: " سلام منو به لبخند خدا برسون ... "
خاطره ی بودنش هیچوقت از یادمان نخواهد رفت. روحش شاد باد
پروانه شد...
خواننده محبوبم :((نههههه
مرتضی جان خدا رحمتت کنه من خیلی ناراحت شدم
اصلا حلم گرفته هست
خدا رحمتش کنه پروردگارصبربه خانواده اش بدهد حیف بود
روحش شاد جاش تو بهشت برین
خیلی ناراحت شدم
خدا بیامرزدش خدا همیشه آدم های خوبو زود میبره پیش خودش .....
روحت شاد عزیزم. خیلی جوان بو،دی خیلی ناراحتم
واقعا متاسفم .خیلی زود بود .انشالله خداوند رحمتش کنه .
:(
بیاید دعاکنیم خداریشه ی این بیماری مهلک و نابودکنه...
خدارحمتش کنه
روحت شاد.دیگ آهنگای کیوگوش بدم.با آهنگ کی دیگ گریه کنم
اشکم واسش در اومد...خدایاااااااااا...منتظر اهنگای جدیدش بودم همیشه :(((((
مرتضییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
بازم کار بده بیرون تا مردم بفهمن شایعه بوده مرتضی نه تو نمیتونی مارو تنها بزاری
خواهش میکنم )):
کی هست تو قلبم که هر شب واسه اون مینویسم مرتضی جون دوست داشتیم و هنوزم داریم کاش میموندی فدات شم
مرتضی جان چرا مارا تنها گذاشتی؟روحش شاد ویادش گرامی
فقط دارم اشک میریزم انگار عزیز ترین کسمو از دست دادم خدا رحمتش کنه.
پاسخ ها
محمد جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
من از نسل قدیمی هستم. خوانندگان جدید رو نمی شناسم. ما دوره دانشجویی با شجریان و شهرام ناظری حال می کردم و شبها رو با صدای اونها بیدار می موندیم ( نیمه دوم دهه 60 ) اما امروز وقتی ترانه های این عزیز رو گوش می کردم واقعا متاسف شدم برای رفتنش. به همه دوستداران ایشون ازجمله الهه خانم تسلیت...
نگران توام . روحت شاد پسر خوب ایران
حالم گرفتس میخوام گریه کنم
خداوند روحش را شاد کند
حیف شد واقعا
vaaaaaaaaaaay bavaram nemishe.khodayaaaaaaaaaaaa
بیماران سرطانی بسیاری رو دیدم که قبل از مرگشون حالشون رو به بهبودی میره و ناگهان در عرض یک روز حالشون بد میشه و تموم میکنن ... من میدونستم که این بهبودی حال یعنی تموم کردن ... خدا بیامرزتش ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
مشهدی ها به این حال می گویند : طرف خانه روشن کرده .
ب نظرم. پاشایی. همیشه زندس
چرا رفتی
فقط با صدایه تو آروم میشدیم
خدایا یه گل جوون چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
اخی دلم سوخت. دوستش داشتم خواننده خوبی بود حیف نبود؟
چیزی ندارم بگم فقط به قول محمد علیزاده دارم میسوزم
انگار دوباره یکی از اعضای خونوادم رو به خاطر این مریضی از دست دادم

آخه تا کی این مریضی باید اینجوری مارو زمین بزنه
خدایا خودت یه فرجی کن
یکی هست..دیگه نیست
روحش شاد...
من همیشه تنهای هاموباآهنگ های قشنگ مرتضی میگذروندم
خوش به حا لش. خدا خیلی دوسش داشت .زیبا به دنیا اومد.زیبا رفت.زیبا باقی خواهد ماند.
کاش کی که دروغ بود.خدا بامرزدش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
دروغ نیست با دوریش چکار کنیم
واقعا مرد؟؟؟؟
واقعا حیف شد تسلیت به خانوادهاش وهمینطور به همه دوستدارانش.
آدم به این خوبی میره ...این همه مردم باهاش خاطره..دارن..واقعا که دل همه ی طرفداراش شکست...
خدا رحمتش کنه واقعا خیلی ناراحت شدم اصلا نمیدونم چی بگم زبونم بند اومد
واقعا جیگرم اتیش گرفت.
خدا رحمتش کنه .
هرکی دوسش داره شب اول قبرش واسش نماز وحشت بخونه لطفا
خداایااا باورم نمیشه ......مرتضی همیشه توی قلب ما هستی...
خدا کند که ابی عبدالله شب اول قبربه استقبالش بیایند.همینه زندگی انالله و انا الیه راجعون
خدایش بیامرزاد...با صداش خاطره ها داشتم
یکی هست...
از صمیم قلبم متاسفم روحش ارام و شاد
روحش شاد. مرگ یاد و خاطره روستان را از یاد نمی برد بلکه آنان را بیشتر شکوقا می کند . مرتضی حان شکوقا شدنت مبارک .
خداااااااااااااااااااااااااااااا
خدا بيامرزتش....همين
خدا رحمتش کنه ای کاش از رسانه های ما بیشتر ازش یاد میکردن
خدا بيامرزتت مرتضي.بدجور شكه شديم. بهترينها رو زود از دست ميديم.روحت شاد
ما رو به خودش وابسته کرد و رفت ........... پیش خدایی که نگرانش بود . انگار دلش خیلی گرفته بود
نمی تونم باور کنم ...
سخته که نیستی..
واقعا خواننده خوبی بود خدا رحمتش کنه
مرتضی جان تو در قلبها جاداری.روحت شاد
نه نه نهههههههه
کاش میموندیو باز برامون میخوندی
بهشت جایگاهت
خیلی ناراحت شدم گگگگگگگگگگگگگگگگگگگ اشکم در اومده هنوز باورم نمیشه که مرتضی جان ......هی خدا.روحش شاد ویادش گرامی باد.
حیف شد که پر کشیدی...
خدابیامرزه خواننده ی خیلی خیلی خوبی بود همه با آهنگ هاش خاطره داریم اشک ریختیم یا خندیدیم خدا به خانوادش صبر بده
بغضم گرفته وقتشه ببارم
چه بی هوا هوای گریه دارم
باز کاغذام با تو خط خطی شد
خدا این حس و حالو دوس ندارم
مرد اما یادش تو دل همه هست
روحش شاد
بغزم گرفته وقتشه بمیرم........روحت شادمرتضی جان
تسلیت می گم به خانوادش و مردم خدا بیامرزدش
خدایاااا چرا به این زودی؟!؟!
خدایا این همه براش دعا کردیم،پس چی شد؟؟؟
بازگشت همه ما به سوی خداست.و مرگ برای مسلمان طلوع دیگری است.
حییییییییییییییییییییییییییییییف
حیف
خدا رحمتش کنه
خدایش بیامورزد .
واقعا بغضم ترکید . چه هنرمندی از دست دادیم .
روحش شاد
اون صدایی داشت برای همیشه به یادگار میمونه
ولی مابمیریم هیچ چی از ما به یادگار نمیمونه
:( زود بود برای همچین اتفاقی..
وای خدا دارم میمیرم اخه چرا
خدالعنت کنه کسای که آخرش ناامیدش کردن به نظرمن روحیه ومرگش بخاطرناامیدیش بودواقعاناراحتم
خدابیامرزتش دلم گرفت
بغضم گرفته وقتشه ببارم ًً............. روحش شاد
روحش شاد و یادش در دل ها باقی خواهد ماند
او فقط جسمش را از دست داد ولی روحش هنوز در دل ها ترانه می نوازد.
حیف شد که پر کشیدی...
مرتضی پاشایی واسه من مظهر استقامت بود.خدا بیامرزش
جیگرم سوخت
سلام
همش دروغه مرتضی زنده هست همش دارن دروغ میگن شایعه هست چرادست ازدروغاتون وشایعه بازیهاتون برنمیداریدمرتضی پاشایی نمرده
پاسخ ها
نازنين
| Germany |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدا ايشون رو بيامرزه و تورو هم شفات بده عزيزم
دارم روانی میشم ب مولا
مرتضی همیشه ب یادت خواهیم بود
روحت شاد و یادت گرامی
درگذشت مرتضی جان جیگرم سوزاند ...برات آرامش ابدیت از خدا خواستارم
خدا رحمتش کنه . خواننده بسیار خوبی بود.
اهنک هاش همدم شب های عاشقیم بود .خدا بیامرزش
بغضم گرفته وقتشه ببارم / چه بی هوا هوای گریه دارم

خدا بیامرزش.اونقد با اهنگاش خاطره دارم که نمیدونم ازاین به بعد چجوری میتونم آهنگاشو گوش کنم.از وقتی خبر مرگشو شنیدیم هممون ناراحتیم

مرتضی جان جات همیشه تو قلب ماست . تو جاودانه ای
از وقتی این خبر رو شنیدم اشکهام بند نمیاد :(( ..خدا رحمتش کنه..خیلی ناراحتم
کاشکی یه بار دیگه صداشو میشنیدم
روحش شاد یادش گرامی
خدایا چه سخته تابوتشا دیدن
خدایا بگو اینا خوابه همش.......
خدا رحمتش کنه روحش شاد باشه وقتی شنیدم حالم خیلی بد شد...خدا به خانواده اش صبر بده داغ خیلی سخت و سنگینی...خیلی ماه و مهربان بود افسوس...بخواب عزیزم آرام و بی درد بخواب
مرتضی پاشایی تکرار شدنی نیست شاید سالها باید در حسرت چنین هنرمندی گریست. روحت شاد
به خدا زوده زوده واسه مردن این دل دیوونه

خیلی گریه کردم و دعا کردم اما....
خدا رحمت کنه
روحت شاد مرتضی عزیز
خیلییییییییی گریه کردم..روحش شاد
روحش شاد و یادش گرامی
امروز آسمان نیز دلش گرفته بود مثل من و الان فهمیدم علت این دلگرفتگی را
....................:|
M mesle Morteza
چندروزپیش بچه های کلاس و بردبیم حرم همشون با دل پاکشون براش دعاکردند،با دعای مردم وبچه هافکرمیکردم خبر سلامتیشوهرچه زودتربشنوم،
خدابه خانوادش صبربده،ماباچندقطره اشک شاید خودمون وتصلی بدیم اما مادر وپدرش...
روحش شادشاد شاد
بجون تو دیگه نفس نمونده واسه من نرو توهم دیگه دلم رو نشکن......روحش شاد یادش گرامی
خداحافظ مرتضی جان.من تقریبایکسال بود با اهنگاش زندگی میکردم و بهترین روزای زندگیم با اهنگاش بود.اشکم در اومد.خدا بیامرزدش
هو الباقی

هنرمندان عاشق به دنیا می ایند عاشقانه زندگی می کنند و عاقبت با هنرشان جاودانه می شوند ...مرتضی هنرمند بود و عاشق و
اشنا ...خدایش رحمت کند ...
خدا بیامرزتش خیلی خواننده ی خوبی بود روحش شاد
برای شادی وارامش روحش فاتحه بفرستید
خدا بيامرزتت خاطرت زيادي داشتم با اهن هاش
مرتضی جون با نگاههای معصومانت داغ دلمو تازه میکنی
عزیز از دست رفته
سلام من نمیدونم واقعا فاز این افرادی که منفی میدن چیه؟ من طرفدار پاشایی نبودم ولی واقعا این حرکتها رو هم نمیفهمم. به نظرم خیلی افراد دیگر هم متوجه این منفی دادنها نمیشوند. خداوند روحش رو شاد کنه که.
این آخرا خودش میدونست که گفت:
این روزها سخت اند از اونی که باورکنی....
ای وای
دیگه اهنگاشو گوش میکنم دلم میلرزه
مرتضی چقدر زود رفتی
خیلی صداش آرامش بخش بود ایشالا تو اون دنیا آرامش نصیبش شه
بدترین خبری که میتونستم بشنوم.باتمام آهنگاش خاطره دارم.کنسرتش توی شهرمون هیچوقت فراموش نمیکنم.باورش برام خیلی سخته.خدارحمتش کنه
حیف شد خیلی ناراحت شدم خدا رحمتش کنه
خدابیامرزدتش
تموم آهنگاش با حال عاشق من یکی بود
عاشق آهنگاشم
خدارحمتش کنه و روحش شاد
ولی همیشه تو قلب ما جاداری مرتضی
دارم روانی میشم ب مولا
خدا رحمتش کنه
خیلی واسش ناراحتش دم
واسه دیدنه تو داره میره دلم :((
الانه گریه کنم..تقصیراین مردمه که ناامیدش کردن اززندگی
حیف جوانیش حیف صدایش حیف مرامش :(
اشکام بند نمیاد.متاسفم...واقعا متاسفم.....
روحش شاد.
خدایا خودت درجه اش رو تو بهشت به اندازه ای بالا قرار بده که صداش خوب بود و مردم ازش خاطره دادن.

روحش شاد یادش گرامی باد
خیلی دوسش داشتم در تمام لحضه های زندگیم با آهنگاش آرامش میگرفتم.روحش شاد و یادش گرامی
پاشایی رفت ولی صداش تا باد هست و یاد آور خاطرات تلخ و شیرین برای همه...
روحت شاد
چرا رفتی؟این همه دعا کردیم
دل دنیا رو خون کردی که این جوری تو رفتی(دیگه کی از درد دل جوانها بخونه خدااااااااا)
تابناک این خبر بزار تو اخبار اصلی لطفا
افسوس،
اونکه رفته دیگه هیچوقت نمیاد .
خدااااااااااااااااااااایاااااااااااااااااا چرا اخه مرتضی.... قلبم تیکه تیکه شدو مرد واسه همیشه... خاهش میکنم واسش نماز شب اول قبر بخونید... اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
واقعا حیف شد مرتضی هیچ وقت برای طر فدارانش نمرده همیشه دوستش خواهیم داشت
افسوووووس. مثل ناصر عبدالهي هميشه زنده و جاوداني است
بیشتر آهنگاشو تو گوشیم دارم موقع نهار بود که داداشم گفت مرتضی پاشایم رفت بقدری ناراحتت کننده بود نتونستم نهار نخوردم بعض گلوم رو گرفته ولی نمیتونم گریه کنم چون باورش سخته سخت
کاش راهd برای سرطان پیدا میشد که از سرماخوردگی پیشتازم شده
اااااااای خدا اخه چرااااااااااااااااااااااااا
ناراحتم خیییییییییییییییییییییییییییییییییلی
هیچ وقت برای تنهایی خودم گریه نکردم
دلتنگ آنهایی شدم که تنهایم گذاشتند...
زندس بابا \را شایعه میسازید
‍‍
روحش شاد.این همه هوادار داره مرتضی.از همتون خواهش میکتم براش یه فاتحه بخونین.مرسی.دوستت داریم مرتضی.ارام و با خیال راحت بخواب داداش
پاسخ ها
پریا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
کاش واقعا شایعه بود
مرتضی خودت راحت شدیو ما ناراحت .راحت بخوابی
روحت شاد مرتضای عزیز... روی ماهت تو دلم همیشه مثل عسل میمونه... دلمون برای شنیدن صدات میگیره...
روحش شاد یادش گرامی باد .دوسش داشتم به یادش هستم
مرتضی نه در ایران بلکه در افغانستان هم طرفدار داره. ما را هم تو غم خودتون شریک بدونید. روحش شاد.
خیلی ناراحت شدم. عاشق آهنگاشم.

روحش شاد
روح این مرد بزرگ شاد و یادش گرامی باد
بعد از تو دیگر دلم سرخ نمی تپد و نگاهم بیقرار کسی نیست.. شده ام نیرویی کم عمق در بطن مرداب خویش... آسوده بخواب......
افسوووووس. مثل ناصر عبدالهي هميشه زنده و جاوداني است
دمش گرم . لااقل وجودش بدرد مردم خورد و مرد
مرتضی عزیز، دیگر دردهایت تمام شد.آنجا که می روی دیگر خبری از درد و نا مهربانی نیست وروحت شاد وآرام عزیز جان...
هنرمند شمعیست افروخته که ناجشم برهم زنی سوخته خدایش بیامرزد
واقعااا حیف شد :"( همیشه اهنگاشو گوش میکردم...
کل خانواده اعصابمون خرد شد خدایش بیامرزد
گریه میکردم درو که می بست میدونستم که میمیرم
اون عزیزم بود نمیتونستم جلوی راهشو بگیرم
میترسم یه روزی برسه که اونو نبینم بمیرم تنها
خدایا کمک کن نمیخوام بدونه دارم جون میکنم اینجا
روحش شاد چه صدای گرمی حیف از جوونیش ....چرااااا این روزها سرطان هیچکس رو بی نصیب نگذاشته؟
دركش خيلي سخته ديگه نيست فقط صداش
همیشه میگن غروب جمعه غم انگیزه ولی این جمعه از صبح غم انگیزه
مرتضی جان دیگه ما باید بگیم که:
دل دنیارو خون کردی که اینجوری تو رفتی
تموم دلخوشی هامو تو با رفتن گرفتی
مثه حس یه عشق تازه بودی
مثه افسانه بی اندازه بودی....
روحت شاد مرتضی جان. تو پرواز کردی و ما هنوز زمین گیریم.
دوباره فصل شکستن من به سر رسیده

هوای قلبم ی لحظه رنگ خزون ندیده

روحت شاد مرتضی جان
خدا رحمت کنه واقعا هنرمند خوبی بود
از شنیدنش بسیار ناراحت شدم ما همیشه دل تنگ صدای شما خواهیم بود خدا رحمتش کند
ای خدا واقعا حیف شد این صدا رفت دیگه کسی نیست بخواد بخونه
چرا انقدر زود مارو تنها گذاشتی؟؟؟؟؟؟؟
به خدا اصلا نمیتونم باور کنم!!!!!
مگه میشه؟
مرتضی هرگز نمرده چرا که هنرمندی مثل مرتضی جاودانست
انا لله وان اليه راجعون خدا رحمتش کنه. روحش شاد
صداش واقعاحرف نداشت.....
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
آره واقعا حرف نداشت کم خواننده ای تو این مدت کم میتونه انقد محبوب شه همونطر هم رفت و تکه ای از قلب ما رو هم برد روحت شاد مرتشی جان
خدایا چه حیف شد که دیگه صدا و ترانه های بی نظیر جدید ازش نمیشنویم
ایزد، هرچه ریزد، لطف اوست.خبر رفتنت بغض برگلو واشک برچشمهامان نشاند.مرتضی جان درآغوش خدا آرامش خواهی داشت.
مرتضی اینا نمیدونن آدم خوب باید زود بره جای خوب.خداحافظ مرد بزرگ.
دلمون گرفت
خداوند رحمتش کنه. روحش قرین آرامش باد.
بسیار بسیار بسیار ناراحت کننده است. خیلی زیاد
انگار یکی از اعضای خانوادم فوت شده :"(
خدا به خانوادش صبربده
با تمام اهنگاش خاطره دارم :"(
دیگه نمیتونم منتظر البوم جدیدش باشم... :"(((
حیف این صدا که ایقدر زود زیر خاک رفت ای خدا چه خاطراتی که با آهنگاش ساختیم
روحت شاد ای مرتضی جان
خدا روحش شاد کنه ایشان کسی بود که با صدایش موجب ارامش دیگران میشد امیدوارم دختر منو هم در ان دنیا ببینه چون دختر کوچوی من هم که پیش خداست خیلی دوشش داشت
روحشون شاد. باورش بسیار سخته
خدا رحمتش کند واقعا حیف بود
خدایا
چرا اینجور آدما رو زود میبری
خدا رحمتش کنه
روحش شاد
من حالم از آهنگ ایرانی بهم میخورد
تا آهنگای و صدای معجزه ای مرتضی رو شنیدم...
هیچ کس نمیتونه جاتو بگیره...
همیشه تک بودی...

حالم بده...
...بزار گریه کنم پیش تو ...دل سیر...
خدا بىامرزش.آهنگاش قشنگ بود......
دنیا گلچین می کنه و آدم های خوب رو زودتر می بره .
روحش شاد و یادش گرامی واقعا زیبا می خوند
یاد و خاطره اش همیشه زنده است و صدایش همیشه رسا و زیباست
مرتضی پاشایی خیلی حیف بودخدارحمتش کنه تاابدفراموشش نمیکنیم وهیچکس مثلش نمیشه مرتضی جان خوب بخوابی....
مرتضی چه زود رفتی.... تسلیت میگم
بدان ک همیشه در قلبهای ما میمانی
واییییییییییییییییییییییی
آسوده خاطربخواب مرتضی عزیز .....ک همه هستن همه........روحت شادوصدایت ماندگار....
روحش شاد و یادش گرامی باد.
با این همه شایعی ای که مردم در هنگام زنده بودنش گفتن اندک امیدش هم از بین رفت.خدا به خانوادش صبر بده.
واقعا ناراحت شدم ، خیلی صداش رو دوست داشتم
.
تو رفنی و شب تاریک و خاموش ، تب بغضی منو گرفت در آغوش...
مرتضی جان فراموش نخواهی شد
واقعا خیلی ناراحت شدم خبر فوت این خواننده ی خیلی خوبو و خوش صدارو شنیدم
همه ی آهنگاش عالی بودن ، دل نشین و بامعنی
خدایش بیامرزاد این هنرمند خوبو .
و به بازماندگان و هوادارانش صبر عنایت کنه.
واقعا خدا رحمتش کنه.
رفت و از این دنیا ی لعنتی راحت شد.
:(
:(
:(
مرتضی پاشی با اون اهنگاش دل ماروشاد کرد ولی با مردنش مارو غمگین کرد
الهی!دلم خیلی واسش سوخت!خدا بیامرزه! :'(
الان که این نظر منویسم اشک از چشم هام سرازیر حیفش بوذ واقعا صدا بود اهنگ ماه عسلش تاابد ماندگارش میکنه فقط از خدا میخ.ام به ختن.تده اش صبر بده سخته جون از ذست دادن
با وجود اینکه میدونم مرگ آخر راه همه ماست وبا تمام وجودم به آخرت ایمان دارم اما این چندروزی که این عزیز بستری بود ازصمیم قلبم براش دعامیکردم برای
اینکه میدیدم جووناا چقدر دوستش ا دارن و نگرانشنحالا هم بتمام وجودم میگم :
مرتضی جان خوش به سعادتت که انقدر زیبا زندگیکردی. کهبار فتنتبه دل همه داغ گذاشتی
خدا میدونه دارم با اشک این پیام رو میزارم.......روحش شاد...سعی کنیم قدر این جور ادامارو بیشتر بدونیم.......
ترو خدااااااااااااااااااااا بگید دروغه، ترو خداااا یکی بگه اینم شایعه ست
پاسخ ها
abolfazl
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
نه حقیقت محض هست....مرد
اينقدر دلم غصه داره كه نميدونم به كي بكم اخه جرا مرتضي ...دلم نمياد بكم خدا رحمتش كنه...عاشق صداش بودم.حيف وصد حيف...
ای وای، خدایش بیامرزد، خیلی خیلی خیلی حیف شد، قلبم رو تکراره......
ما دیگه مث پاشایی نداریم دارم میترکم از گریه
با رفتنت قلبم شکست مرتضی عزیز. روحت شاد و یادت گرامی
خواننده ی خوبی بود خدا رحمتش کنه
روحش شاد...خدا یه خانواده مرتضی صبر بده
خدا رحمتش کنه اصلا باورم نمیشه
بغض داره خفم میکنه خیلی ناراحت شدم خیلی خبر بدی بود
واقعا حیف شد خیلی خیلی حیف شد خدایش بیامرزش واسه من همه آهنگاش خاطرن و همیشه به یادشم . او رفت ولی صدایش تا ابد زنده است روحش شاد
1 دونه بود
هرچه دلم خواست نه ان میشود
هرچه خدا خواست همان میشود

روحت شاد
خدا رحمتش كند
آثار و خاطرات خوبي از خودش به يادگار گذاشت
به عنوان یک آدم معمولی پسر یک خانواده و جوانی مثل میلیون ها جوان دیگر مردنش ضایعه اسفبار بود
شاید مرگ شیرین ترین موهبت خدا باشه......اما به خدا زوده ...زوده واسه مردن این دل دیوونه.....
اگه ممكنه اسم پدرايشونو بزاريدتا براشون نمازوحشت بخونيم
مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک
چند روزی قفسی ساخته اند در بدنم
روشان شاد ,یادشان گرامی, نامشان جاوید
خدا رحمتش کنه.. دوست داشتنی بود. دلم گرفت.. روحش شاد و یادش گرامی..
ببرای شادی روحش صلوات
ازابتدای شنیدن خبر مرگ مرتضی فقط یکسره اهنگ نگران منی را گوش میدم واشک میریزم وفاتحه می خونم
ای کاش این بار هم شایعه بود
ایشالا صاحب اسمت اون دنیا دستتو بگیره و شفاعتت کنه پیش خدا
آرزو میکنم اون دنیا بهشتی بشی
از دل مردم خوندی و به دلشون هم نشستی
یکی بود
که دیگه نیست
تسلیت به همه هواداران مرتضی پاشایی
چقدر صداشو دوست داشتم
چقدر زود رفت...
آمرزیده است چون با هنرش دلها رو به هم پیوند میداد...
باور کردنش واسه همه سخته
من که قلبم یه لحظه واستاد.
بغض دارم.
خدا به همه صبر بده و بیامرزتش..
هنوزم دوستت داریم مرتضی
من منتظر خوب شدنت بودم تا بیام کنسرتت...حیف شد
...............................................باورم نمیشه مرتضی جان روحت شاد...
مرتضی کانون همگرایی اهالی موسیقی شد حتی با مرگش هم به جامعه خدمت کرد روحش شاد و یادش گرامی بود انشاالله به حضرت داوود (ع) محشور بشه
مرتضی جان رفتی و از رفتن تو قلب آیینه شکست.روحش شاد
خیلی ناراحت شدیم....حیف شد.خدابیامرزدش.صدای تو فراموش نشدنی مرتضی جانم.اسوده بخاب
بدترین خبری بود که توی این موقعیت میتونستم بشنوم چون هم عاشق صداش بودم هم اینکه منم درد مرتضی رو احتمال زیاد دارم شاید منم برم پیشش به هرحال روحش شاد
خدا رحمتش کنه ......

ازمن درمورده این فرد بزرگ اصلا حرفی برنمیاد خدا رحمتش کنه


هی اخ چرا سی سال وشت فقط
باور کنید الان همون حالت روز درگذشت پدرم بهم دست داد.فقط اشک و آه و گریه
یه دفعه پر پر شد پر پروازمون
گرفتس چقد دل آسمون
دل دنیا رو خون کردی که اینجوری تو رفتی تمام دلخوشی هامو تو با رفتن گرفتی......
شوک بزرگی بود اولش باورم نشد
روحش شاد و یادش گرامی
مرتضی جان چقدر محبوب از میان ما پر زدی....خانواده محترم پاشایی مارو در غم عظیم خودتون شریک بدونین.
روحش شاد و یادش تاابد گرامی
خدا رحمت کنه روحت شاد .
خداجون آخه چرا مرتضی اون ک خیلی جوون بود


با فوت شدنشم بازم دوسش داریم مرتضی عاشقتم


خدایا ب خانواده گرامی و دوستانش صبر بده
مرتضی جان ،با امام مرتضی محشور بشی انشاءالله.یادش گرامی باد.
من نمیدونم دیگه چجوری بدون اهنگای اون سرم رو رو بالشت بزارم روحش شاد و یادش گرامی باد
خیلیییییییییییی حالم گرفته شداشکم در اوووووومد روحش شاد ای کاش درووووووغ بووووووود
آخی الان خودش نیست این کامنتارووو بخونه... یه دنیا دلم گرفته... خدا روحشو شاد کنه وببخشه و بیامرزش...
ای خداااااااااااااا دنیا چقد بی رحمه
هرگز نمیرد انکس که دلش زنده شد به عشق
مرتضی
دارم گریه میکنم به یاد حرفات
چه قشنگ گفته بودی که :
مرتضی
بمیری اگه جای کسیو تو دنیا تنگ کرده باشی ....
یاد این حرفت جیگرمو میسوزونه
حالا
تو رفتی و ی ملت ناراحتن
ی ملت داغدارن
نمیدونم کی با این خبر خوشحاله
اما میدونم کسی که این حسو داره،آدم نیست و بویی از انسانیت نبرده
مرد تکرار نا شدنی
روحت شاد
چقد خوبه ادم اینقد زیبا از دنیا بره....حیرت می کنم از تجمع عظیم مردم و این همه احساس...ایران سوگواره...به وجود اورنده ی خاطرات خوب..همیشه در خاطرم می مانی...
نمیدونم چی بگم..!هنوز تو شـــــوکم!
براي شادي روحش صلواااااااااااااااات
زندگی همینه ... یه روز باید رفت ، مهم اینه که نام نیک از خودت به جا بذاری که مرتضی موفق شد اینکار رو انجام بده و برای خیلی از طرفداراش خاره درست کنه
روحش شاد و رحمت خدا بر او باد ، یاد باد آن روزگاران یا د باد .
باورم نیست که نیستی
به مادر و پدر مرتضي عزيز تسليت ميگم با تمام وجودم در اين روزها دركنارتون دردتون روحس كردم چون٢٨مرداد سال٩٠ من هم پسر١٨سالمو براثر همين بيماري ازدست دادم چيزي جز درد براي خانةاده ودوستان نميونه فقط خدا صبر بده
حیف شد یه بارم کنسرتش نرفتم

خدا بیامرزتش
خوابیدی بدون لالایی و قصه
بگیر آسوده بخواب بی دردو غصه
دیگه کابوس زمستون نمیبینی توی خواب گلای حسرت نمیچینی
خدابیامرزتش عاشق صدا و آهنگای قشنگشم
مرتضی رفت این دنیا ارزش موندن نداره
خداحافظ مردبزرگ...فقط میتونم برات گریه.دعا بکنم...روحت شاد
بغضم گرفته وقتشه ببارم
چه بی هوا هوای گریه دارم
باز کاغذام باتو خط خطی شد
خدا این حسو حالو دوس ندارم
:(:(:(:(:(
روحش شاد عجب صدایی داشت.
خدا بیامرزتش..
صداش عالی بود
از خودم متنفرم. میدونید چرا؟ چون تازه یادم افتاد که چقدر من یکی میتونستم تا قبل ازدنیا رفتنش بهش روحیه بدم.ولی حالا کاریو میکنم که همه میکنیم((تاسف))واقعا متاسفم برای خودمو برای....!
مرتضی رفتی و پرهای دلت را بازکردی / بر همه گفتی تو عشق و زندگی اغاز کردی
به معنای واقعی انسان بود ، روحش شاد، یادش تا ابد گرامی ....
صدایش آرامش بخش بود حقش نبود که ب این زودی بره خدا به خانوادش صبر بده خیلی سخته داغ جوون دیدن
الهی بمیرم.حیفش بود.
دارم دیونه میشم
کاش دروغ بود
مرتضی جان روحت شاد چه شبایی با صدای تو میخوابیدم
مرتضی امیدوارم بهشت قسمتت باشه .دلم گرفته :'(
روحش شاد امروز واقعا بد حالم
اینکه همه میگن با شرف بود گل گفتن . . .
تا اخرین لحظه نا امید نشد و جنگید . . .
خودش رفت و فقط یاد و خاطراتش موند . . .
ارزوی صبر برای بازماندگان و نزدیکانش . . .
خدا رحمتش کنه صدا شو دوست داشتم.خوشا بحال کسایی که از دنیا می رند و چیزهای خوبی از خودشون بیادگار می گذارند...
خیلی گناه داشت روحش شاد خیلی هم برای موسیقی ایران ذحمت کشید
روحش شاد و یادش گرامی ...
یادت و صدات همش تو قلبمون هست روحت شاد.
خدا بیامرزتش. با اهنگاش همه رو از خود بی خود می کرد ایول داشت.
نمی دونم واقعا منفی ها برای چی هست .
مرتضی پاشایی همیشه در قلب ما زنده است . و نام نیک جاودان است برای همه عاشقا ...
مرتضا مرد نکو نام نگیرد هرگز مرده آنست که نامش به نکویی نبرند
باورم نمیشه امکان نداره!!!!!!
تلخ ترین جمعه پاییز 93 خدا حفظ مرتضی. روت شاد
مرتضی هیچ وقت از یادم نمیری.بهترین روزهای زندگی من با ترانه جاده یکطرفه تو بود .دوست دارم .روحت قرین رحمت.بعد تو من هم در اغما خواهم بود
نگران منی که نگیره دلم واسه دیدن تو داره میره دلم روحت شاد
بیچاره خیلی عذاب کشید خدا رجمتش کنه
داغونم کرداین خبر خیلی حالم بد شد

انشالله که جاش بهشته وعوض سختیهای که بخاطر بیماری کشید اون دنیا خوشه
دوباره فصل شکستن من به سر رسیده

هوای قلبم ی لحظه رنگ خزون ندیده

روحت شاد مرتضی جان
وای خدا من خیلی دوسش داشتم و دارم اعصابم بهم ریخت ما فراموشش نمیکنیم به همین اشکام قسم بهترین جای اون دنیارو داره
خیلللللللللللی ناراحت شدم خواننده ی مهبوبم بود خیلی دوستش داشتم وهمیشه دوستش خواهم داشت خدابیامورزدش
یکی از بهترین آهنگسازان تنظیم کنندگان و خواننده با دانش و تحصیل کرده رفت
باز هم یک خوب از بینمون رفت
خواننده مورد علاقه من و خیلی ها
روحت در آرامش و صبر برای بستگانت و خاطرت در ذهن هوادارانت
روحت شاد مرتضی، خیلی ناراحتم
اوبارفتنش تمام فعل هارادرخودش صرف کرد...
خدایش بیامرزه واقعا دلم تنگیده این روز جمعه آهنگهاشو دارم گوش میکنم مرتضی تو یادمی اهنگاتو هیچوقت از گوشیم پاک نمیکنم... یکی هست تو قلبم که....
خدارحمتش کنه خوانندهخیلی خوبی بود.
مرتضی عزیز برای از دست دادنت عمیقا ناراحتم ولی خوشبختانه غریب نیستی و یک ملت برای از دست دادنت ناراحت هستن . من تو رو اول بخاطر شخصیت استثناییت و بعد صدای روح نوازت دوست داشتم و دارم . روحت شاد
............. چقدر با آهنگاش خاطره داشتیم . واقعا حیفش بود.............آخه چرا خدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی ناراحت شدمممممممممم واقعا داغون شدم اشکم در اومد خیلی دوسش داشتم روحش شاد یادش گرامی
خدا بیامرزدش
خعلییییی ناراحت شدم
ای عزیز سفر کرده روحت شاد
مرتضی برگرررررررردددددد ما بدون تو بدون صدات چکار کنیم؟
خدایا نزار باور کنم بگو دروغهههههههههه

مرتضی جون داداش روحت شاد ولی بدون زود رفتیو با رفتنت بدجو سوزوندیمون
جزو بهترین ها بود.چه هنری چه اخلاقی.روحش شاد
دوباره فصل شکستن من به سر رسیده

هوای قلبم ی لحظه رنگ خزون ندیده

روحت شاد مرتضی جان
خدا به هممون(طرفداراش) صبر بده
خدا رحمتش کنه و روحش شاد باشه
واقعا هنرمند دوست داشتنی بود وبا وجود درد و رنج و بیماری تا آخرین نفس برای مردم خواند و هیچ وقت از یاد ها فراموش. نمیشود
خداوند به خانواده اش صبر بدهد
بازگشت همه به سوی اوست
یادش بخیر
مرتضی جان روحت شاد.همیشه در دل ما ماندگاری.
واقعا برای اون ادم های که برای مرتضی پاشایی کسی که همه کشور با صداش خاطره داشتن متاسفم حرف در اوردن من به شخصه از فوت مرتضی ناراحتم کاش میشد زنده بمونه ولی حیف که نشد
صدايش همتا نداشت ..........
روحش شاد ويادش گرامي
خیلی متاسفم جایگزین نداره روحش شاد
خدا بیامرزدش . واقعا هنر مرد
تیکه ای از قلبم بود ..خدا روحش رو شاد کنه
""امشب میخوای بری بدون من، خیسه چشای نیمه جون من""""
با آهنگاش؛
عاشق شدم
شاد شدم
امیدوار شدم
زندگی کردم
گریه کردم.....
بااااورم نمیشه که رفته..چرا انقدر زود ؟ چراااااااااااااااااااا؟
الهی بمیرم خیلیییییی ناراحت شدم !خدابه خانوادش صبر بده وبدونن مرتضی گرچه ازبین مردم رفته ولی همیشه توقلبشون ماندگار!خدارحمتش کنه!روحش شاد
خدابیامرزدش.نوربه قبرش بباره.خیلی ناراحت کننده اس
خدابه خانواده اش صبر جزیل عطاکنه.منم یک ماهه سیاهپوش ازدست دادن پدر عزیزترازجانم هستم.ازدست دادن عزیزبدترین درددنیاس که درمون نداره.
مرتضی اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
صداهایی مثل مرتضی پاشایی تو هر کشور کم پیدا میشه خدا به مادر و پدر و طرفداراش صبر واقعا حیفش بود
خدا بیامرزتش هر چند کسی با این همه دوست دار آمورزیده الهی هست واقعا ناراحت شدم
نه ؟؟؟؟؟خوب بودن که ....
خدا رحمتش کنه ...واقعا بد شد ....:(
نمیدونم چی بگم نمیتونم باور کنم فقط براش اروزیه عاقبت بخیری میکنم
خداوند رحمتش کنه. روحش قرین آرامش باد.
بسیار بسیار بسیار ناراحت کننده است. خیلی زیاد
تنها صداست که میماند..... خیلی، خیلی ناراحت شدم، خدا به خانواده صبر بده.،...
http://download-music.in/%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D9%87%D8%B3%D8%AA/
نه باورم نمیشه دیگه صدای قشنگش رو نمیشنوم ........ خیلی برام سخته.........
خدا رحمتش کنه
خدا به پدر مادرش صبر عطا کنه
مرتضی با صدات زندگی کردم اما ...

دوستت دارم زود رفتی عزیزم
همیشه به یادتم
داشتم آهنگش رو گوش میدادم که خبر فوتش رو شنیدم
گریه کن تو می تونی
پیش اون نمیمونی
اون دیگه رفته بسه تمومش کن
اصلا باورم نمیشه وای من خیلیییییییییی دوستش داشتم خواننده مورد علاقه من بود صداش خیلیییییی قشنگ بود با آهنگاش کلی خاطره داشتم وای خدا آخه چرا هنرمند به این خوبی رو از دست دادیم حالم خیلی بد شد وای گریم گرفت نباید میرفت مرتضی یه دونه بود مثل اون دیگه نداریم وای دلمون براش تنک میشه برای صداش برای آهنگاش من تازه منتظر آهنگای جدیدش بودم برای چی اینطوری شد
با عرض تسلیت. مرتضی جان دلمون برای خودتو صدات خیلی تنگ میشه روحت شاد
.
.
.
برای شادی روحش صلوات
بازم شوری اشک و لب های سردم
من این بازی رو صد دفه دوره کردم
نه راهی نداره گمونم قراره
یکی دیگه دستامو تنها بذاره
خدا رحمتش کنه خیلی دلم گرفت ولی یه دنیای دیگه هم اونور هست برای مرتضی به نام بهشت که الان اونجاس
همیشه تو قلب مایی.... روحت شاد
خدااااااااااااااایااااااااااااااااا چرا:(( الهی بمیرم واسه خانوادش.
مرنضی زود تنهامون گذاشتی. انقد خوب بودی که خوشحالم الان داری میخندی...و دیگه درد نمیکشی.
مرتضی پاشایی تا اخرین لحظه های زندگیش امیدشو ازدست نداد اگاهی از مرگ به زندگی معنا میدهو اون بخاطر بیماریش از مرگش اگاه بود بخاطر همین با اهنگاش و صدای قشنگش به زندگیش معنا داد. و مرگ پایان نیست..
وو تازه شروع یک ارامش ابدیست
روحش شاد
روحت شاد مرتضی
خیلی از خاطره ها با صدای تو عجین شده تو همیشه زنده خواهی بود
خدا رحمتش کنه.حیف بود.اشکم درومد
غم بزرگی بر ملت وارد شد...

فوت مرتضی پاشایی راب همه ملت ایران و

خانوادش تسلیت میگویم..
تنها صداست که می ماند...
روحت شاد...
:-(
خدا بیامرزتت. مرتضی خیلی دوست داشتم. خدای احساس بودی و آخر زندگیت هم اینجوری احساس یه ملت رو.............. . انشاالله جات تو بهشت باشه.
روحش شاد و یادش گرامی باد.
وااااااای نگین توروخدااااا
باعر ض تسلیت بسیارخواننده خوبی بود.زودمطرح شدزودم رفت یادش گرامی
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خخخیییلی ناراحت شدددددم

دوست داشیم و داریم مرتضی جان
روحت شاد
خیلی اعصابم خرد شد و به هم ریختم
روحت شاد و یادت همیشه گرامی
خواننده خیلی محبوبی بود مرتضی...روحش شاد و یادش گرامی باد
خداجون بنده های خاص خودش خیلی زود احضار می کند. مرتضی هم یکی از آنها بود. به آسایش ابدی دست یافتی. خوش به حالت.
روحش قرین رحمت الهی
یکی هست تو قلبمون که هرشب اهنگ هاش شده نت لب های ما !!!حالا من واس آون مینویسم و اون خوابه واس همیشه !میخام که بدونه واس اونه که دلمون اینهمه بی تابه و ناراحته ! شاید این قسمت جاده ی یک طرفه آون باشه اما قلب ما رو تکراره و همیشه دوسش داره !!! ای که تو تمام زندگیت ارزش ستودن را دارد آرام بخاب حالا بدون هیچ دردی !بدان که مرگ زمینی تو به معنا مرگ خاطره های ما با اهنگ های تو و مرگ حظور تو در تاریخ موسیقی ایران و مرگ تو در یاد ها ما نیست روحت شاد گرامی
خواب ابدیت شیرینتر از عسل باد ای که در شبهای ماه عسل شیرینی صدایت ارامبخش جان و دل های مابود
اهل موسیقی نیستم. توی چند روز گذشته شناختمش اما از شنیدن این خبر دلم شکست. روحش شاد
نمیشه حرفی نزد نمیشه که بی تو موند
روحش شاد یادش گرامی سکوت وبغض چون الان وقتشه بارید
عزیزم آروم بخواب
با تک تک آهنگات خاطره دارم با صدای دلنشینت آروم گرفتم تو هم آروم بگیر راحت بخواب همه ازت راضی هستن روحت شاد Xx:
حیف که خیلی زود رفتی ... با رفتنت دلم خون شد
حیف که هنرمند به این با استعدادی رو از دست دادیم حیف. روحش شاد.
ازبین مارفتی اماباهربارگوش کردن اهنگات پیش ماهستی.هیچ وقت ازخاطرات مارفتنی نیستی...روحت شاد
هر کسی یک روز پر می کشه،خوش به حال مرتضی که تو این روزگار این قدر عزیز رفت و دل خیلی ها رو به درد آورد.خدا به خانواده محترمش صبر بده....
,مرتضی پاشائی
هميشه در قلب مائی
از دوری تو ای گل زیبا چه کنم،همیشه دريادها باقی خواهی ماند وهمیشه جادوانه اي
دیگه کی می خونه واسه دل عاشقم باورش سخته اخرین بار که حالش خوب چی شد یه دفعه
اصلا نمیدون باید چی بگم خیلی خیلی ناراحتم دارم .دق میکنم خدابه تمام دوستداران وخوانواده محترمش صبرعطا کنه روحش شاد.حیف شد حیف شد
خرم آن نغمه را که مردم بسپارند به یاد
خدارحمتش كنه الان دارم اهنگشو گوش ميدم
خدا رحمتش کنه. مرتضي جان رفتن از این دنیای فانی شفاست دعای پدرت توی حرم حضرت ابوالفضل مستجاب شده
امروز خیلی دلتنگ و دلگیر شدم با این خبر !!!!!روحش شاد!!خدا به خونوادش صبر بده ۰۰یاد وصدای او در قلبهای ما ماندگار خواهد شد
تا ک ما همسفر عشق ب افلاک شویم
بارالها, مددی کن ک همه پاک شویم
دست تقدیر چنان کن ک پس از دادن جان
در جوار حرم عشق,همه خاک شویم
خیلی دوستت دارم مرتضی جان
باآهنگات آروم میشدم
ممنونم بخاطر همه چی
مارو هم از اون دنیا دعا کن
ف.خ
خدا رحمتش کنه.من بدون اهنگاش میمیرم.حیف شد
خیلی زیاد ناراحت شدم واقعا حیف شد
خدا رحمتش کنه ، خدا به پدر مادرش صبر بده ، روحش شاد ، با آلبوم گل بیتاش خیلی خاطره داشتم
واقعا باورم نمیشه دلم شکست ؛کسی مانند مرتضی انقدر یادگاری گذاشته که همیشه یادش زندست ،خدانگهدار مرتضی جان همیشه در قلب من میمونی روحت شاد
عاشق صداش بودم . خیلی زود بود براش ........... نه ؟؟؟؟
همه ایران وشهر خودم بیرجند عزادار شدند.
واقعا باورم نمیشه دلم شکست ؛کسی مانند مرتضی انقدر یادگاری گذاشته که همیشه یادش زندست ،خدانگهدار مرتضی جان همیشه در قلب من میمونی روحت شاد
خدارحمتش کنه خیلی گریه کردم خیلی دلم سوخت....
خیلی ناراحت شدم.با آهنگ یکی هست منو طرفدار خودش کرد.متاسفم واسه کسایی که تواین مدت کلی درمورد مرگش شایعه ساختن.خدابیامرزت.یادت باشه با آهنگهات توخاطرات خوب وبد خیلیا شریک شدی.
یه جوری هق هق زدم صدام زخمیه/ این اون دردیه که نمیفهمیه
یه دفعه پر پر شد همه پروازمون / گرفته ست چقد دل آسمون

مرتضی عزیز دوست داریم دلمون خیلی برات تنگ میشه...
مرتضی جان تولدت مبارککک!!!!!!
مرتضی خواننده مورد علاقه من بود.خدا بیامرزتش
خدا رحمتش کنه. همه زمانی واسمون پر رنگ تر میشن که دیگه خیلی دیره و بینمون نیستن. کاش وقتی هستن قدرشونو بدونیم....
اعصابم خیلی خرد شد ، خدا رحمت ش کنه .....
مرتضی رفت و با رفتنش دل هممونو شکست

کاری جز گریه از دستمون برنمیاد. روحش شاد
مرتضی جان . خاطراتت خوشت در جان و روحمون نهادینه شده . هرچند که میگن خاک سردی میاره ولی مطمعن باش جات در قلبمون همیشه گرمه . خدا رحمتش کنه
نمیدونم چی بگم فقط خیلی زود بود خدا به مادر و پدرت صبر بده همیشه تو قلب منی
خدا رحمتش کنه مرتضی پاشایی یکی از بهترینها بودو خواهد بود
خدا به خانواده محترمش صبر دهد همه ما مرتضی رو دوست داشتیم.
.......
خیلی غم انگیزبوووووووووووووووووووووووووووود.......
بخداخیلی ناراحت شدم دلم می خواد یک دل سیر گریه کنم.خدارحمتش کنه
هیچ وقت یه خواننده رو اینقدر دوست نداشتم - صدای بی نظیر - آهنگ های قشنگ و اصولی - خدا رحمتش کنه
اهنگاش مرحم روز های تلخ و تنهایی ما بود.هر شب با اهنگاش می خوابیدیم و با اهنگاش زندگی می کردیم
واقعا ناراحت شدم (الفاتحه‏)‏
روحت شاد ....... مرتضی ... نمی دونم چی بگم .. حالم بده
درسته که دیگه عمرت بیشتر ا این نبوده اما یاد و خاطرت همیشه با ما می مونه
مردم ايران بى معرفتن.سال ديگه هيشكى يادش نمياد مرتضى پاشايي كى بود.متأسفانه فقط داغ يه جريان ميشيم.من خودم واقعاً ناراحت شدم و واقعاً با آهنگ يكى هست خيلى خاطره دارم.بيشتر از هر چيزى از ته دل آرزو ميكنم كه خدا از گناهاش بگذره و روحش در آرامش باشه.و خدا به خونوادش صبر بده
پاسخ ها
ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
خواهر جان، الآن دیگه مردمِ کجا با معرفتن؟ مام جزء همین مردمیم... روحش ایشالا بهشت باشه...
هیچ حرفی واسه گفتن نمونده....
روحت شادیادت گرامی...:-(
وای خدا چرا مرتضی .اون خیلی جوون بود .دیگه تو این دونیا خواننده ای مث اون پیدا نمی شه.
اشکم دراومد! عاشق آهنگاشم.مثل عصر پاییزیه رنگ و رومون!!!!! :'(
خدا رحمتت کنه مرتضی جان! با صدا و هنرت جاودان شدی
غمگینم مانند مرده ای که توان دلداری دادن به بازماندگانش را نداردT_T:'(:'(
از اهنگی خیلی خیلی خوشم میامد فهمیدم خوانندش مرتضیست روحش شاد خداوند بیامرزد جایش بهشت باشد
مرتضی جان
تو رفتی و با رفتنت قلب میلیون ها جوون عاشق رو شکستی .بعد تو این دیگه چه کسی شریک لحظه های دلتنگی شون باشه؟ ولی عزیزم بدون که تو برای اونها تا سالهای سال زنده ای و خودتو در تاریخ هنر ایران ملندگار کردی .روحت شاد و یادت گرامی.
واقعا ناراحت شدم صدای فوق العاده ای داشت خدارحمتش کنه
دارم خفه میشم از بغض ...........خدارحمتت کنه مرتضی جات همیشه خالیه بینمون مطمئن باش........ای خدااااااااااا حکمتت روشکر
به پهنای صورتم دارم اشک میریزم،نمیدونم با این دل چیکار کرده بوووووود،خدا بیامورزتش،با تک تکه آهنگاش خاطره داشتم.
مرتضی جان روحت شاد .خیلی خیلی خیلی دوست داشتم ودارم تو توی قلب همون زنده ای
خدایش بیامرزد
بجون تو دیگه نفس نمونده واسه ی من
نرو توهم دیگه دلمو نشکن,,,
دلم جلو چشات داره میمیره,,,
خیلی زود رفتی ,,,
اون با صداش زندس..خداوند روحش رو موردآمرزش وآرامش قرار بده...خداگاها رومیبره..
مرگ پایان نیست برای مردان بزرگ بلکه شروعی دوباره است . خوشا بحال آنانکه در اوج رفتند ومیان مردم از خود نام نیک بجای گذاشند. مرتضی سفر بخیر . بهشت جایگاهت باد.
براش دعا میکردم ولی واقعا حیف شد خیلی خوب میخوند همیشه میگن آنچه از دل برآید بر دل نشیند
مرتضی جان
همیشه در خاطره تاریخ ایران زمین خواهی ماند.
یادت ماندگار
خیلی شکه شدم ...
هنوزم نمیتونم باور کنم :(
درک اینکه هنرمندی به این محبوبی و عزیزی دیگه بینمون نیست خیلی سخته خیلی
روحش با اولیای الهی محشور باد انشالله
ای وااااااااااااااااااااااااااااااااااای
بازم باید بگیم حیف شد جوون هنرمند و خاطره ساز دیگری را از دست دادیم.بدرود هنرمند....
باز دوباره با نگاه تو این دل من زیرو رو شد باز سر کلاس قلبم درس عاشقی شروع شد.......
روحت شاد همیشه ماندگار
روحش شاد. خدا به خانواده اش صبره بده
خیلی جون بوده و زود بود برای رفتنش
بخدا هنوز خیلی زود بود باید میموند پیشمون
آقای صدا مرتضی
بسته دیگه با این حرفها بدجوری داری میوفتی از پا...
خدا بیامرزتش
حیف شد...واقعا با آهنگای زیباش حالمونو خوب میکردو همیشه میکنه
همیشه به یادتیم مرتضی عزیز...
زندگی جاودانی مبارکت باشه
حیف بودی.چرا تو...جمعه ی تلخیه.روحت قرین رحمت خدا.
نمیدونم چی بگم اخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ازصبح فقط دارم گریه میکنم
باسلام و عرض تسلیت به خانواده گرامیش و تمام دوستداران او بخصوص آقای ابراهیم حامدی که یکی از طرفداران ویژه او بود....
اهنگاش واقعا عالییییییییییییی بود ادمو دگر گون می کرد.خدا رحمتش کنه
اگرچه پر کشیدو رفت ولی هنوز یادش باقیست
تسلیت. دهه شصتیا همه مظلومن و مظلوم میرن. ایشالا که سفرت راحت باشه عزیزم . خوشیم با خاطراتت با آهنگات. روحت شاد
واقعا متاسفم که چنین خواننده از کشورمون از دست داده...
خدا به خانواده محترمش صبر دهد همه ما مرتضی رو دوست داشتیم.
ایکاش امروز به منم خبر نمیداند و یا اینکه اینترنتم قطع بود تا اخبار مربوط بهمرتضی را بخوانم روحش شاد
حیف شد در کمال نا باوری داریم اشک می ریزیم خیلی بده که کسی رو از نزدیک دیده باشی و بدانی که دیگر فرصت همچین کاری رو پیدا نمی کنی
روحش شاد
به تمام طرفتارانش و خانواده اش تسلیت می گوییم
من میدونم واقعیه اخه عکسشو دیدم وقتی اون عکسو دیدم داغون شدم به همه تسلیت میگم
خوش به سعادتش چه روزی فوت کرده هم جمعست هم ماه محرم.بهشتیه خوش به حالش.روحش شاد
حسرت کنسرتش تا آخر عمر به دلم می مونه
زود رفتی مرتضی زود
روحت شاد
مرتضی جان
همیشه در خاطره تاریخ ایران زمین خواهی ماند.
یادت ماندگار
نمی تونم باور کنم ـــــــــ اصلا نمی تونم باور کنم که مرتضای نازنین ما دیگه پیشمون نیست ــــــــــــــــ
خدا رحمتش کند. با فاتحه ای روحش را شاد کنید .
مرتضی جان روحت شاد یادت گرامی
خدا بیامرزتت جوان دوست داشتنی .اینقدر عزیز بودی که خدا هم طاقت دوریت و نداشت.خدایا مادرش چه کنه حالا با این درد دوریش.مرتض30 عزیز خدانگهدار
خدا از بین خواننده ها هم گلچین کرد ...
داغونم
در گذشت خواننده محبوب مرتضی پاشایی رو به خانواده محترم ایشان و جامعه ی هنرمندان و تمامی دوست داران این عزیز از دست رفته تسلیت عرض میکنم
سعی کنیم طوری زندگی کنیم که برای اطرافیانمون اینقدر عزیز باشم .....روحش شاد و یادش گرامی..

زندگی یعنی همین
انسان نازنینیو دل نشینی بود بود بود
خدایش بیامرزدروحت شادتواین ماه محرم مرتضی جان.
خداوند بیامرزد ایشان را و صبری جمیل به خانواده محترمشان عطا فرماید ،مرتضی پاشایی از بین ما رفت ولی بیایید آنان را که هستند قدر دان باشیم ،بسیار زیادند افرادی همانند مرتضی که خدمات زیادی کردند و در حال حاضر با گمنامی با مرگ دسته و پنجه نرم میکنند
از وقتي اين خبر را شنيدم اشک تو چشمام حلقه مي زنه . خدا رحمتش کنه
دل دنيا را خون کردي که اينجوري تو رفتي .....
ميدوني حالم اين روزا بدتر از همست....
خيلي ماه بود خيلييييي.خدا بيامرزه.از ته دل داغون شدم
خدا به خانوادش صبر بده
يه سوال:منفي چرا دادن بعضيا واقعاً؟؟؟؟؟
خیلی حیف شد دلم گرفت
خیلی ناراحت شدم
من عاشق صداش بودم
خدابیامرزدش
و به بازماندگانش صبر بده
خیلی حیف شد ....خدا رحمت کنه .روحش شاد:((
این رفتنا نشون میده که چقدر زنده بودن تو این دنیا سسته!!!!!
خدایش بیامرزد .
واقعاً حیف بود، من با تک تک آهنگهاش خاطره دارم، زندگی کردم با این آهنگ ها، اصلاً باورم نمیشه، مرتضی خوب بود خدا هر کسی رو که خوبه و.دوست داره زودتر میبره، خدا به خانواده اش صبر بده، شریک غمشان هستم خیلی دوست داشتم تو این روزا در کنارشون بودم، تسلیت میگم به همه طرفدارا و خانواده مرتضی جان. روحت شاد و یادت گرامی، همیشه جاودانه ای....
بسته دیگه با این حرفها بدجوری داری میوفتی از پا...
خدا بیامرزتش
حیف شد...واقعا با آهنگای زیباش حالمونو خوب میکردو همیشه میکنه
همیشه به یادتیم مرتضی عزیز...
زندگی جاودانی مبارکت باشه
باورم نمیشه دیگه نمیتونم صداتو بشنوم:((((((
امپراتور خیلی دلم گرفت از رفتنت . خدا کنه منم بیام پیشت
امپراتور در نبودنت دیگه آهنگای جدید کیو سرچ کنم
امپراتور تکی . خداحافظ رفیق
حیف و صد حیف .... روحت شاد
یکی از تنها هنرمندانی که توی هر آهنگش احساس رو به تمام معنا حس میکردم پر کشید...چرا همه خوبان زود میروند چرا؟؟؟؟؟
خدا رحمتش کنه . خواننده بسیار خوبی بود. روحش شاد
بسته دیگه با این حرفها بدجوری داری میوفتی از پا...
خدا بیامرزتش
حیف شد...واقعا با آهنگای زیباش حالمونو خوب میکردو همیشه میکنه
همیشه به یادتیم مرتضی عزیز...
زندگی جاودانی مبارکت باشه
حیف شد. واقعا حیف شد!!
ادمایی که تو سکوت بزرگ میشن سکوتانه هم پر میکشن
آقا یاسر ایشون زنده هم که بودن همه دوستش داشتن. مردم ما قهرمان زنده را هم خیلی ستایش میکنن. الکی انگ بهشون نزنیم.
من موندم اینایی که منفی دادن به تسلیت هوادارای مرتضی دیگه چی میگن معلومه خیلی بی احساسن و کلا مشکل دارن
مرتضی که میلیون ها روزه دار را در لحظه افطاربه ملاقات خدا می برد،انشالله خدا فقط خود خدا به استقبالش خواهد رفت.
مرتضی جان
همیشه در خاطره تاریخ ایران زمین خواهی ماند.
یادت ماندگار
من هنوزم باور نمیکنم...):
از خداوند مهريان، مغفرت و رحمت براي مرتضاي عزيزمان در اين لحظات سخت، سكرات موت و ورود به دنياي جاودان دارم.
طنين صداي ماتدگارش، در خاطر همه ما خواننده ماند.
مرتضي جان، بدرود.
ايرانيان عزيزم فاتحه براي أين عزيز از دست رفته مان بخوانيد.
صلي الله عليك يا اباعبدالله الحسين
ای خدا باورم نمیشه که این اتفاق افتاده
باورم نمی شه که دیگه صدای زیبا وگرمشو نمیشنوم
حیف از جوونی اش و اون صدای زیباش
از لحطه ای که شنیدم گریه امانم نمیده
صدات برای من جاودانه است
من با آهنگات زندگی میکردم
روحت شاد عزیز هنرمند
یادت ذر قلبهاست
رفتی پیش خدا مرتضی جان. جات پیش این آدما نبود که هر روز با sms رفتنت. وقت میگزروندن. واسه بعضیا متاسفم.
خدایش بیامرزه واقعا دلم تنگیده این روز جمعه آهنگهاشو دارم گوش میکنم مرتضی تو یادمی اهنگاتو هیچوقت از گوشیم پاک نمیکنم... یکی هست تو قلبم که....
خواننده محبوب من بود واقعا ناراحت شدم ومتاسفم
از ساعتی که خبر رو شنیدم همینجور مات مندم اصلا نمیدونم چی بگم واقعا دوست داشتنی بود روحش شاد
همه تسليت مىگن به مادرش ولى من مى خوام به اين مادر بگم به اين تربيتتون تبريك مى گم كه امروز چندين ميليون انسان براى پسرتون اشك مى ريزن و زانوى غم بغل گرفتن اى كاش همه ما زنگيمون همچين كيفيتى داشت عزيزم
خدا بیامورزتت و با مرگت نشون دادی به این دوران و مردم بی وفا و نا شکر که اینقدر کم لطف به نعمت سلامتی نباشند ....
و به یاد داشته باشند که وقت زیاد نیست و خوب بودن رو از یاد نبرید
خیلی ناراحت شدم،واقعا حیف شد
خدا به خانوادش صبر بده
روحش شاد
خدارحمت کنه مرتضی عزیزواقعاداغون شدم همیشه آهنگاش رواینقدگوش میکردم تاآهنگ جدیدش برسه دیگه هیچ چشم انتظاری ندارم ازخانواده ی عزیزمرتضی عزیزمیخوام مارادرغم خودشریک بدانند ان شاءالله امام حسین این عزیزازدست رفته راقرین رحمت قراردهد
او یکی ازستارگان محبوب در بین همه ی جوانان بود (هیچ گاه فراموشت نخواهیم کرد )
مرتضی پاشایی، عزیزتر از جانم
خداوند بیامرزدت.. خیلی سخته
خداحافظ یه دونه
چه حیف شد که به این زودی بهترین خواننده ایران رو از دست دادیم خیلی ناراحت شدم روحش شاد
مرتضی پاشایی شخصیت بزرگ و دوست داشتنی ای مثل خسرو شکیبایی بود که دیگه تکرار نمیشه. روحش شاد. واقعا خدا گلچینه
با رفتنش فقط صداى زيباش ماند خدا صبرى به پدرو مادر دلسوزش بده روحش شاد
خدارحمتش کنه .شادی روح مرتضی پاشایی صلوات.............
خدا بیامرزتش من که واقعا متاثر شدم اگر بگم با آهنگهای مانوس شده بدون زندگی می کردم
خیلی ناراحت کننده است صدای خوبی رو از دست دادیم روحش شاد ویادش گرامی
واقعآ نمیدونم چی بگم اشک امونم نمیده واقعآ تحملش سخته برای من که هوادارشم اینقدرسخته خدا به خوانواده اش صبربده من به نوبه ی خودم به همه هواداراش مخصوصآ خوانواده ی این عزیزبزرگوارتسلیت میگم ,واقعآ ما بجزمرتضی پاشایی خواننده ای هم داریم تواین سبک!!!!؟نداریم مرتضی عزیزیه دونه بود یکباربدنیا اومد اوج گرفت ازدنیا رفت یاد وخاطرش درقلب مان زنده خواهدماند ,من باترانه هاش زندگی کردم ,روحش شاد یادش گرامی برای شادی روحش همه فاتحه بخونیم ....
خدا بیامرزت مرتضی جون ینی بخدا بدجور اذیت شدیم هم من هم خونواده و فک فامیلام.همه امروز عکس قبلو بعد بیماریتو دیدیمو افسوس خوردیم.اونجا بخدا نزدیکتری صدات راحتتر بگوشش میرسه بهش بگو یکم هوامونو بیشتر داشه باشه دمت گرم.......تسلیت فراروان ب پدرومادرت خدا تا ابد بیامرزدت.
برادر عزیزم مرتضی جان با پر کشیدنت اشک را بر جشمانمان جاری کردی بنده ی د وست داشتنی خداچه خوب روزی رفتی روزی که درهای جهنم بسته است
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت خواننده عزیز مرتضی پاشایی را به خانواده محترم ایشان و جامعه هنرمندان تسلیت عرض میکنم

خواننده مورد علاقم بود حیف شد ک فوت کرد

برای شادی روحش صلوات
خیلی نارحت شدم بقران
اصلا نمیشه گریمو نگه دارم دارم آهنگشو گوش میدم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
واقعا سخته هیچ وقت فراموش نمیشه
آتش نشان داوطلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
دوست خوبم منم با شنیدن خبرش شوکه شدم.دلم خیلی گرفت.اشکای منم مثل رودخونه جاری بودن.با گوش دادن آهنگ های فوق العاده زیبا و صدای نجیب و سوزناکش بغضم میترکه.چطور اینهمه تو دل ما بود .....حالم بده بچه ها
مرتضای عزیز اهنگای قشنگت و صدای دلنشینت همیشه همراه تنهاییم و مرهمی برای دردهامه..
کاش بیشتر پیشمون میموندی..روحت شاد.. :(
روحش شاد و جایش در بهشت
خیلی دلم گرفت
خدارحمتش کنه اشکم درومد واقعا حیف بود روحش شاد
باور نمیکنم باور نمیکنم مرتضی زنده نیست چقدر سخته.
این راسته که خداوند بندگان شایسته اش را برای تقرب ب درگاهش گلچین میکند و مرتضی از شایستگان بود یادش همیشه گرامی است و منش و اخلاقش پاینده و بیاد ماندنی
بچه ها واقعا ناراحت شدم دعا کنید زنده بشه
ساعت پنج نيم صبح امروز جمعه وقت نيويورك خانمم زنگ زد و اين خبر ناگوار رو بمن داد ، ببين خبر بد چقدر زود منتشر ميشه !!!
مرتضي پاشايي يه جوارايي دوست داشتني بود مظلوم بود. ، ساده بود با اين بخش از اخلاقيات او بيشتر از هنرش محبوب شده بود و دوست داشتني ، از دوستان خواهش ميكنم براي رضايت روحش فاتحه بخوانيم
خدا رحمت كند بسم الله الرحمن الرحيم الحمدلله رب،،،،،،،،،
اشك همه سرازير شد اخه مگه چند سالش بود حيف اينهمه احساس اخه اينهمه ادم بيخود چرا اين جوون؟مادر جان خدا صبرت بده پدر جان خدا صبرت بده بخدا از دست دادن پاره تن سخته اونم يه همچين جووني ملت بعد اين صداشو كه ميشنوفن بغضشون ميگيره خدا به فرياد مادر و پدرش برسه ما رو هم شريك بدونين تو غمتون.
سلام به همگی.از شنیدن خبر فوت این خواننده خوش صدا و با استعدا کشورمون بشدت متاثر شدم.سه ماه هست که میشناسمش اخیرا تمامی آهنگ هاشو دانلود کرده بودم.صدا و موسیقی بینظیر و یگانه بود.این عزیز زود پرکشید و ما هواداراشو تنها گذاشت.روحت شااااااااااااااااااااد.
پاسخ ها
ساسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
سلام به خانوم و آقایی که حضورت در گروه برای منفی دادن نظراته.عزیزجان نوبت شماهم برسه دوست داری از چنین برخودی بی نصیب نمونی؟بیا با همه رفیق باش و دوستار همنوعانت.خوشحال میشیم علت منفی دادنتونو بنویسین برامون.
نگران منی که نگیره دلم
واسه دیدن تو داره میره دلم
نگران منی مث بچگیام
تو خودت میدونی من ازت چی میخوام

خیلی دردناکه خیلی
خدا رحمتت کنه مرتضی...با آهنگات خیلی خاطره دارم :(
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
نمیتونم جلو اشکامو بگیرم واقعا دارم میسوزم اخه چرااااااااااااااااااااااااااا؟
كمال تاثر از فوت اين اسطوره صدا رادارم ،باورش سخته،متاسفم كه دنياي موسيقي اين گوهر دوست داشتني را از دست داد
خدايش بيامرزد
باورم نمیشه کاش یکی میومد و میگفت اینم مثل دفعه های قبل شایعه ست....اما...مرتضی روحت شاد...با اهنگات خیلی خاطره دارم.همیشه تو فکر و قلبمون میمونی
خدا بیامرزتش.... صدای دلنشینی داشت... حالا هر بار که صداشو میشنوم باید گریه کنم... خدا به خانواده اش صبر بده... روحش شاد یادش گرامی باد...
به قول خودش : تو یه لحظه آدم دنیاشو میبازه
خدا بیامرزه!جوان خوبی بود.
ولی خدایی حیف شد!
واقعا ک افسوس و صدافسوس از بدروحیات گفتن بسیار زودهنگام این عزیز هنرمند.روحش شاد.
من خیلی ناراحت شدم. من باصدای ایشون خاطرات نابی دارم. که هروقت صداشو میشنوم میدم تو اون روزا. خدا بیامرزش
خدا رحمتش کنه و به خانواده اش خصوصا مادره بزرگوارش صبر عنایت نماید .همگگی ناراحتیم .اما به هر حال مرگ حقه و همه مسافریم .یکی زودتر پیاده میشه و یکی دیرتر به هر حال همه رفتنی هستیم .خوشا به حاله کسانی که مانند تو در این مرز و بوم یاد و خاطرشان جاودانه و به نیکی به یاد می ماند .خداحافظ مرد غیوره روزهایه سخت...
خدا رحمتش کنه.اهنگاش همه مثل خودش عالی بودن.منم مادربزرگم رو حدود ۹ماه پیش بخاطر سرطان معده از دست دادم.خدا رحمتش کنه.برای شادی روح مرتضی همگی صلوات....
نمبدونم چی بگم فقط میگم عاشق ترانه هاش بودم و .....
من خودم مریضم ازصبح که این خبرتلخ روشنیدم ،یک لحظه هم ارام وقرار ندارم واشک چشمم خشک نشده،مرتضی جان حیف بود توزودازاین دنیای نامرد دل کندی امیدوارم باسیدالشهدا محشور بشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
انشاالله سلامت باشی
Sheila
| United States of America |
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
ناشناس عزیزم: امیدوارم خدای مهربان هر چه زودتر تو را شفای کامل دهد.
واقعاناراحت کننده بود خدایا بیامرزدش ازسرگناهاش بگذار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
اقا/خانم دو پهلو صحبت نکنید
تاعمرداریم فراموشت نمیکنیم دل دنیاروخون کردی که اینجوری تو رفتی
آرزو داشتم که روزی به کنسرتش برم
.
.
.
یکی از آرزوهام مرد
واقعا متاسف شدم از این خبر ....
خدا ایشااله تو اون دنیا به دعا هایی که ما براش کردیم گوش کنه و رحمت خودش رو شامل مرتضی جون بکنه ....
روحت شاد ....
واقعا صداش بیاد موندنی همه باش خاطره دارن
مرتضي جون تو ابدي شدي ولي ما تا ابد به يادت هستيم.
روحت شاد باشه مرتضی جان...
این روزهاخیلی دلم گرفته است خیلی جوون بود خدارحمتش کنه
روندگان طریقت ره بلا سپرند. رفیق عشق چه غم دارد از نشیب فراز. من هم از طرف جامعه هنرمندان وهنر دوستان منطقه ديلمان فقدان اين عزيز ازدست رفته رو به خانواده بزرگوار پاشایی و همه دوستدارانش تسلیت عرض می نمایم خدایش بیامرزد مرتضی سرطان داشت ولی باکی نداشت از مرگ کدام هنرمند با سر روی تراشیده مياد روی سن برنامه اجرا میکنه کدام هنرمند با اینکه می دونه سرطان داره از کشور برای درمان خارج نمی شه البته در حد اندازه مرتضی اصلا دست گدایی پيش هیچکی دراز نکرد یه پيام خدمت آن دسته افراد ی که منفی مى فرستند کسانى که از خداوند طلب شفابرای مريض میکنن شفاعت فقط سلا متی نيست عزت جاودانگی نیه
گریم گرفته دارم دیوونه میشم
چرا رفتی؟
مگه میشه بری و تنهامون بذاری
خدا رحمتش کنه من که اصلا باورم نمیشه . چه صدای قشنگی هم داشت من که با آهنگاش کلی خاطره دارم . خدا بیامرزه
خدایا چه قد مامان و باباش ناراحت شدن بیچاره دیگه از این زجر هم راحت شد . روحش شاد ولی خیلی ناراحت شدم.
خدا رحمتت کنه خیلی دلم سوخت اروم بخواب
دلمون خیلی واسه صدای پر از بغضت تنگ میشه.روحت شاد.خدا رحمتت کنه.
واقعا که حیف شد خدا رحمتش کنه خیلی ناراحت شدم....روحش شاد
غم بزرگیست خداصبربده ... صدای مرتضی ارامبخش بود صدحیف
...
بعضی موقعه ها فقط باید سکوت کنی و اشک بریزی.
بعضی موقعه ها نمیدونی چی باید بگی.
خدایا...............................
آخی
خیلی سخته غم فرزند
به جامعه ی هنر ایران تسلیت میگم
روحت شاد و یادت گرامی...
خدا رحمتش کنه
خواننده خیلی خوبی بود
روحش شاد
چه زود نوبتش شد. خدابیامرزه. اون و همه فرشته هایی که بینمون نیستن.
خدا رحمتت کنه مرتضی جان..... دوست داشتیم و خواهیم داشت
مرتضي جان ،روحت شاد ، از خداوند عزوجل برات آمرزش و مغفرت مسئلت مي كنم ، برام خيلي سخته كه ديگه نبايد منتظر آهنگ هاي جديدت باشم ؤ خداوند به خانوادت و نزديكانت صبر بده ، آمين
من باورم نمیشه!!!!!!!!!
حاضر بودم بخشی از عمر خودمو بدم ولی باشی که بتونم ترانه های جدیتو برای اینده بشنوم.به احتمال قریب به یقین هیچکدوم از خصوصیاتت مثل صدات.اخلاق ومردم داری.روحیه.سبک اهنگای فوق العاده زیبات تکرار نمیشن.هرکسی جای تو بود با اون بیماری میرفت استراحت میکرد اما تو موندی و انقدر کنسرت دادی و اهنگ ساختی که ما در نبودت تنها نباشیم.
صدات همیشه زنده خواهد بود مرتضی پاشایی عزیز همین دو ماه پیش رو استیج ترکوند واقعا خبر فوتش داغونم کرد ولی صداش هیچ وقت از ذهن ها شسته نمیشه
خدارحمتش کنه، صدایی زیبا و دلنشین داشت
فراموشت نمی کنیم
روحت شاد عزیز دل..........................
شاید دنیا لیاقت ترو نداشت....
مرگ پایان زندگی نیس امروز نمردیم فردا خواهیم مرد ...همه خواهیم رفت پس بکوشیم با دست پر از این دنیا بگذریم ...روحش شادش
خدا رحمتش کنه.واقعا متاسف شدم.
نمیتونم جلوی اشکامو بگیرم

خدایاااااااااااااا.....

برای شادی روحش صلوات
خدا رحمتش کند...خیلی ناراحت هستم و نمی توانم چیزی بگویم
واقعا حیف شد من سه سال با آهنگاش خاطره داشتم و دارم..خیلی دوستش داشتم...واقعا آهنگاش تنهاییمو پر میکرد....
خدایش بیامرزد...بدرود
روحش شاد من عاشق مرتضی بودم خداااااااااااااااااااااا
مرگ جوان برای خانواده اش بسیار سخت است.فرشته های آسمان گریانند. خدارحمتش کند.
خیلی‌خیلی‌ناراحت‌شدم‌واقعا‌دنیای‌بی‌وفاییه‌‌خدا‌رحمتش‌کنه‌نور‌به‌قبرش‌بباره‌‌خدا‌به‌خانواده‌اش‌صبر‌بده‌
یاد وخاطرت همیشه در دلمان زنده است تو راحت بخواب
چنین هنر مندی باید بیشتر از این زندگی کنه.
بدترین اتفاق 93
خیلی داغون شدم
خدا بیامرزش
اخ اخ اخ
حیف
واقعا حیفففف
خدایا ناراحتم من روزای سختمو با آهنگای این عزیز سپری کردم خدایا ناراحتم انگاری بخشی از وجودم رو از دست داده باشم خدایا روحشو شاد کن
خدایا الساعه وی را مشمول رحمت واسعه خود قرار بده.انشائالله
صداش واقعا تک بود حیف شد ک رفت کاش میموند و دوباره میخوند و دوباره با صداش ارامش میگرفتیم
مرتضی همیشه تو یادمون میمونی و هیچوقت فراموش نمیشی
من خاطرات زیادی با صدای مرتضی پاشایی داشتم.زبونم نمیتونه بگه مرحوم پاشایی.نامت و یادت تا ابد جاویدان هنرمند محبوب من
من تازه باخبر شدم تو خوابگام ، بغض گلومو گرفته دارم دق میکنم ، خدا رحمتت کنه مرتضی جون ، دوست داشتیم ، داریم و خواهیم داشت
باورم نمیشه باورش سخته برای شادی روح این عزیزفاتحه بخوانیدبازهم گلچین روزگارعجب گلی راچید
عاشق صداش بودم حیف شد جوون مرگ شد...خدا رحمتش کنه
خرم ان روز کزاینمنزل ویران بروم // راحت جان طبم و زپی جانان بروم ...
اناالله وانا الیه راجعون ...
خدایش بیامرزد
وقتی اهنگای مرتضی رو گوش میکردم همیشه با تمام وجودم اشک میریختم چون از ته دلش میخوند ... خدا رحمتش کند وروحش شاد باشد ... خدا به خانوادش صبر بده
خدا رحمتش کنه.
خیلی ناراحت شدم. از صبح حالم بدجور گرفته است :((((
مرتضی یادت همیشه توقلبامون زنده میمونه وصدای قشنگت جاودانه
من وقتي پدرم مرد با صداي مرتضي پاشايي بر روي كليپي كه براي پدرم درست كرده بودم آروم ميگرفتم وقتي شنيدم باورم نمي شد برام خيلي عزيز بود خدايش بيامرزد
داغون شدم با شنیدن خبر.الان شنیدم اشک امونمو بریده..دنیا خیلی بی رحمه....خیلی دلم شکست خیلی
درگذشت مرتضی پاشایی مثل ناصر عبدالهی جان سوز بود.همیشه در یادمان میمانی.روحت شاد
خدایش بیامرزاد...با صداش خاطره ها داشتم
یکی هست...
ﯾﻪ
روز ﻫﻤﯿﻦ ﺟﺎ ﺗﻮی اﺗﺎﻗﻢ ﯾﺪﻓﻌﻪ
ﮔﻔﺖ داره ﻣﯿﺮه ﭼﯿﺰی
ﻧﮕﻔﺘﻢ اﺧﻪ ﻧﺨﻮاﺳﺘﻢ دﻟﺸﻮ ﻏﺼﻪ ﺑﮕﯿﺮه ﮔﺮﯾﻪ
ﻣﯿﮑﺮدم درو ﮐﻪ ﻣﯽ ﺑﺴﺖ ﻣﯿﺪوﻧﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﻣﯿﻤﯿﺮم....

مرتضي جان روحت شاد و صدايت ماندكار
خبر خیلی بدی بود نمیدونم چی بگم فقط همین خدارحمتش کنه
مرتضی تا ابد فراموش نمیشی
واقعا نمیدووونم چی بگم من به صدات عادت داشتم کاش یکم دیگه پیشمون میموندی..دوووووووست داریم روحت شاد
وای خدا ...........
باورم نمیشه قبل اسمت دیگه بایدبگیم "مرحوم پاشایی".
خیلی صداشو دوست داشتم ، (دلمون برات تنگ میشه )
بغضم گرفته وقتشه بباااااااارم
چه بی هوا هوای گریه دااااااارم
من این حس و حالو دوست ندارم

خدا رحمتش کنه
داغون شدم وقتی شنیدم
به خدا سخته باورکردنش خداحافظ مردبزرگ روحت شاد یادت گرامی
واقعا جوان شایستہ ای بودخدابہ پدرومادرش صبر بده روحش شاد یادت ازدل مابیرون نمیرود چه زود پرپرشدی
دلم برا آهنگو صدای قشنگت بی نهایت تنگ میشه من با آهنگای تو زندگی میکردم
ب قول محمد علیزاده : مرد ک گریه میکنه کوه که غصه میخوره یعنی هنوزم عاشقه یعنی دلش خیلی پره ...
عاشقتم مرتضی روحت غرق ارامش
روحش شاد واقعا بهترین پاپ ایران بود
تقديم به مادر و پدر داغدارش
آن ياركز اوخانه ما جاي پري بود
سرتا قدمش چون پري از عيب بري بود
دل گفت فروكش كنم اين شهر به بويش
بيچاره ندانست كه يارش سفري بود
روحش شاد
دارم دیونه میشم چرا کار دنیا این جوری
خدا رحمتش کنه و به خانواده و دوستانش صبر عنایت کنه، انسان خوبی بود و یادش در ذهن ها و قلبها خواهد ماند.
هیچکی جای تورو نمیگیره مرتضی جان.روحت شااااااااااااااااااااد
هیچ حرفی واسه گفتن نمونده....
روحت شادیادت گرامی...:-(
اسطوره بود صداش! واقعأ حیف شد،آهنگهای مرتضی حرف دل خیلیا رو میزد،روحش شادیادش گرامی.
واقعا ایران فقط چند تا خواننده فوقالعاده داشت که یکیشون امروز به رحت خدا رفت خدا بیامرزدش ایشالله بهترین جا رو داشته باشه بخدا از وقای شنیدم فوت کرد دارم دیونه میشم که دیگه این صدای خوبو نمیتونیم بشنویم :(
روانش شاد !
خداوند نعمت پذیرش و شکیبایی را به دوستدارانش بویژه به پدر و مادرش عنایت فرماید .
آمین .
انا لله و انا الیه راجعون.
هنوز خیلی زود بود
خیلی جوون بود
روحشان شاد ...
مظهر صبر استقامت وخوشنوایی ازبین ما رفت...روحش شاد ...نمیدونم چطوری میتونم به آهنگهایش گوش کنم وصبور هم باشم...پدرو مادر عزیزم هرچند نمیتوان این مصیبت راتحمل کرد.ولی اگرلیاقت داشته باشیم تمام دوست دارانش میتوانند مرتضی ایی برای شماباشند....
مرتضی پاشایی همیشه با صدات در خاطر ویاد همه جاودانه خواهد ماند.
هعیییی…خدا بیامرز چ جوون بودا اشکمو در اورد
چطور دلت اومد بری بعد هزار تا خاطره...:(
تسلیت خدمت پدر و مادر بزرگوارش افسوس و صد افسوس صدای مخملی این هنرمند عزیز یاداور خاطرات عزیزی است انا لله و انا علیه راجعون
وای وای وای...دیدن عکس تخت خالیت قلبمو به درد میاره
خدا به داغ دل پدر و مادرت برسه
روحت شاد مرتضی خوب ما...
کلی با اهنگ نگران منی مرتضی پاشایی گریه کردم خیلی ناراحت شدم خدا رحمتش کنه واقعا ناراحت کنندس
خدا به مادرش صبر بده.خیلی سخت مرگ فرزند.حیف سد
خدا رحمتش کنه.دنیا رفتنه...یکی زود یکی دیرتر .غصتو خوردیم داداش
اهنگاش واسه دل تنگ و شکسته ی


من مرهم بود صداش ارامش

بخش بود کاش دروغ باشه

کاش...
شاید رفته باشد ولی یادش در دل همه ی ما می ماند
روحش شاد
خدایا ناراحتم من روزای سختمو با آهنگای این عزیز سپری کردم خدایا ناراحتم انگاری بخشی از وجودم رو از دست داده باشم خدایا روحشو شاد کن
تسلیت'درخزان'برگ'سبزی'که'بیدادزمان'زردش'کرد'ازشاخه'افتاد'متضی'به'همه'ایرانیان'درس'داد'ماند'ونرفت'وعشقش'میهنش'بود'ومردمش'
باورم نمیشه ناراحت شدم
خدارحمتش کند خیلی دوستش داشتم مرتضی یکی ازبهترین بندگان خداهست چ
خدارحمتش کنه
خیلی اعصبی شدم
مرتضی جان اهنگ ستایش تو باعث شد من از حالت افسردگی خارج بشم من غصه هاا خوردم و افسردگی های شدیدی پیدا کرده بودم
ولی با اهنگ ستایش توو که یه زمانی اوومد منوو به حالت عادی برگشت داد
هیچوقت فراموشت نمیکنم
شاید خیلی هاا به نظرم بخندند ولی با اهنگ ستایش مرتضی من عادی شدم
خیلی چیزا ازش یاد گرفتم . خدا رحمتش کنه . خدا به خانوادش صبر بده :(
بابلای دوست منم سرطان داشت ورفت هنوز واسه من باورش سخته چه برسه خونواده ی دوستم مامان بابای عزیز مرتضی میدونم غم خیلی بزرگیه ولی خدا بنده هاشو 2بار زجر نمیده مرتضی اینجا زجرشو کشید وهمه دوسش داشتن که اون دنیا راحت زندگی کنه همینه دنیا فرصتمون زودزود تموم میشه حواسمون به آدمای اطرافمونو زندگیامون باشه فردا نوبت ماس قدرهمو بدونیم
مرتضی جان غرق در آرامش بخواب.......
خیلی خیلی ناراحت شدم خدابیامرزش به خانواده ی محترم پاشایی تسلیت عرض میکنم!
روحش شاد!:(
باورم نمیشه فقط باشنیدن این خبر اشک ازگونه هام جاری شد ...خاطرات زیادی بااهنگ های مرتضی داشتم ...روحش شاد ویادش گرامی درست جسمش دیگه میان ما نیست ولی صداش پابرحا موند ومرتضی اسطوره شد امیدوارم روحش با مرتضی علی محشور شود...........
واقعا حیف شد...
باورم نمیشه...
بغض داره خفم میکنه
روحت شاد امپراطور

براش صلوات بفرستین
سلام من که خیلی ناراحت شدم خدا رحمت اش کنه خیلی دوس اش داشتم اون ترانه یکی هست تو قلبم خیلی قشنگ خونده عاشق ترانه هاش بودم
دلم گرفت ای هم نفس
تو اوج رفت
خیلی ناراحت شدام خدا بیامورزش براش دعاکنید وفاتحه بخونید مرگ گ پایان زندگی نیست....دوستان
مرتضي جان عزيز واقعا متأسفم برأي خودمون
اخه چجوری تحمل کنیم نبودنتو مرتضی جون خدایا به خانوادش صبر بده
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا آخه چرا مرتضی پاشایی چرا چرا چرا؟
خدا رحمتش کنه واقعا صداش قشنگ بود
تسلیت به تمام به خانواده اش و اهالی هنر و موسیقی
خدايش بيامرزد ........واقعا خبر ناراحت كننده اي بود خدا به پدر ومادرش صبر بده
هنرمند هرجا هستی روحت شاددددددددددد
یکی هست.... آقا مرتضی که اینجا برات بغض کرده...

خدا بیامرزه خدا به همه ی کسایی که دوسش داشتن و دارن صبر بده.
یکی هست.... آقا مرتضی که اینجا برات بغض کرده...

خدا بیامرزه خدا به همه ی کسایی که دوسش داشتن و دارن صبر بده.
خدا رحمتش کنه جوون بود و خیلی هم صداش قشنگ بود الان دارم اهنگ ماه عسل رو که خونده گوش میدم خدابه خانوادش صبر بده
بغض داره گلومو خفه میکنه فقط چراااااااااا خدایااااا چرا این حقش نبود فقط سی سالش بو. مرتضی عزیز امیدوارم امشب روحت واقعا ب ارامش رسیده باشه و راحت بخوابی. یکی هست ک هر شب واسه اون میخونم اون الان خواب .
دوست داشتیم و میداریم
واقعا خبرش برای من خیلی ناراحت کننده بود .
روحش شاد
آخه چراااااااااااااااااااااااااااااااااا
چرااااااااااااااا
این همه آدم چراااااا اون
چراااااا عشق من چرا جووووون من
خدایا چراااااااااا
جون منو میگرفتی ن جون اون
عشششششششقم دووووووووست داااااااارم
خیلی ناراحت شدم
الان دارم آهنگاشو گوش میدم ، بغضم گرفته
ای خداااااااااا باورش خیلی سخته من اگه دیگه اون صدا رو نشنوم میمیرم
واقعا حیف شد....... خدا رحمتش کنه....
تحمل نداره نباشی دلی که تو تنها خداشی
خدا رحمتش کنه و صبری جزیل به خانواده مخصوصا مادرش بده. امین
آخیییییییی خدا بیامرزدش من که خیلی واسش گریه کردم.
دوستداریم و همیشه در قلبمون می مونی.خیلی با اهنگات حال کردم.خدا رحمتت کند.
تابناک با سلام
ضمن تسلیت بابت پرواز هنرمند خوش صدا و پسر آبی کشورمون و با آرزوی آرامش جاوندانی روحش، لطفا کلمه مهلک رو از متن خبرتون حذف کنید چون افراد زیادی به این بیماری مبتلا هستند و ممکنه خوندن این متن باعث تضعیف روحیه شون بشه.
دوستداریم و همیشه در قلبمون می مونی.خیلی با اهنگات حال کردم.خدا رحمتت کند.
خدا رحمتش کنه منفی هارو دیدین ؟ اینا کین ! اگه مریض هستند از خدا شفای عاجل دارم براشون .
مرتضی جان عزیزم روحت شاد ویادتگرامی عزیزم بهترینم
دوستداریم و همیشه در قلبمون می مونی.خیلی با اهنگات حال کردم.خدا رحمتت کند.
صدایش از جنس الماس بود و احساسش از جنس شیشه
اخه چرا خدا یعنی دیگه صداشو نمیشنویم
من که از صبح چشمام گریونه خیلی ناراحتم عزیزم چقد حیف که رفتی
در بهترین خاطرات زندگیم صدای پاشایی هست
خدا رحمتش کنه
از صبح تا الان انگار یکی از اعضای خانوادمو از دست دادم خیلی دردناکه خیلی...
نميدونم چرا اينقد زود مارو ترك كردي و رفتي...
خيلي حيف شد كه ديگه نيستي كنارمنون
بدون هميشه دوست داريم
نميدونم چرا اينقد زود مارو ترك كردي و رفتي...
خيلي حيف شد كه ديگه نيستي كنارمنون
بدون هميشه دوست داريم
نميدونم چرا اينقد زود مارو ترك كردي و رفتي...
خيلي حيف شد كه ديگه نيستي كنارمنون
بدون هميشه دوست داريم
وای خدای من خیلی خیلی متاسفم روحش شاد خدا به خانواه اش و ما دوستدارنش صبر بدهد بخدا از ساعتی که شنیدم من و خانواده ام خی لی متاسف شدیم.من همیشه اهنگهای اورا گوش می کردم.چقدر پاک از دنیا رفتی.
من عاشق آهنگ هاش بودم مخصوصا جادهی یک طرفه و یکی هست. خدا بیامرزتش حداقل برای شادی روحش یک صلوات هم که شده بفرستید
واقعاحیف شدخیلی صدات عالی بود پاشایی
واقعا خیلی حیف شد.خیلی از این خبر ناراحت شدم وگریه کردم.روحش شاد .
داداش مرتضی هر چند داداشم نیستی اما روحت شاد یادت هرچند جاودانه هس و خواهد بود اما بازم ماندگاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار دوست داریم از طرف همه ی هوادارانت هر چند بگویم کم است خدا صبر خانوادت بده الهی امین
داداش مرتضی هر چند داداشم نیستی اما روحت شاد یادت هرچند جاودانه هس و خواهد بود اما بازم ماندگاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار دوست داریم از طرف همه ی هوادارانت هر چند بگویم کم است خدا صبر خانوادت بده الهی امین
دلم گرفت
الهی من بمیرم. ای خدا چرا اون آخه........ حکمتتو شکر. روحش شاد
نگران منی که نگیره دلم واسه دیدن تو داره می ره دلم نگران منی مثه بچگیام توخودت میدونی من ازت چی می خوام ...
خوش به سعادت کسی که تو قلب مردمه مثل پاشایی. مطمئنا خدا اینها رو میبینه و به خاطر بندگانش هم از پاشایی راضی میشه.
عاشق اهنگاش بودم حس عاشقی داشت
نگران منی که نگیره دلم واسه دیدن تو داره می ره دلم
عاشق اهنگاش بودم
تابناک
در این لحظه:
تعداد بازدید: ۲۳۶۸۲۰
رکوردی هست.
همین نشان میدهد چقدر واسه مردم عزیز بودی.
آینده خیلی عالی داشت و مردم ما میتونستن اوج صدای ایشون ساله داشته باشن
عاشقش بودیم ولی حیف که مرد:-(
خدا بیامرزه واقعآ. ..
ای داد
از صبح همش بهش فکرمیکنم
خدایا پاکترین جوونمونو گرفتی
باشادی روحش مارا شاد کن خدایا
افسوس ..
افسوس ..
روحش شاد و یادش گرامی.......
روحش شاد
تو به جای منم داری زجر میکشی
یکی عاشقته که تو عاشقشــــی

مگه میشه باشی و تنها بمونـــم
محـــاله بزاری محـــال بتونــــــــم

دلم دیگه دلتنگیهاشو میشمـــاره
هنوزم به جز تو کسـی رو نـــداره

تو رو تا ته خاطراتم کشیـــــــــدم
به زیبایی تو کسی رو ندیـــــــدم

روحت شاد مرتضی جان .
چقدرباپسرم ازاهنگ عصرپاییزی خاطره داریم!چی بگم روحت شاد
روحش شاد و یادش گرامی.بغض ولم نمیکنه
حالم خیلی بده....خیلی ناراحت شدم خیلی...
باورم نمیشه...
داغون شدم روحش شاد یادش تا پایان تاریخ در ذهن های ما جاویدان باد
واقعا بیامرزدش...خدایا هیچ جوونی رو تو جوونیش از دنیا نبر
داغون شدم روحش شاد یادش تا پایان تاریخ در ذهن های ما جاویدان باد
ازمعدودخوانندگان نسل نو که ترانه هایش موردقبول کهنسالان بوده مکررا شنیده میشود ۰خیلی دلم سوخت ! خدااورابیامرزد وبه خانواده اش صبرتحمل این ضایعه عطافرماید۰
خیلی خیلی ناراحت شدم روحت شاد خیلی دوست داشتم همیشه اهنگاتو گوش میکردم پیشوازم از اول اهنگهای تو بود
واقعا حیف شد.خیلی قشنگ میخوند.من عاشق اهنگاش بودم.
الهییی بمیرم برات باورم نمیشه دارم دیونه میشم
واقعا ک خیلی دلم سوخت حیف بود خدا ب پدر و مادرش صبر بده
خدایش بیامورزد
واقعا خاننده ی خوب و مسممی بود روحش شاد.
دل دنیارو خون کردی که اینجوری تو رفتی ....
خدا بیامرزتشون
خیلی ناراحت شدم
الان دارم آهنگاشو گوش میدم ، بغضم گرفته
خدا رحمتش کنه واقعا ناراحت شدم
اخه چرا؟؟
خدا چرا؟؟
من عاشقش بودم
ﯾﻪ
روز ﻫﻤﯿﻦ ﺟﺎ ﺗﻮی اﺗﺎﻗﻢ ﯾﺪﻓﻌﻪ
ﮔﻔﺖ داره ﻣﯿﺮه ﭼﯿﺰی
ﻧﮕﻔﺘﻢ اﺧﻪ ﻧﺨﻮاﺳﺘﻢ دﻟﺸﻮ ﻏﺼﻪ ﺑﮕﯿﺮه ﮔﺮﯾﻪ
ﻣﯿﮑﺮدم درو ﮐﻪ ﻣﯽ ﺑﺴﺖ ﻣﯿﺪوﻧﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﻣﯿﻤﯿﺮم....

مرتضي جان روحت شاد و صدايت ماندكار
روحش شاد و یادش گرامی.......
مرتضی مطمین باش یادت تو دلامون بوده و هست و خواهد بود
چراتووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووچرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خدا انشالله در اون دنیا جایگاه والاتری بهش بده
واقعا فاز این منفی دادن ها چیه؟ از مردن هم وطن خودتون خوشحال میشید؟
واقعاخيلي ناراحت كننده بود صداي ايشون يكي ازبهترينابودخدابيامرزش وبه پدرومادرش صبرعنايت كنه
خداوند رحمتش کناد و بر پدر و مادرش صبر و شکیبایی بر مصیبت وارده عطا نماید
رفتی و دلم نگاهی به آسمان .................
مرتضییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چرا رفتیییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟دیدی رفتیییییییییییییییییییییییییییی
چقدر قشنگ میخوند.روحش شاد.خدا بیامرزدش
افسوس ..........................................
به خدا حالم گرفته اعصابم خرد آخه همین دیروز داشتم با آهنگ جدیدش حال میکردم
خدا به خانواده صبر بده اگه حاله ما آینه حاله خانواده اشون خدا می دونه چقد بده
واقعا نمیتونم حالم رو توصیف کنم گریه ام گرفته خدا بیامرزتش وای خدای من
وای باورم نمیشه خدایا چرا اخه؟؟؟؟؟؟؟
واقعا خواننده ی خوبی بود.صدایش به دل میشینه.به هرحال خدابیامرزدش.به پدرمادرش وهمه ی طرفدارانش تسلیت عرض میکنیم
دل دنیارو خون کردی
که اینجوری تو رفتی
خدا رحمتش کنه.....
عاشق صداش بودم کاش صداش خاطره هامو تنها نمیذاشت درسته رفته اما یادش همیشه با ماست
عاشق صداش بودم کاش صداش خاطره هامو تنها نمیذاشت درسته رفته اما یادش همیشه با ماست
میدونید چرا دعاهای ما برای زنده بودنش بیهوده بود؟چون ما فقط به صداش اهمیت میدادیم نمیدونم ما ادما وقتی قدر کسیو میدونیم ک از دستش میدیم مثل مرتضی داداشم
خیلی شوکه شدم.باورش برام سخته.باتمام اهنگاش خاطره داشتم.خدایا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟روحت شاد یادت همیشه باما.
میدونید چرا دعاهای ما برای زنده بودنش بیهوده بود؟چون ما فقط به صداش اهمیت میدادیم نمیدونم ما ادما وقتی قدر کسیو میدونیم ک از دستش میدیم مثل مرتضی داداشم
از وقتی خبر مرگ این عزیز رو شنیدم سردرد گرفتم، خدایا آخه چرا؟؟؟؟!!!!!
خدارحمتش کنه و ایشالا به خانوادش صبربده
خدایش بیامرزد
عصر پاییزی...
چه غریب است پاییز ...
که در اخر رفت در این پاییز غمناک ...
خداحافظ سلطان صدا...
چه سخت وتلخ صدای کسی گوش کنی
که دیگه خودش اینجا نیست
بعد تو کی دیگه میتونه به این قشنگی اهنگ ماه عسل بخونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چقد دوست داشتیم وداریم مرتضی عزیز روحت شاد
باعرض سلام خدمت خانواده محترم پاشایی.فقدان تاسف بارمرتضی جان رو که به حق تک ستاره ی خوانندگی پاپ بود از صمیم قلب تسلیت عرض میکنم و از درگاه باری تعالی برای این عزیز از دست رفته مان طلب آمرزش میکنم.ما رادر غم خود شریک بدانید.خوشا به حال مرتضی که خوب بود خوب زندگی کرد و در این ماه و روز مقدس به لقاء الله پیوست.لطفابرای شادی روحش صلوات بفرستید.ضمنااز تمامی دوستان تقاضامیکنم یکشنبه شب نماز شب اول قبر را فراموش نکنید که موجب آرامش روح مرتضی جان خواهدشد.از همه ممنون و سپاسگزارم.یاعلی مدد
با اینکه 12 سالمه ولی اولین و اخرین خواننده ای بود که این قدر براش گریه کردم خدا رحمتش کنه جوون هنرمندمون پرپر شد موسیقی مون مرد و دیگه زنده نمیشه مثل مرتضی پاشایی که دیگه زنده نمیشه و پیش خونوادش بر نمیگرده خدا رحمتش کنه
خدا رحمتش کنه حیف شد.
هنوزم راه برگشتن به روز روشنو دارم
اگه از این شب تاریک یه جوری دس بردارم
هنوزم ردپای من تو برفای زمستونه
شاید بازم امیدی هست که برگردم به اون خونه
کمک کن سایه ی وحشت جونیمو قوروق کرده
دلم بی لمس عشق تو همش این گوشه بغض کرده
تو تاریکی مطلق یه روزی راهو گم کردم
کمک کن باصدای تو به دنیای تو برگردم
یه راهی پیش روم وا کن دوباره فکر آغازم
میخوام پیروزشم اینبار به این دشمن نمیبازم
از این دوری از این زندون از این زنجیر بیزارم
چه کاری با خودم کردم چرااااااااا سردرنمیارم
سر در نمیارم
خدایا خوبان چرا؟
خدا بیامرزش
واقعا ناراحت شدم.خدا بیامرزدش
خدا بیامرزتش خدا از سر گناهاش بگذر طفلی گناهی هم نداشت
حیف شد
بدرود پاشایی عزیز. روحت شاد
خا بيامرزش
جامعه موسیقی ایران یکی از بهترین هایش را از دست داد.صداش بسیار آرام بخش بود وبه عمق دل می نشست. خدایش بیامرزد و به خانواده اش صبر و بردباری عطا کند.
خیلی شکه شدم ،دلم سوخت براش خیلی خیلی صداشو آهنگاشو دوست داشتم حیف شد،خدا بیامرزتش
آخه من دیگه باآهنگای کی که باروحیه من بخونه گریه کنم؟
بگ. این دروغ دوست داشتنیو این بارم
بازبگوبی تومیمرم بگودوست دارم
من که این همه دروغ توروباورکردم
یه دفه دیگه بگو،بگوکه برمیگردم
خدا بیامرزتش خدا از سر گناهاش بگذر طفلی گناهی هم نداشت
وای خدا.مرتضی جان خدا بیامرزدت.عاشق صداتم همیشه باصدات بودم وهستیم.به خانواده ی گرامی پاشایی تسلیت میگم خدا صبر بده بهشون.
(من اونیم که سایه ام نداشت.دلش رو تو کوچه جا گذاشت* همون که تو دلش غمارو کاشت .غیراز این سکوت چیزی بر نداشت*من اونیم که گریه میکنه:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( همون که بغذو ول نمیکنه*همون که هیچکی باورش نکرد:'( :'( :'( :'( ................خداحافظ مرتضی جان)
خدا بیامرزتش
خیلی بد شد....خیلی ناراحت شدم..جوون بود.خدا به خانوادش صبر بده
مرتضی پاشایی عزیز رفتی اما یادت تو قلب میلیون ها نفر هوادار زنده میمونه..............یکی هست تو قلبم..........اما حالا دیگه نیست...
خدا بیا مرزتش خیلی اهنگاشو و خودشو دوسش داشتم خدایا اخه چرا بیچاره 30 سالش بیش تر نبود گگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
وااااااااااااااااااای چرا اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صداش طلایی بود، خیلی ناراحت شدم.. توکه از اولشم یکی دیگر توی قلبت بود...خدابه پدرومادرشون صبربده مطمئنم برای همیشه شکستن وروح عزیزمون شاد...همه طرفدارا ناراحتن.خونه ی نومبارک حنجره طلایی.
آري اي دريغ كه سهم اندك تو از زندگاني چند بهار و خزاني بيش نبود...و چه زود از حضور دلتنگيهاي ما به ستوه آمدي...دريغا كه مرگ پايان كبوتر را رقم زد و به راستي آسمان بي كبوتر چه دلگير و خفه كننده است...خدايش رحمت كناد.
دلم گرفت ای اسمون
چرا جوانها می رن از پیشمون
خدا رحمتت کنه مرتضی پاشایی
روحش شاد و یادش گرامی باد.خیلی حیف شد صدای زیبایی داشت.
روحش شادویادش گرامی باد.
خیلییییی ناراحت شدم
خدا بیامرزدش؛واقعا امثال مرتضی جان که روح امید وشادابی را در مردم ایجاد میکردن جای قدردانی داره؛برا شادی روحش فاتحه....
خیلی ناراحت شدم
الان دارم آهنگاشو گوش میدم ، بغضم گرفته
تولد دوباره ات مبارک ای بزرگمرد..دیگه زجر نمیکشی..راحت بخواب ای امپراطور.ما عاشقات همیشه یادتیم. خدا رحمتت کنه..روحت شاد مرتضی جان...
خيلي ناراحتم گريم بند نمياد
با اهنگه یکی هستش خیلی خاطرهای تلخو شیرینی دارم.خدا بیامرزدش روحش شاد
آخی از دستش راحت شدیم
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
اونم از دست آدمای مریض و روانی مثل تو و امثال تو راحت شد
B B c بیشتر از سیمای ایران بایشان با پخش صدایشان احترام گذاشت اولین بار صدایشان را شنیدم اما خیلی ناراحت و غمگین هستم
خدا رحمتش کنه برای شادی روحش صلوات
ای وای دگر نفس ندارد "مرتضی"امان چگونه رفتی ...همیشه در قلب ما مردم همدان میمونی ما همدانیا خیلی بهت افتخار میکنیم...
یادمان باشد شایدشبی انچنان ارام گرفتیم که دیدار صبح فرداممکن نشودپس به امیدفرداهامحبتهایمان راذخیره نکنیم. به خانواده محترمشان تسلیت می گویم خدابیامرزدش
خیلی ناراحت شدم....خدا بیامرزدش.......
تسلیت. خواننده ی خوبی از بین ما رفت.
ﻭاﻗﻌﺎ ﺧﺪا ﺑﻴﺎﻣﺮﺯﺵ, ﺣﺎﻟﻢ ﺧﺮاﺏ ﺷﺪ اﺷﻜﻢ ﺩﺭاﻭﻣﺪ,ﺧﻴﻠﻲ ﺩﻭﺳﺖ ﺩاﺷﺘﻴﻢ ﻣﺮﺗﻀﻲ,
خدا رحمتش کنه
خدارحمتش کنه ناراحت شدم
khoda rahmat kne be khunevadash sabr bede
و باز هم تنها صداست که می ماند ...
میخونم ترانه هاتو زیربارون میشکنه قلبم مثل شیشه توموندگاری واسه همیشه.روحت شاد مرتضی
حیف این صدا که دفن بشه روحت شاد برای همیشه
روحت شاد
با سلام خدمت تمام ایرانیان و هنردوستان عزیز
فوت اقای پاشایی اندوه بزرگی برای هرکدام از ما بود. بنده که اصلاً باور نمیکنم صدای ایشان بسیار زیبا و دلنشین بود. امیدوارم خداوند به خانواده بزرگوار این عزیز صبر جمیل عنایت بفرماید. شادی روح ایشان و تمام از میان ما رفتگان صلوات
یکی هست تو قلبم که هرشب واسه اون مینویسم و اون خوابه نمیخوام بدونه واسه اونه که........ داغونم بدجوووووووووووووووور......
خدای مهربان ایشان را رحمت کند و روحش شاد باشد. نگران منی که نگیره دلم واسه دیدن تو داره میره دلم....
خدا ادمای خوب و زود میبره اخه چراااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
روحش شادویادش گرامی
روحش شاد.افسوس
خیلی ناراحت شدم خیلییییییی خیلی زود رفتی مرتضی عزیزم من واقعا عاشق صدات بودم چه شبایی که با آهنگ های تو بالشمو خیس نکردم
خدا رحمتش كنه!!سوز صداش رو هيچكي نداره!:((
ﻣﺮﺗﻀﻲ ﺟﻮﻥ ﺑﺮﻛﺮﺩﻭﺑﺮﺍﻣﻮﻥ
ﺑﺨﻮﻥ ﺑﻪ ﻳﺎﺩﻩ ﻫﻤﻮﻥ ﺭﻭﺯﻱ ﻛﻪ ﻣﻴﻜﻔﺘﻲ ﻳﻜﻲ ﻫﺴﺖ ﺗﻮﻗﻠﺒﻢ ﻛﻪ ﻫﺮﺷﺐ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﻭﻥ ﻣﻴﻨﻮﻳﺴﻤﻮ ﺍﻭﻥ ﺧﻮﺍﺑﻪ........ﺭﻭﺣﺖ ﺷﺎﺩ....
نه نباید می مردی خدا بیامرزتت واقعا ناراحتم دیگه نمیتونم منتظر اهنگای جدیدش باشمممممم
خدا رحمتش كنه!!سوز صداش رو هيچكي نداره!:((
مرتضی مرسی بخطر همه لحظه های ارومی ک به هممون دادی مرسی هیچ کس نمیتونه مثل تو یخونه تا ابد
حرفم نمیادفقط دارم ازغصه دق میکنم روحش شاد امیدوارم که بامعصومین همنشین بشه.
متاسفم برای صدا و سیما
بدون شرح
من که خیلی گریه کردم حتی دارم این و می نویسم هنوزم دارم گریه می کنم هنوزم تو شوکم خدا رحمتش کنه
کاش میتونستم این بغض لعنتی رو بشکونم و یه دل سیر گریه کنم. خدا گلچینه و فقط پاشایی ها رو میبره. مرتضی خداحافظ
عاشقتمممممممم مرتضی
انگار مضمون تمام آهنگاش خودشه، دلم خیلی گرفته چرا جوونا دارن دونه دونه پر میکشن؟؟؟؟
بیچاره آخه چرا باید اینطور شه خدا



خدا رحمتش کنه و روحش شاد
دمت گرم بود ولی بارفتنت هیچ چیزی از گرماش کم که نشد آتشمان زد .روحت شاد وقرین رحمت
بااحترام به همه خواننده هاي عزيز، يگانه خواننده جوان بود كه در خانواده من تقريبا همه به صدايش گوش ميداديم. مطمئنم به همين نسبت در ميان هم ميهنان عزيز محبوب بود. فقدان اين هنرمند عزيز رو به همه دوستدارانش تسليت عرض مينمايم.
حیف شدددددد.........
هرکس روز جمعه فوت کنه مستقیم میره بهشت خوش به حالش
مرتضی جان روحت شاد.
morteza rohet shad va yadet qerami bad
يه دنيا خاطره دارم با اهنگ گريه کن. يه زمانى فقط اين اهنگش ارومم ميکرد. روحش شاد.يادش جاودان
روحت شاد حیف دیگه بینه ما نیستی
خدا بیامرزه ش ،صدای زیبا و آهنگ های زیبا
دل دنیاروخون کردی که اینجوری تورفتی..
روحش شادویادعزیزش گرامی
ای خدا ای کاش نمیگرفتیش...
همرتضی جان توبرا من نمردی توقلبم زنده ای .....دوست داریم
خیلی زود بود که بره از پیشمون خدا رحمتش کنه برای شادی روحش صلوات...
من از خدا میخوام که به خانوادهش صبر بده ........وقتی من که فقط یه طرفدار ساده هستم این حال دارم .......... خانوادهش الان چه حالی دارن ........
به دوست از پیشمون رفت .ماهم میریم زندگی یه خوابه خواب .خدارحمتش کنه
خدایش بیامرزد. روحشون شاد که تاآخر عمرشون امیدشونو ازدست ندادن.آدم وقتی میمیره که امیدشو ازدست بده.ایشون زنده اند جاش تو قلب ماست.
من واقعأدوسش داشتم ووقتي شنيدم خيلي براش گريه كردم چون من باصداش زندگي ميكردم !درگذشت اين عزيزرابه خوانواده ي محترمش تسليت ميگويم
خدا بیامرزتش خواننده خوبی بود خخخخخخخخخخیلی عالی بود رحش شاد.....
واقعا ناراحت کنندس این رسانه چرا هیچ کاری نمیکنه
خیلی ناراحت شدیم واقعا حالمون گرفته شد دلم نمیاد اهنگشا گوش بدم وقتی میدونم حتی دوروز پیش داشت نفس میکشید و امروز نیستش واقعا سخته ما که حالمون این طوریه خدا به پدر ومادرش صبر بده دلم واسه صدای ارامش بخشش تنگ میشه مرتضی روحت شاد دوستتتتتتتت داشتیم وخواهیم داشت .
مرتضی جان خیلی دوستت دارم و عاشق اهنگاتم و باهاشون خیلی خاطره دارم.روحت شاد...
Man faghat nemidonam che kasi Manfi mide .
امروز که شنیدم ناراحت شدم
روحش شاد یادش گرامی باد
برات آرزی رحمت مغفرت آرامش میکنم.برای پدرو مادر عزیزت هم آرزوی صبر و بردباری دارم.
الهم اغفر المومنین و المومنات والمسلمین و المسلمات
منم خیییییییلی ناراحت شدم.
خدابیامرزتش ولی حقش نبود.....
اقا خدایش بیامرزه .
واقعا حیف شد امسال مرتضی جان خیلی نیستن پس تا هستن قدرشونو بدونیم .
هرچی خاطره دارم با ترانه های زیبای مرتضی عزیز دارم .
اونکه میگفت یکی هست با عرض تسلیت دیگه نیست ...
خدا بیامرزدت مرتضی جان هیچوقت از یادمون نمیری واقعا نمیدونم چی بگم؟
فهمیدم دنیا عرضش هیچیو نداره
ان شاءالله خدا رحمتش کنه.
امشب خیابانهای شیراز به خصوص بلوار 13 کیلومتری چمران و راههای منتهی به آن قفل بود............. مردم آمده بودند برای مراسم مرتضی پاشایی
man vaghean asabam khurd shod. ashkam dar umad vasash. sedash mareke bud:(:(:(:(:(:(:(:(:(
رو حت شاد یادت گرامی مادرجان ما همه با شما غصه داریم تنها نیستید
همش گریه میکنم نمیتونم باور کنم مرتضی پاشایی دیگه بینمون نیست! یکی از خواننده های محبوب من بود.خدا رحمتش کنه و روحش همیشه در ارامش باشه و خدا به پدرومادرش ثبر بده
روحت شاد مرتضی عزیز...
خایش بیامرزد.روحش شاد .شادی روح تمام هنرمندان زنده یاد مخصوصا مرحوم مرتضی صلوات
خدا وند روحش را شاد کند
حقیقتا تاسف خوردم از مرگ یک هنرمند جوان و محبوب، خدا روحش روشاد کنه . یادش گرامی باد
انا لله و انا الیه راجعون
صدایش ماندگار شد
صبر و استقامت تو ماندگار تر
ای که در عشق به وطن بی نهایت...
یکی هست تو قلبم که که هر شب واسه اون مینویسم و اون خوابه

نمیخوام بدونه واسه اونه که قلب من این همه بی تابه

خدا رحمتت کنه که مثل تو دیگه نیست تو دنیا

مرتضی جان روحت شاد بدون تو دیگه موسیقی مرد اما بدون تا نفس داریم اهنگهات همیشه باهامون هست
یکی هست که دیگه نیست ...
خداحافظ مرد ...
khodaya en yeke chera
مرتضی جان داداشی با صدات زندگی میکردم چن روز بود واست دعا میکردم چرا خدا صدامو نشنید باورنمیکنم امشب دیگه تو دنیا نیستی عزیزم تا ابد دوست دارم خدا رحمت کنه
خدارحمتش کنه .پدرمن هک سرطان داشت وامسال فوت کردوخدارحتشون کنه و
امشب بدترین شب زندگیم بود....حالاهم که اینوشنیدم کم کم بغضم داره میشکنه...امشبم بااهنگش سرمیکنم....
بغضم گرفته وقتشه ببارم....
دل دنیا رو خون کردی که اینجوری تو رفتی....
حالا این آهنگو واسه خودش گوش میدم....
چطور دلت اومد بری؟؟!!؟!؟!؟!
از لحظه ای ک شنیدم واقعا داغون شدم خیلی دوسش داشتم خدا رحمتش کنه با صدای زیباش حیف شد ک زود از بین ما رفت اره واقعا حیف شد ...
خدا بیاموزدش یکی هست تو قبلم
دل دنیا رو خون کردی که اینجوری تو رفتی تموم دلخوشی هامو تو بارفتن گرفتی مثل حس یه عشقه تازه بودی مثل افسانه بی اندازه بودی.....*** گریه کن تهه خطه مرتضی دیگه رفته ... خداااااااااااااااا چرا مرتضی رو ازمون گرفتی
هدف منفی زن ها چیه؟
آرزوم بود برم کنسرتش.خدایا روحش شاد باشه
وااااااااای خدا آخه چرا؟ خیلی ناراحتم چقدر زود رفتی ازبین ما.ولی ازاین دنیای کثیف راحت شدی
بخدا قلبم درد گرفت
حیف شد.خیلی متاثر شدم.روحش شاد ویادش گرامی
عجیب غوغایی به پا کرده مرگ این جوان نو رسیده موسیقی! مرگ حق است اما چه بوده که این مرگ این همه ایرانی را غمگین و ناراحت و....کرده! بگردیم به دنبال درس این دوستی و محبت مردم پس از مرگ! بله مرتضی در دل این مردم برای خود تخت ساخته سخن کز دل برارد لاجرم بر دل نشیند! کاش ....یاد می گرفتند
واقعا فقط میشه تو همچین شرایطی گفت واقعا متاسفم
وای خدای من...!!
مرتضای عزیز تو هیچ وقت نمیمیری...
جایت همیشه در دلمان خالی است و هیچوقت پر نمیشود.
فکر کردن به این حادثه ی تلخ منو داره دیوونه میکنه..
خدایاااااااااااااااااااا آخه چرا!!!
همیشه آدمای خوب زود میرن مرتضای ماهم امیدوارم جات تو بهشت باشه...
خدایا مرتضی جای کی رو تنگ کرده بود ایقد تو کارت موندم ..دمت گرم چرا مرتضی ؟چرا یکی اینهمه ادم دوستش داشتن و عاشقش بودن چراااااااااا چراااا داغ داریم همگی ....تو رو خدا فیلماشو اینقد پخش نکنید داغمونو تازه نکنید عزیزمون بود عزیز ..خدایا چرا؟
خیلی دلم گرفت خیلی .........
خدا رحمتش کنه
هنرمند اثري دارد و هرگز نميميرد......
خدا رحمتش کنه.....
خدا به خانوادش صبر بده...
خیلی حیف بود
نمیدونم چی بگم فقط اشکه و حسرت
خیلی دوست داشتیم وداریم
خیلی زود رفتی...........
واقعا موقع شنیدن این خبر اعصابم به هم ریخت خدا رحمتش کنه تمام البومهاش خاطره انگیزن
واقعا موقع شنیدن این خبر اعصابم به هم ریخت خدا رحمتش کنه تمام البومهاش خاطره انگیزن
یکی هست....دیگه نیستت
مرتضی جان رفتی ....رفتی همه هوادارات داغون شدن واست همیشه آرزوی آرامش در اون دنیا دارم.همیشه دوستتت دارم
دلم برات تنگ میشه خدانگهدار رفیق نیمه راه اهنگ هایت تا ابد در کنار ایرانیان است
خداوند ،آرامش بدهد به روح بلندت مرتضاي عزيز!!!!!!قلبم رو تكراره!!!!!!!!!!!!!!
از ساعت نه اعصابم ریخته به هم.باورم نمیشه مرده
(خدا رحمتش کند)
خیلی ناراحت شدم،خدا بیامرزتش با آهنگاش خاطره داشتم!حیف شد...
روحش شاد و خدایش بیامرزد.
دیگه مرتضی نیست ولی همیشه یاد و صدای قشنگش هست
خدا رحمتش کنه.دلمونو سوزوند
خدا بیامورزتش
مرتضی درآغوش حضرت دوست جای گرفت انشالله با صاحب اسمش علی مرتضی محشور بشه یاعلی مدد
Man faghat nemidonam che kasi Manfi mide .
روحش شاد
تسلیت میگم همین خدارحمتش کنه
ایشالله خدایش رحمت کنه واقعا یکی از بهترین و خوش صداترین خواننده ها بود خدا به خونوادش هم صبر بده...
ایشالله خدایش رحمت کنه واقعا یکی از بهترین و خوش صداترین خواننده ها بود خدا به خونوادش هم صبر بده...
ما واقعا مردم بی قرهنگ . عقب افتاده و به مغنای واقعی جهان سوم داریم. متاسفم ... بابت انتشار این تصاویر ...
مرتضی با عزت و با شکوه پرواز کرد...هیچ جیز اینو تغییر نمیده...
انشاله خود امام حسین همدمش بشه
خیلی ناراحت شدم،خدا بیامرزتش با آهنگاش خاطره داشتم!حیف شد...
مرتضی روحت شاد. خواننده دوست داشتنی با صدات آرامش رو به ارمغان می آوردی. روحت در آرامش ابدی باشد
خیلی حیف شد
وقتی یکی میره تازه ما قدرش رو میدونیم
خییییییییللللیییییییییی دوووستتتتتتتتت دارم
مرتضی پاشایی
خیلی خیلی حیف شد وقتی فهمیدم خیلی گریه کردم خیلی دوسش داشتم مرتضی داداش دوست دارم خدا رحمتش کنه
از بهترین ادم ها بود... روحش شاد
مرتضی از بین ما رفت باورتون میشه
دلم دیگه دلتنگی هاش بی شماره....
توی اوج پر کشیدی
تقدیم به روح "مرتضی پاشایی" عزیز

"ستاره"
چشاتو وا کن ستاره
دریای اشکمو ببین
فقط یه بار دیگه بخون
فقط یه بار دیگه همین

بو میکشم عطر تورو
حوالی برج میلاد
خیره میشم به روی سن
شاید بازم صدات بیاد

همون جایی که بغض من
با ناله هات خاطره ساخت
همون جا قلبم تا ابد
اسطوره ی عشقو شناخت

"محمود حسینی"
خیلی متاسف شدم آهنگ یکی هستو فقط میشناختم و خیلی اون آهنگشو دوست داشتم خدا رحمتش کند
خیلی متاسف شدم آهنگ یکی هستو فقط میشناختم و خیلی اون آهنگشو دوست داشتم خدا رحمتش کند
خیلی متاسف شدم آهنگ یکی هستو فقط میشناختم و خیلی اون آهنگشو دوست داشتم خدا رحمتش کند
وای خیلی نارحت شدم هنوز جوون بوده هم صداش حیف بود هم خودش
اصن نمیدونم چی بگم ________________________________
خدا رحمتش کنه هنرمندانی مثل مرتضی پاشایی همراه با صدای درونی جوونا کم پیدا میشه خاطراتی که با یاد مرتضی پاشایی تو ذهن همه هست
خدا بیامرزش او رفت صدایش ماند وخاطرات خدایا به پدر ومادرش صبر بده
خدارحمتش کنه واااااااااااااااااااقعاحیف بود حیف
خدارحمتش کنه واااااااااااااااااااقعاحیف بود حیف
خدا رحمتش کنه راهه همه مونه.ما هم یه روز به اون می پیوندیم
واقعا صداش تک بود هنوز باورم نمیشه
ای خدااااااااااااااا
من الان داشتم آهنگاشوکه باهاش کلی خاطره داشتموگوش میدادم
یهویی دوستم خبرداد
واقعاداغون شدم
شکستم بدجورهم شکستم
آخه چرایکی نمیادبگه شایعس
فقط همین یه بارآخرم بگین شایعس
خییییلی برات ناراحتم مرتضی جان ،به قول خودت ،توبه جای منم داری زجرمیکشی روحت شاد
مرتضی چرا مردی؟ دیگه کی برامون بخونه؟ من الان باس چه کنم؟
نمی دونین وختی شنیدم چه حالی شدم
26 شهریور تو کیش کنسرت داشت ما هم اونجا بودیم
الآن همون لحظه داره یادم می افته چه حالی میشم
مرتضای که رفت و با رفتنش قلب دوستارانش شکست.
يه حباب يخي يه ستاره سرد يه شب از همه چي به خدا گله كرد
يه دفعه به خودش همه چي رو سپرد
ديگه گريه نكرد فقط حوصله كرد

چي بگم كه حرفم نمياد اي خدا
يه حباب يخي يه ستاره سرد يه شب از همه چي به خدا گله كرد
يه دفعه به خودش همه چي رو سپرد
ديگه گريه نكرد فقط حوصله كرد

چي بگم كه حرفم نمياد اي خدا
نمی دونین وختی شنیدم چه حالی شدم
26 شهریور تو کیش کنسرت داشت ما هم اونجا بودیم
الآن همون لحظه داره یادم می افته چه حالی میشم
نمی دونین وختی شنیدم چه حالی شدم
26 شهریور تو کیش کنسرت داشت ما هم اونجا بودیم
الآن همون لحظه داره یادم می افته چه حالی میشم
خییییلی برات ناراحتم مرتضی جان ،به قول خودت ،توبه جای منم داری زجرمیکشی روحت شاد
وقتی شنیدم یه لحظه شکه شدم و وایسادم ...............هیچوقت چنین پایانی رو تصور نمی کردم..................روحش شاد بیاین فقط براش فاتحه بخونیم.............
خدارحمت کنه پاشایی و برادرم را هرگاه می شنوم یک هموطن که جوان هم باشه به دیار ابدی میرود اشک در چشمانم جمع میشود خدا حافظ تاقیامت
خدا رحمت کند خیلی خیلی حیف شد او رفت ولی یادش همیشه زنده خواهد ماند
خدای من
روحش شاد و یادش گدرامی باد.
متاسم بخدا! ايه چه زندگي هس!خدا رحمته كنه
منم مردم
یادداشت امیرمهدی ژوله:
ﻣﻦ ﻣﺮﺗﻀﻲ ﭘﺎﺷﺎﻳﻲ ﺭﻭ ﻧﻤﻴﺸﻨﺎﺧﺘﻢ. ﻧﻪ ﺍﺯ ﻧﺰﺩﻳﻚ،ﻧﻪ ﺍﺯ ﺩﻭﺭ. ﻧﻪ
ﺍﻟﺒﻮﻣﺶ ﺭﻭ ﻣﻴﺨﺮﻳﺪﻡ ﻧﻪ ﺑﺎ ﻣﻮﺳﻴﻘﻲ ﺍﺵ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻛﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ ،ﻣﻦ ﻭﻟﻲ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﺭﻭ ﻣﻴﺸﻨﺎﺳﻢ،ﻫﺠﻮﻡ ﺑﻲ ﺭﺣﻢ ﻭﺑﻲ ﺍﻣﺎﻥ ﻭ
ﺧﺎﻧﻤﺎﻥ ﺑﺮﻧﺪﺍﺯﺵ ﺭﻭ ﻟﻤﺲ ﻛﺮﺩﻡ.ﺩﻳﺪﻡ ﺍﻳﻦ ﺳﺎﻟﻬﺎ ﭼﻄﻮﺭ ﻫﺮﻛﺴﻲ
ﺭﻭ ﻣﻴﺒﻴﻨﻲ ،ﺩﻭﺳﺘﻲ ﺍﺷﻨﺎﻳﻲ ﻫﻤﺴﺎﻳﻪ ﺍﻱ ﻓﺎﻣﻴﻠﻲ ﻳﺎ ﻋﺰﻳﺰﻱ ﺩﺍﺭﻩ
ﻛﻪ ﺑﺎ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﺩﺭﮔﻴﺮ ﻳﻪ ﺟﺪﺍﻝ ﻧﺎﺑﺮﺍﺑﺮ ﺑﺎﺷﻪ.ﺳﺮﻃﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﺗﺎ ﺩﻩ
ﺳﺎﻝ ﭘﻴﺶ ﻛﻤﺘﺮ ﻣﻴﺸﻨﻴﺪﻡ ﻭ ﻣﻴﺪﻳﺪﻳﻢ ﻭ ﺍﺯﺵ ﻣﻴﺪﻭﻧﺴﺘﻴﻢ ﺣﺎﻻ
ﻧﻘﻞ ﻫﺮ ﺟﻤﻊ ﻭ ﻣﺤﻔﻠﻲ ﺷﺪﻩ.
ﺑﻪ ﻧﻈﺮﻡ ﺑﻪ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﺍﻳﻦ ﺟﻮﻭﻥ ﻧﺎﺯﻧﻴﻨﻲ ﻛﻪ ﺍﻳﻨﻄﻮﺭ ﺧﻮﺍﺑﻴﺪ،ﺍﻳﻨﻄﻮﺭ
ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪ،ﺍﻳﻨﻄﻮﺭ ﺣﻴﻒ ﺷﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻫﻤﻪ ﭼﻨﺪ ﺩﻩ ﻫﺰﺍﺭ
ﻧﺎﺯﻧﻴﻨﻲ ﻛﻪ ﻫﺮ ﺳﺎﻝ ﺑﺎ ﻫﻤﻴﻦ ﺳﺮﻃﺎﻧﻬﺎ ﺣﻴﻒ ﻭﻣﻴﻞ ﻣﻴﺸﻦ،ﺑﻴﺎﻳﻢ
ﺍﺯ ﺗﺴﻠﻴﺖ ﻫﺎ ﺭﻭﺿﻪ ﺧﻮﻧﺪﻥ ﻫﺎ ﻭ ﻫﺮﻛﻲ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻣﺮﺗﻀﻲ ﺭﻭ
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺖ ﺑﺮﻧﺪﻩ ﺳﺖ ﺑﮕﺬﺭﻳﻢ ﻭ ﻳﻪ ﻛﺎﺭﻱ ﻛﻨﻴﻢ ...
ﻣﺜﻼ ﻳﻪ ﻛﻤﭙﻴﻨﻲ ﺗﺸﻜﻴﻞ ﺑﺸﻪ ﺑﺮﺍﻱ ﭘﻴﺸﮕﻴﺮﻱ ﺍﺯ ﺳﺮﻃﺎﻥ . ﺑﻌﺪ ﻫﻤﻪ
ﻓﺸﺎﺭ ﺑﻴﺎﺭﻥ ﺑﻪ ﻭﺯﺍﺭﺕ ﺑﻬﺪﺍﺷﺖ ﺑﻪ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻣﺤﻴﻂ ﺯﻳﺴﺖ ﺑﻪ
ﻫﺮﺟﺎ ﻛﻪ ﻣﺸﺨﺺ ﺷﻪ ﺩﻟﻴﻞ ﺍﻳﻦ ﺷﻴﻮﻉ ﻫﻮﻟﻨﺎﻙ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﺗﻮ ﺍﻳﻦ
ﺳﺎﻟﻬﺎ،ﻛﺪﻭﻡ ﺍﻟﻮﺩﮔﻲ،ﻛﺪﻭﻡ ﺧﻮﺭﺍﻙ،ﻛﺪﻭﻡ ﺍﺏ ،ﻛﺪﻭﻡ
ﭘﺎﺭﺍﺯﻳﺖ ،ﻛﺪﻭﻡ ﻛﻮﻓﺘﻴﻪ؟؟؟؟ﺑﻌﺪ ﻫﻤﻪ ﻭﺍﺳﺘﻴﻢ ﭘﺎﺵ ﺗﺎ
ﺍﺧﺮﺵ . ﺑﺮﺍﻱ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﺑﺮﺍﻱ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻣﻮﻥ ﺩﻭﺳﺘﺎﻣﻮن.مرتضی ها و بچه ها ...بچه ها
مرتضي عزيز از وقتي اومدي در. اوج بودي
در اوج هم رفتي
در اوج ميماني تا ابد
صداي با احساست هميشه تو قلبمون ماندكاره
عزيز دلم روحت شاد
دلم برات تنك ميشه
گریه همین
انا لله و انا الیه راجعون....
خدا بیامرزدش... @};-
با سلام وعرض تسلیت به ایرانیان واقعی ترا خدا به این افرادی که منفی میدهند میشه اسم ادم حلال زاده روشون بزاری اخه بیچارها اسم عظم خدا و امرزش انسانها منفی داره خداوند براه راست هدایتتان کنه اگه هم نشدید اینشا اله نابود بشین
مرتضی داداشش آروم بخوااااااااااابببببب امشب دیگه راحت بخواب خدا چرا مرتضیییی حالم بده اه اه ه اه کاش می میمردم خداااااااا
با سلام وعرض تسلیت به ایرانیان واقعی ترا خدا به این افرادی که منفی میدهند میشه اسم ادم حلال زاده روشون بزاری اخه بیچارها اسم عظم خدا و امرزش انسانها منفی داره خداوند براه راست هدایتتان کنه اگه هم نشدید اینشا اله نابود بشین
حیف......؟
واقعا قلبم به درد آمد حالا ديگه چيكار ميشه كرد
واقعا قلبم به درد آمد حالا ديگه چيكار ميشه كرد
سلام
تلویزیون ایران خیلی این اتفاق رو کم ارزش نشون داد.توی اخبار ساعت14 اصلا هیچی نگفتن،بقیه رو نمیدونم.خیلی کارشون زشت بود.منکه تی وی ایران رو قبول داشتم خیلی از این حرکتشون متا سف شدم.
خدا بیامرزتش ان شاالله...
مرتضى جان روحت شاد.
راحت خابيدى-ازخداطلب آمرزش دارم برات-امشب روباصداى توميخابم.
دوسدارهميشگيه تو.
خیلی ناراحت شدم خداوند صبر به بازماندگان وی بخصوص پدر و مادر شان بدهد
خدایش بیامرزد تسیلیت میگم به همه طرفدارانش تاحال انقد غمگین ومتاثر نشده بودم. واقعا صداش بهم حس خوبی می داد.روحشش شادوقرین رحمت باد
خواننده محبوب من بود.
واقعاً یک خواننده حرفه ای بود.
خدا رحمتش کنه.
صلوات...
فکر میکنم برادر خودمو از دست دادم.برای همه عزیز بودی روحت شاد..
مورد داشتیم یکی توی تلویزیون یه اهنگ سیاسی میخونه معروف میشه با صدای نه چندان جالبش ولی یکی که صدای به این زیبایی داشت بعد از مرگش معروف میشه!!!
خواننده محبوب من بود.
واقعاً یک خواننده حرفه ای بود.
خدا رحمتش کنه.
صلوات...
مرتضي جان:
كاش ميدونستي صداي قشنگت چقدر همنشين هق هق گريه هاي دلتنگي من بوده .....

مرد بزرگ براي پركشيدن خيلي زود بود
مرگ پايان تو نيست
نام تو ، ياد تو و صداي تو هميشه در دلها جاويدان خواهد ماند تو با سربلندي رفتي و يك ملت رو داغدار كردي
اميدوارم با آقا سيد الشهدا همنشين باشي
خداحافظ
بدجور قلبم درد گرفت با خبر فوتش ..
اون کسی بود که من و عشقمو به هم رسوند خدا بیامرزدش :(((((((((
بعد از مرتضی کسی نمیتونه معنی واقعی عشق رو به مردم برسونه
خدا به خانوادش صبر طولانی بده
برای شادی روحش یه فاتحه بخونید.لطفا
روحت شاد
من هنوز بعداز نزدیک ده سال مرگ ناصر عبدللهی رو باور نکردم که این بار...
واقعا"باورش سخته خدا به خانوادش و تمام دوستداراش صبر بده مرتضی جان صدای زیبای تو همیشه در بین ما جاودانه است
اصلن باورم نمیشه خخیلی حیف شد،خدا رحمتت کنه مرتضی عزیز
شماهایی که منفی میدین..
یه منفی هم به خودتون بدین.....
مرتضی جان در جای جای بسیاری از خاطراتم صدای تو جاودانه خواهد ماند... امیدوارم همواره روحت با صاحب عزیز این ماه در بهشت برین محشور باشد...
خوش بحال اونایی که تو مدت کوتاهی قلب آدمها رو تسخیر می کنند و برای همیشه توی قلب اونا می مونند،روحت شاد
خيلي خيلي ناراحتم از اينكه چنين هنرمند كميابي رو از دست داديم، براي خانوادش مخصوصا پدر و مادرش نهايت صبر رو آرزومندم
فقط میتونم بگم تسلیت...............................
خدایش بیامرزد.
تنها صداست که می ماند؛ پرنده ...
الله سنی رحمت السین..................
تويي كه به طلب امرزش براي كسي كه دستش از دنيا كوتاه شده منفي ميدي يا بخيلي يا مريضي يا .... به هر حال خدا همه ما رو به راه راست هدايت كنه .
واقعا چند نفر دیگه قربانی لازمه تا دستور توقف پخش امواج پارازیت داده بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تابناک اطلاع رسانی کن ازت خواهش می کنم. حتما شما هم تو دور و برتون سرطانی سراغ دارید . سونامی سرطان با امواج پارازیت ارتباط مستقیم داره .
عاشق همه ترانه هاشم واقعا باورم نميشه كه ديكه اون صدا نميتونه بخونه حيف حيف بنده خدا كه مجرد بود خدا به بدر مادرش صبربده كه با شنيدن صداش ديوونه ميشن
خداوندش گناهانش بیامرزد. خیلی دوست داشتنی هستی مرتضی جان . ناراحتم از اینکه خیلی زود مردی و خوشحالم از اینکه تو روز جمعه روز ازادی همگان مردی
خدا رحمتش کنه. تازه فهمیدم چقد دوسش داشتم.ایشالا به حق امام حسین (ع) تو این ماه مبارک شفاعت بشه . ای خاک اگر سینه ی تو بشکافند بس گوهر قیمتی ک در سینه ی توست
الان که دارم این خبر و نظرات رو میخونم نمیدونم چه حسی دارم!!! از طرفی بغضمو میخورم از طرفی هم براش خو شحالم که از درد راحت شد. روحت شاد عزیز.
هنرمند نامیراست . بدن درد کشیده ش زیر خاک اروم میخوابه ولی صداش همچنان باقی میمونه و روزی اونایی که بعده ها میان از هم میپرسن این پسره کجاست چه صدایی داره … به خانواده ی داغدارش تسلیت میگم .
پاشای موسیقی پاپ ایران ، مرتضی جان رفتی و با رفتنت آسمون چشمهامون ابری شده ، آروم بارانی میشویم تا صدای دلمون از خواب ناز بیدارت نکنه ...
مرتضی پاشایی قلب بزرگی داشت انسانها بزرگ بزرگ هستن بزرگ میمونن بیادش یک دقیقه سکوت اختیار می کنیم .....برای روح بزرگش فاتحه بخوانید.....
چقدرسخت خدایا مرگ عزیزان صبر ایوب را یه مادرش پدرش عنایت بفرما خدا رحمتت کنه به بهشلت ابدی پیوستی کاشکی من جای تو بودی یارب
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
جرا خوبها رو زودتر میبری پیش خودت
چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟
انا لله وانا علیه الراجعون .خداوند رحمتش کنه وصبر به خانواده اش عطا بفرماید.روحش شاد و یادش گرامی باد .
روحش شاد
خداییش من برای اولین بار امروز اسمشو توی همین مطلب تابناک دیدم اصلا نمیدونستم کیه ولی ظاهرا خیلی معروفه تلویزیون ایران که ازش بعید بود براش برنامه گذاشته
من اسمشو هم نشنیدم نمیشناسمش ولی تابناک رکورد زدی تا الان 293 هزار بازدید داری و 600 نظر!!!
عاشق همه ترانه هاشم واقعا باورم نميشه كه ديكه اون صدا نميتونه بخونه حيف حيف بنده خدا كه مجرد بود خدا به بدر مادرش صبربده كه با شنيدن صداش ديوونه ميشن
عاشق همه ترانه هاشم واقعا باورم نميشه كه ديكه اون صدا نميتونه بخونه حيف حيف بنده خدا كه مجرد بود خدا به بدر مادرش صبربده كه با شنيدن صداش ديوونه ميشن
باورم نميشه، تك تك لحظه هاي خوبمون لحظه هاي پر غصمون لحظه هاي عاشقونمون، هميشه آهنگاش بود، تمام خاطره هامو با اهنگاي اون دارم، خيلي وحشتناكه
باورم نميشه، تك تك لحظه هاي خوبمون لحظه هاي پر غصمون لحظه هاي عاشقونمون، هميشه آهنگاش بود، تمام خاطره هامو با اهنگاي اون دارم، خيلي وحشتناكه
روحش شاد.
تقدیم به روح "مرتضی پاشایی" عزیز

"ستاره"
چشاتو وا کن ستاره
دریای اشکمو ببین
فقط یه بار دیگه بخون
فقط یه بار دیگه همین

بو میکشم عطر تورو
حوالی برج میلاد
خیره میشم به روی سن
شاید بازم صدات بیاد

همون جایی که بغض من
با ناله هات خاطره ساخت
همون جا قلبم تا ابد
اسطوره ی عشقو شناخت

"محمود حسینی"
پاسخ ها
سیندخت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
احسنت آقای حسینی
انشالله که روح اسطوره عشق شاده شاده
مرتضی با آهنگات بهترین خاطره ها رو دارم...امیدوارم اون دنیا زندگی ابدی خوبی داشته باشی...
خدایا یه روز نوبت منم میرسه کمکم کن بنده ی خوبی برات باشم.........
به تمامي هوادران هنرمند عزيزمون با نهايت تاسف تسليت ميگم.
واي اصلا باورم نميشه نيستش و رفته جمعه سياه جمعه تلخ مطمءننا فراموش نخواهي شد چقدر بزرگ بودي به وسعت دوستدارانت هميشه محبوبي و جاودان و تنها دليلش هنرمند دلهاي مردم بودنت بود
خدا بیامرزتش
تموم کاراش قشنگ بود
واقعا یه ملت عزادار شدن
همه ناراحتن همه....
خوش به حالت مرتضی
یه صلوات برای شادی و آرامش روحش
وااااااااااااااای که جگرم سوخت.....خدا بیامرزتش برای شادی روحش صلوات
خیلی ناراحت شدم باورم نمیشه خدایا
واقعا حیف شد!
روحشون شاد.....
همیشه آنسوی دلتنگی ها خدائی هست........
بارون صدای احساسه
نم نم بارون چشاتو میشناسه
تورو از دست دادم
تو یه لحظه آدم،دنیاشو میبازه
تلخ سکوت این خونه
آخه غیر از خدا کی میدونه
تو دلم آتیشه،با تو بهتر میشه،حال این دیوونه
این روزا سخت تر از اونیه ک باور کنی
مگه میشه با یه خاطره سر کنی
تو میدونی من چیزی نگم بهتره
تو دنیا کی از ما عاشقتره
یه جوری حق حق زدم،صدام زخمیه
این اون درد که نمیفهمیه
یدفه پرپر شد پر پروازمون
گرفته چقد دل آسمون
...................
من دلخورم توام هستی
ولی باز این غرورو نشکستی
چی شده بی خوابی
تو که راحت رو من چشماتو می بستی
درگیره درده مجنونم مردم میگن که دیوونم
اگه تنها تنها میری زیر بارون که من پریشونم
این روزها سخت تر از اونیه که باور کنی
مگه میشه با یه خاطره سر کنی
تو می دونی من چیزی نگم بهتره
تو دنیا کی از ما عاشق تره
یه جوری هق هق زدم صدام زخمیه
این اون دردیه که نمی فهمیه
یه دفعه پرپر شد پر پروازمون
گرفتس چقدر دل آسمون

...................................
آخرین آهنگ منتشر شده از مرتضی عزیز
روحت شاد.خدا بیامرزدت
انا للله و انا الیه راجعون.....خداحافظی وجداشدن معمولا کار سختیه اما خداحافظی واسه آخرین بار،سخترینه...شادی روحش و بدرقه راهش صلوات...
تنها صداست که میماند پس تا ابد ماندگاری پسرم مرتضی
خدا رحمتش كنه امروز چهلم پدرعزيزم بود أيشان هم بخاطر سرطان معده خيلي زود فوت كردند جالبي اين موضوع اينه كه پدرم در طول بيماريشون اهنگ نگران مني رو براشون ميذاشتيم تا روحيه بگيرن و اروم شن ايشون با گوش دادن به اين اهنگ زيبا خيلي محزون ميشدن
نگران منی که نگیره دلم.واس دیدن تو داره میره دلم.نگران منی مثل بچگیام.تو خودت میدونی من ازت چی میخوام.
مرتضی پاشایی حق داشتیم نگرانت باشیم حق داشتیم بخدااااااااا. اخه میگفتن حالت خوبه چی شد پس. باورم نمیشه اصلا حس میکنم یکی از نزدیکترین کسام فوت کرده. اخه حیف بودی فقط30 سال؟؟؟ اخه خاک چطور میتونه تن تو رو قبول کنه از جوونیت خجالت نمیکشه؟؟ خدااااااااا کمه ادم به درد نخور مگه؟؟ چرا هرکی خوبه میبری
برا مرگ عزیزانم این همه ناراحت نشدم اشکم بند نمیاد
خدا رحمتش كنه دلم گرفت
بغض گلومو گرفته
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ
الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ
مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِيمَ
صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ غَيْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلَا الضَّالِّينَ
ناباورانه و به دور از تصور پر کشیدی! رها شدی پرنده ی سبک بال. زمین برای ماندنت بس حقیر و و کوچک بود، جایگاهت آسمان بود! روحت شاد و یادت جاویدان "مرتضی عزیز "
من ي زرتشتم و ب زبان خودم ميگم خدايش بيامرزد و ب خانوادش تسليت ميگم
من ي زرتشتم و ب زبان خودم ميگم خدايش بيامرزد و ب خانوادش تسليت ميگم
يكي هست
تو اين شهر
كه امشب يه ملت
واسه اون
ميخوونن و اون خوابه !!!!!


باورم نميشه
روحت قرين رحمت مرتضي جان
خیلی دوست داشتم همیشه توی خاطرم یاقی خواهی ماند خیلی شبها باصدای تو شب رو به صبح رسونذم.خذابیامرزه روحت شاذ
از آهنگاش بدم میومد ولی خدا رحمتش کنه
خدا رحمتت کنه مرتضی جان صدات به ادم یه حس خاصی دس میداد.فراموش نشدنی
مرتضي رفت و با عزت رفت روحش شاد خدا به مادر و پدرش صبر بده
تنها صداست كه مي ماند...
خدا رحمتت کنه مرتضی جان صدات به ادم یه حس خاصی دس میداد.فراموش نشدنی
برایت دعا کردیم که بمانی دست تقدیر است چه کنیم .همه باید بروند .روحت شاد
خدافظ مرتضی ...
خدا بيامورزه...
الان هواي شهرمون هم مثل چشماي من بارونيه... آخه اونم عادت كرده بود به صداي مرتضي پاشايي عزيز...
داش مرتضی هنوزم در کنار ماست .روحش شاد یادش گرامی
فقط می تونم اینو بگم که دیگه تا ابد باید با صداشو خاصره هاش سر کنیم. مرتضی خیلی زود از پیشمون رفت. روحش آرام...!!
تو این روزا رفتن سعادت میخاد به خدا
سلام...من اهل تراهنه و وسیقی نیستم. ولی وقتی با صدای اون خدابیامرز اشنا شدم و اون متنای زیبا و اون سوزی که تو صداش بود اصلا مسیرمو کلا عوض کرد...خدا بیامرزدش و به خانوادش صبر بده. برای ما ی خواننده ی محبوب بود ولی برای خانوادش ی جوون..داغ جوون خیلی سخته خدا برای هیچکس نخواد. فاتحه و خوندن قران بهترین هدیس. پس یادتون نره
پاشایی، صدایی که نمی میرد!
مرتضی....من اهنگاتو گوش نمیدادم ولی خیلی ناراحت شدم خدابیامرزدت
مرتضی....من اهنگاتو گوش نمیدادم ولی خیلی ناراحت شدم خدابیامرزدت
Man faghat nemidonam che kasi Manfi mide .
خبردرگذشت مرتضي پاشايي خيلي متاسفم كرد... عصر رفته بودم نمايشگاه عكس ايدين اغداشلو وقتي برميگشتم خونه تو مسير ونك جردن غوغايي بود ،، من كه كلي گريه كردم .. واقعا چه داغ سنگيني بر موسيقي و خانواده ش... من خيلي نميشناختمش كنسرتش هم نرفته بودم اما اين چندتا اهنگي كه ازش شنيدم واقعا واقعا متاثرم كرد ..خوشا بحال روح و جان ارميده در خاك اين نازنين از دست رفته كه بعد از مردن چيزي براي ماندگاري بجا ميزاره كه قلب هزاران هزارنفر رو عميقا متاثر ميكنه... هر لحظه تا ابد براي اين عزيز بايد تسليتي دوباره گفت
خدارحمتش کنه امسال میخواسته دهه اول محرم کربلا و نجف باشه اما بستری شد و نتونست...
ارزوم هست که اگه مردم 1/4 انهایی که خدا بیامرز گفتن برای منم بگن. خوش به سعادتت. روحت شاد
رفتی و نمونده جز حسرت و اندوه/ خانه پر از اشک، ماتم و افسوس/ خسته ام ز عالم از کار زمونه/ بازی تقدیر و این رسم زمونه/ گل شده پرپر، گل خانه داغون/ حال خرابم و چهره محزون/کاسه خونه هر دو تا چشم هام/ مثل همیشه، حتی بدتر از دیروز/ کاشکی می موندی تو، اصلا نمی رفتی/ زود پر کشیدی، مرد هنرمند/ جات خالیه اینجا، خالیه بدجور/ رسم وفا نیست تنهایی رفتن/ زود و سریع مثل قطره بارون/ پرید و دیگه هیچ وقت بر نمی گرده / حالا منم و یک عالمه اندوه !!!
ارزوم هست که اگه مردم 1/4 انهایی که خدا بیامرز گفتن برای منم بگن. خوش به سعادتت. روحت شاد
سلام درسته که مدت زیادی از خوانندگیشون نمیگذره اما واقعا خواننده صداش پر از ارامشو عشق بود چقدر حیف که دیگه کنارمون نیست و به خاطرات پیوست تمام ما با آهنگاش خاطرات خوب و بد زیادی داریم روحش شاد و یادش گرامی خداوند به همسر و خوانوادش صبر بده
سلام درسته که مدت زیادی از خوانندگیشون نمیگذره اما واقعا خواننده صداش پر از ارامشو عشق بود چقدر حیف که دیگه کنارمون نیست و به خاطرات پیوست تمام ما با آهنگاش خاطرات خوب و بد زیادی داریم روحش شاد و یادش گرامی خداوند به همسر و خوانوادش صبر بده
خدا رحمتش کند به خانواده اش وبه خصوص پدر ومادرش بدهد
روحش شاد...
دیر یا زود...
یک روز هم نوبت ماست...
امیرالمومنین میفرماید:مرگ مانند این است که یه نفربه مسافرت برود که اوبه دلایلی برنگرددوتوکه دلتنگ اوشدی به دیدن اوبروی-------------------
لذابعضی دوستان که ازچیزی خبرندارندبی خودوعده بهشت به مرحوم ندهد-----خدایاخودت کمک کن
عروج روح بلندش را تسلیت عرض می کنم
با از دست دادن مرتضی عزیز در حوزه هنر خلائی ایجاد شده که کسی نمی تواند آن را از بین ببرد
مرتضی جان دوستت داریم...
فقط آه ....
سلام واقعاً غصه دار شديم من و خانوده ام خدا صبر به پدر و مادرش بدهد انشاا...
خدا اگه بخواد اینجوری به یه نفر عزت میده
تو این سن با این همه طرفدار
روحش شاد
خدایا مردم و جوانان ایران زمین را از سونامی سرطان در امان بدار. این یک نمونه از هزاران موج سرطان بود...
باز دوباره بانگاهت این دل من زیرو رو شد و ...

چه زود رفتی اما صدات ماندگار خواهد بود
روحت شاد و یادت گرامی
دیگه
هیچوقت
تا ابد
این
لینک
رو
نمی بینیم:
.
.
.
.
دانلود آهنگ جدید مرتضییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی پاشاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
درگذشت این خواننده و درکتر واقعا خوب و ماهر را به تمامی علاقه مندان و خانواده این مرحوم تسلیت می گویم.........
سلام
واقعا شنیدم شکه شدم
فقط از ته غمگین شدم .
فاتح برات میخونم.


خدا رحمتت کنه مرتضی جان
یاد خاطرت همیشه در ذهن ما زنده اس برای همیشه همیشه
خدا رحمت كند.
از كار اين دكترها سر در نياورديم چطور شد حالش خوب شد سپس فوت كرد.
روحش شاد و یادش گرامی
خدایش رحمت کند. کسی که خواند و دل مردم را شاد کرد کسی که هنر را ارائه کرد و غریزه هنرجویی مردم را یادآور شد و کسی که از رفتنش دلها را غمین کرد. برای آرامش روحش فاتحه بخوانیم.
خدارحمت کند به خانواده اش صبر بدهد
روحت شاد.
لطفا کلمه مهلک رو حذف کنید.. اینجا خیلی ها هستند که یا خودشون یا عزیزشون در گیر این بیماری هستند .. لطفا نا امیدشون نکنید..
لطفا کلمه مهلک رو حذف کنید.. اینجا خیلی ها هستند که یا خودشون یا عزیزشون در گیر این بیماری هستند .. لطفا نا امیدشون نکنید..
انا لله وان اليه راجعون
بمیری اگه جای کسیو تو دنیا تنگ کرده باشی ....
خدا رحمتش کنه.برای شادی روح مرتضی همگی صلوات....
بخداحیف شد
چرا خوبان نمیمانند؟؟؟؟
آفرین بر باران کوٍثری با این جمله زیبایش
"پروردگارا این سرزمین را از خشکسالی و دروغ و مرگ جوانانش در امان بدار."
خیلی داغونم خیلی اصلا فک نمیکردم به این این زودی بغل اسمش تو تلوزیون بنویسند زنده یاد مرتضی پاشایی خدایا اخه چرا؟ من خیلی دوسش داشتم دارم و خواهم داشت.همیشه منتظر اهنگای جدیدش بودم حالا دیگه چیکار کنم با اهنگای کی شبارو صب کنم از دیروز فقط دارم گریه میکنم دلم بارش تنگ میشه خیلی خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایا دلم خیلی شکست
خدا رحمتش کنه یاد مرحوم ناصر عبدالهی افتادم هر دوی این عزیزان صدای بسیار زیبایی داشتند
صداي آسماني داشت ؛ مثل ني مثنوي سوزناك مي خواند، يادش به خير هر وقت با دختر كوچولويم ترانه هايش را گوش مي كرديم هميشه گريه مي كرديم ديشب هم دخترم تا ترانه يكي هست را شنيد فقط هق هق گريه كرد! خيلي دوستش داريم خدا رحمتش كند.
سلطان موسیقی پاپ , روحت شاد همیشه تو قلب من میمونه
کفر است که بگویم: خدایا این چه بود؟ قسمت؟ حمکت؟ سرنوشت؟ تقدیر؟ هرچه بود عادلانه نبود،تا من زنده هستم توهم زنده ای و در یاد و دل من وبا منی تو خونه، تو ماشین، تو تنهایی هام صدای تو و یادت تو. میبینمت داداش
ضمن تسلیت به خانواده محترم مرتضی

تمام این اتفاقات در سراسر دنیا در خصوص افراد مشهور روی می دهد منتهی در ایران ضعف اطلاع رسانی بویژه رسانه ملی (میلی ) به عنوان معتبرترین رسانه در ارتباط با علایق جوانان باعث بسط و گسترش بیشتر شایعات می شود و هر چیز که بصورت خودجوش واقعی روی می دهد پنهان کاری می شود.
ابراز احساسات طرفداران هم با اعتقادات شخصی و دینی مرتضی و خانواده محترمشان منافاتی ندارد.
مدتها با صدایش و آثارش خاطره دارند و زندگی کرده اند و از دست دادن چنین هنرمندی درکش آسان نیست.
الانی که رسیدم سرکار فهمیدم به خدا همین جوری بغض داشتم دنبال بهونه ای بودم اما نه خبر رفتن آقای پاشایی که اینقدر با آهنگش حرفها داشتم ای خدا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
تو رفتی و شب تاریک و خاموش

تب بغضی منو گرفت در آغوش

تو رفتی و تمومه لحظه ها رو

به یاد عشق تو کردم فراموش

تو نیستی لحظه ها رو غم گرفته

تن ثانیه رو ماتم گرفته

تو نیستی و تمومه خنده هامو

شب گریونه من ازم گرفته


خدا می بینه اشک آدما رو

خودش داره حساب لحظه ها رو

خدا میدونه بی تو چی کشیدم

خدا میشنوه بغض بیصدا رو



دل دنیا رو خون کردی که این جوری تو رفتی

تموم دل خوشی هام و تو با رفتن گرفتی

مثل حس یه عشق تازه بودی

مثل افسانه بی اندازه بودی

هیچ کی برای من شبیه تو نبوده

دنیا چه بی رحمی آخه تنهایی زوده
مرتضی عزیز از خبر مرگت به شدت متاثر و ناراحت شدم اما مطمئن باش جای تو همیشه تو قلب تک تک ایرانی ها و دوستدارانت هست پس همه با هم یک صدا فریاد می زنیم " یکی هست تو قلبم "

شادی روحش یک فاتحه هدیه می کنیم به این یار سفر کرده:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ


الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ

الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ

إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ


اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ


صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ

روحش شاد و یادش گرامی
خداوند رحمتش کند
میدونی حالم این روزا بدتر از هَمَس ، آخه هرکی رسید دل ساده ی من رو شکست

قول بده که تو، از پیشم نری ، واسه من دیگه عاشقی جاده ی یک طرفَست، میمیرم بری، آخرین دفعَس

پرواز تو قفس شدم، بی نفس شدم ، دیگه تنها شدم توی دنیا بدون خودم

راستشو بگو این یه بازیه، نکنه همه حرفای تو مثل حرف همه صحنه سازیه، این یه بازیه

بی هوا نوازشم کن، اشک و غضه هامو کم کن، با نگاه بی قرارت، باز دوباره عاشقم کن، اشکو غصه هامو کم کن
زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواند و از صحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند به یاد.تسلیت میگم روحت شاد مرتضی عزیز و دوست داشتنی
روحت شاد عزیز مادر خدا به مادر و پدر عزیزت صبر بده من یه مادرم دلم اتیش گرفت خیلی زجر آوره .........
تولدت مبارک عزیزم.حالا تو باید نگران ما باشی.
رفيق شبهاي بي پايان. سفرت به خير
فقط اشک و اشک حسرت , حسرت از اینکه نتونستم برم کنسرتش صدای قشنگشو از نزدیک بشنوم دیگه نمیتونم آهنگهاشو گوش کنم
سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز
مرده آن است که نامش به نکویی نبرند
كاش يك روز براي اين جوان 30 ساله كه طرفداراي زيادي داشت و محبوب بود عزاي عمومي اعلام ميشد.
ضرر نداشت.
مرد نميرد به مرگ، مرگ از او نام جست
نام چو جاويد شد مردنش آسان كجاست
..
من از خراسان زمين استم و آهنگ اين مرد را بسيار دوست داشتم و هميشه مى شنيدم!

روحش شاد و يادش گرامى!
خدا رخمت کنه
خدا رخمت کنه
خیلی داغون شدم..............خدایا بیامرزدش
چند روز پیش ناخواسته ایرانسل آهنگ پیشواز این خواننده محبوب رو برای سیمکارتم ارسال کرد خدا رحمتش کنه.
لطفا کلمه مهلک رو حذف کنید.. اینجا خیلی ها هستند که یا خودشون یا عزیزشون در گیر این بیماری هستند .. لطفا نا امیدشون نکنید..
روحش شاد و یادش گرامی باد
بی همسفر
میری سفر
دلواپسم واسه تو ...
بی همسفر
میری سفر
دلواپسم واسه تو ...
آروم بخاب مرتضی جان بهشت و برات آرزو داریم
مرگ پایان زندگی هنرمند نیست یک آغاز است که بدانیم چه نعمتی رو از دست دادیم . دوستان فرستادن فاتحه فراموش نشه .
تنها قطرات اشک تسکین دهنده رفتنت - جز اشک ریختن کاری نمی توانم بکن -روحت شاد
دیشب در سرمای مشهد یک دختر خردسال مادر خود را از دست داد.
این مادر و دختر به علت نداشتن هیچ سرپناهی زیر یکی از پل های مشهد شب ها را به سر میکردند.
علت بیماری مادر بیماری بلند مدت سرماخوردگی بود که به علت طولانی شدن و نداشتن هیچ هزینه ای برای درمان منجر به مرگ شده.
برای همه مادران،پدران و فرزندهایی که به علت فقر میمیرند و هیچ رسانه ای آن ها را در بوق نمیکند، حداقل کاری که میتوانیم را بکنیم
یعنی بعد از تماشاهای بیتوجه برایشان یک فاتحه بخوانیم.
من از شندیدن خبر فوت این مادر خیلی شکه شدم(نقطه سر خط)
خيلي خيلي خيلي ناراحتم و آرزو ميكنم خدا به مادر و پدرش صبر بده و روحش شاد و آرام باشد
خيلي خيلي خيلي ناراحتم و آرزو ميكنم خدا به مادر و پدرش صبر بده و روحش شاد و آرام باشد
خيلي خيلي خيلي ناراحتم و آرزو ميكنم خدا به مادر و پدرش صبر بده و روحش شاد و آرام باشد
خيلي خيلي خيلي ناراحتم و آرزو ميكنم خدا به مادر و پدرش صبر بده و روحش شاد و آرام باشد
تاسف تاسف تاسف
یه فاتحه و صلوات نثار روی مرحوم مرتضی پاشایی بفرستین
چطور دلت اومد بری........
واقعا جمعه بدی بود با خبر فوت مرتضی شروع شد. خدا رحمتت کنه مرتضی جان آرام بخواب
واقعا جمعه بدی بود با خبر فوت مرتضی شروع شد. خدا رحمتت کنه مرتضی جان آرام بخواب
واقعا جمعه بدی بود با خبر فوت مرتضی شروع شد. خدا رحمتت کنه مرتضی جان آرام بخواب
خوابیدی بدون لالایی و قصه
بگیر آسوده بخواب بی درد و غصه
دیگه كابوس زمستون نمی بینی
توی خواب گلهای حسرت نمی چینی

دیگه خورشید چهرتو نمی سوزونه
جای سیلی یا یه باد روش نمی مونه
دیگه بیدار نمی شی با نگرونی
یا با تردید كه بری یا كه بمونی

رفتی و آدمكا رو جا گذاشتی
قانون جنگل رو زیر پا گذاشتی
اینجا قهرن سینه ها با مهربونی
تو تو جنگل نمی تونستی بمونی
دلتو بردی با خود به جای دیگه
اونجا كه خدا برات لالایی میگه
میدونم میبینمت یه روز دوباره
توی دنیایی كه آدمك نداره
یکی هست توقلبم
خدا رحمتش کنه به خانواده گلش تسلیت میگم ما هم مثل شما عزاداریم گریه های ما هم داغ دلمون را ارام نمیکنه
خدا به مادرش صبر بده
روحش شاد
یادش گرامی
صدایش ماندگار
با شنیدن این خبر خیلی متاسف شدم
هرچه بگویم فایده ای ندارد شاید تقریر الهی بوده انچه باقی مانده یاد و صدایش است و صفات نیکش
یادش گرامی
چرا بعضی ها میکن ما مرده پرستیم این فقط احترام به کسی است که دویتش داریم یعنی از نظر این افراد وقتی عزیزی ار دنیا میره همان روز اول باید فراموشش کنیم نمیگن چه ملت بی احساسی. مگر تو همه دنیا هنرمنداشون را بدرفه نمیکنن.در زمان حیاتش هم همه جور همایتش کردیم دوستش داشتیم کنسرتهاش رفتیم البومش را گوش دادیم .مگر برای یه همرمند دسگه چه کار میکنن
یکی هست تو قلبم که هرشب واسه اون..........
حیف شد
باعرض تسلیت به خانواده مرتضی پاشایی واقعن با شنیدن خبر فوت مرتضی خیلی بهم ریختم خیلی متاسفم خدارحمتش کنه. رفتی ای جانم کجا/ بادلی بشکسته رفتی تو به درگاه خدا
خدا رحمتش کنه, خیلی دوسش داشتسم
اشمار دوچشم یکی کم وز شمار هنر هزاران بیش/روحت شاد ودر جوار حق ارام باد
انا الله وانا اليه راجعون ژمرتضي جان روحت شاد و يادت گرامي درگذشت برادر عزيزمان مرتضي را به همه دوست داران و هواردان علي الخصوص خانواده محترم پاشائي تسليت عرض ميکنم . از طرف الهه و آيدا
اونقدر دلم گرفته که نمیدونم چی بگم از ته دل شخصیت وصداشو دوست داشتیم فکر کنم الان همه ایران این حالو دارن همیشه تو قلبو یاد ما میمونی مرتضی پاشایی .نه میمیرم اینجا نه پروانه میشم...
واقعا غم انگیز بود همه ی ما امروز تو مدرسه براش گریه کردیم !!خیــــــــــــلی خواننده خوش صدایی بوددددد

مرتضی جان هنوزم توقلب همه ی هواداراتی !!روحت شاد
مرگ یک انسان دردناک است ولی مرگ یک میلیون انسان فقط یک واقعیت آماریست ...
مرتضی جان
تولد زندگی ابدیت مبارک
خیلی زود بود
مرتضی جان روحت شاد خیلی دوست دارم وهمیشه به یادت هستم.
روحشون شاد
حيف شدي مرتضي
مرتضی عزیز رفت و یادش باماها موند امیدوارم که همیشه با شنیدنه صداش یه صلوات به نثار روح پاکش بفرستیم.
روحش شاد و یادش همیشه جاویدان
انا للله و انا الیه راجعون.....خداحافظی وجداشدن معمولا کار سختیه اما خداحافظی واسه آخرین بار،سخترینه...شادی روحش و بدرقه راهش صلوات...
نمی تونم نفس بکشم . خدایا مورد رحمت خودت قرارش بده
لطفا کلمه مهلک رو حذف کنید.. اینجا خیلی ها هستند که یا خودشون یا عزیزشون در گیر این بیماری هستند .. لطفا نا امیدشون نکنید..
يکي هست...که هميشه هست...فقط الان خوابيده... يادش با ماست... صداش با ماست... و هميشه ميمونه.

مرتضي پاشايي با يکي هست آمد و هميشه هم خواهد بود حتي اگر جسمش در ميان ما نباشد آن صداي بااحساس و زيبا و آهنگهاي ماندگارش براي ابد در تاريخ موسيقي ما خواهد ماند.
پس بياييد پاشايي وار زندگي کنيم و عشق و محبت را هميشه زنده نگه داريم.

روحت شاد و صدایت ماندگار
خدا حتما حکمتی داشتی که این عزیز رو از پیش مون بردی ولی خدا صبر صبر بهمون بده همین....روحش شاد.....
خدا حتما حکمتی داشتی که این عزیز رو از پیش مون بردی ولی خدا صبر صبر بهمون بده همین....روحش شاد.....
دلم میترسه مرتضی بعد تو میترسم بگیره نبودنتو خیلی میترسم مرتضی رفتیو با رفتنت لبخند مارو گرفتی برو
حلالت خدا پشتو پناهت
اگر وجدان آدمی راحت باشد کی رفتن مهم نیست همانطور که برای تو مهم نبود . روحت شاد یادت گرامی .
یاد و خاطره اش همیشه زنده است و صدایش همیشه رسا و زیباست
مرتضی جان روحت شاد تازه شناختمت خیلی زود رفتی
خدا رحمتش کنه...واقعا ناراحت شدم.
مامان مرتضی به خودت افتخار کن که همچین پسری تربیت کردی، اسطوره بود اسطوره.
مطمین باش تمام ایران بهش افتخار می کنه.
کسی که این کارو کرد و این عکس و پخش کرد کار خیلی بدی کرده، اون از بودن در کنار مرتضی عزیز سوء استفاده کرد.
ولی مادر عزیز مطمین باش این صدا و سیرت مرتضی ست که تا آخر عمر توی قلب ما باقی می مونه حالا صورتش هر جور می خاد باشه.
دلم نمیاد بگم خدا رحمتش کنه.
باورش سخته سخت
روحت شاد بهترین خواننده جهان
روحش شاد اذان ئعا کار ساز نیست البته مردم اهالی هنر راوست دارند کنی که مرد مردم هیچ عکس العملی نداشتند چون بود ونبودشیکی بود ولی اهل هنر وجود انها نعمت ونبود انها غم واندوه خداون روحش را ساد کند وبه خانوادهاش صبر عطا کند امین
عزت و بزرگی از آن توست ای عزیزی که که ملتی داغدار نبودنت شدند. واژه ها گویای ژرفای اندوه خانواده ات که شاید همه مردم باشند نیست. روحت شاد و خدا به همراهت دوست من.
صدای آرامش بخشی داشت خدا رحمتش کنه
مرتضی جان
بیا تنها نرو وای جدای بسه.....
عزیز همه ما روحت شاد..
عزت و بزرگی از آن توست ای عزیزی که که ملتی داغدار نبودنت شدند. واژه ها گویای ژرفای اندوه خانواده ات که شاید همه مردم باشند نیست. روحت شاد و خدا به همراهت دوست من.
روحت شاد ...
خیلی ها هستن سرطان دارن ولی نه مشهورن نه معروف و نه کسی هست که صدای ناله هاشونو بشنوه و نه پولی دارن که خرج درمان کنن و در سکوت خبری کامل جون میدن . یه فکری برای اونا هم بکنین.
عزت و بزرگی از آن توست ای عزیزی که که ملتی داغدار نبودنت شدند. واژه ها گویای ژرفای اندوه خانواده ات که شاید همه مردم باشند نیست. روحت شاد و خدا به همراهت دوست من.
پاشایی خیلی بی معرفتی چرا نگفته بودی که خدا واست دعوت نامه فرستاده و بلیط گرفته بودی که بری پیشش؟ خیلی حیف شد مورد علاقه ترین خواننده ی من بود خداحافظ پاشایی دوستت هادی
روحت شادمرتضی ...خاطره هاداشتم بااهنگات..
نظراتو میخونم و داغون میشم / باورم نمیشه تا جامعه ای زندگی میکنم که هیچکسو درک نمیکنم / نه این مرتضی رو میشناختم و نه این مردم رو
واقعا که بعضیا خیلی بی وجدانن
اومدن فیلم جون دادن مرتضی رو گذاشتن تو سایت ها و لایک کردن !هه
واقعا که
خدا غریق رحمتش قرار بده
واقعا حیف شد که آقای مرتضی پاشایی از بین ما رفت من که اصلا باورم نمیشه حتی اگه با چشم های خودم هم اونرو ببینم خدا خوب ها رو گلچین میکنه میبره
خیلی ناراحت شدم وگریه کردم خیلی زود رفتی مرتضی عزیزم روحت شاد
روحش شاد واقعا حیف شد
روحت شاد مرتضی عزیز.
خیلی دوستت دارم
خدارحمتش کند صدای زیبایی داشت.به نظرمن بهترین خواننده ایرانی بود وچراخوبان زود ازبین مامیروند.وامروز روز غم واندوه برای همه ی مردم است وازیادمان نمیرود. وخوشحالم که ماه محرم فوت کرد. دربهترین ماه خدا.
خدارحمتش کند صدای زیبایی داشت.به نظرمن بهترین خواننده ایرانی بود وچراخوبان زود ازبین مامیروند.وامروز روز غم واندوه برای همه ی مردم است وازیادمان نمیرود. وخوشحالم که ماه محرم فوت کرد. دربهترین ماه خدا.
خدارحمتش کند صدای زیبایی داشت.به نظرمن بهترین خواننده ایرانی بود وچراخوبان زود ازبین مامیروند.وامروز روز غم واندوه برای همه ی مردم است وازیادمان نمیرود. وخوشحالم که ماه محرم فوت کرد. دربهترین ماه خدا.
ضمن تسلیت به خانواده محترم پاشایی عزیز از خدای منان برایش مغفرت و برای بازماندگان صبر مسألت دارم.
یکی از بارز ترین دلایل مرگ و میر در کشور ما مدتی است که سرطان می باشد مسئولین بهداشتی کشور باید این موضوع را مطمع نظر قرار دهن و دلایل پرایی آن را بررسی کنند سرطان خصوصاً در روستاها شیوع بیشتری دارد
خدارحمتش کند صدای زیبایی داشت.به نظرمن بهترین خواننده ایرانی بود وچراخوبان زود ازبین مامیروند.وامروز روز غم واندوه برای همه ی مردم است وازیادمان نمیرود. وخوشحالم که ماه محرم فوت کرد. دربهترین ماه خدا.
آقاي پاشايي خوش به حالت كه آمرزيده از دنيا رفتي.تو بهشت كه هستي واسه ما هم دعا كن كه خدا بيامرزهمون.دوستت داريم و فراموشت نمي كنيم.خداحافظ
بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ


الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ

الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ

إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ


اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ


صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ
خدا رحمتش کنه نصیحتاش ب من هیچ وقت یادم نمیره
هو الباقی
واقعاً حیف از این انسانهای هنرمندی که از دنیا بروند. هزار هزار حیف
تسلیت به خانواده محترم و همه ملت ایران . چه زود پر کشید
برای مرتضی پاشایی: با رفتنت عشق به صدا مرد ، به همه عاشقان مرتضی پاشایی تسلیت میگیم .
خیلی زود رفتی داداش خیلی روحت شاد
مرتضی جان چ زود ترانه شدی اما بدان صدایت از یاد بردنی نیست
روحت شاد
تختی که خالی شد.قلبی که دیگر روی تکرارنیست.هوادارانی که دیگرنمی توانندنگرانت شوند وصدایی که جاودانه خواهدماند.خداحافظ مرتضی جان....
خدا به خانواده اش صبر بده روحش شاد
روحش شاد/ یادش گرامی باورنکردنی که این خواننده محبوب روازدس دادیم امیدوارم خواننده های بعدی اینچنین نشن.
خدایاموندم توکارت اونایی که روزی۱۰۰۰بارارزوی مرگ می کنن رو نمی کشی اون وقت اونایی که دوست دارن زنده بمونن وزندگی کنن می کشی خدایا خودت بگوواسه ی چی مرتضی جان روحت شاد وبهشت برتوگواراباد
مرتضی جان راحت بخواب دیگه زجر نخواهی کشید طرفدارت
چه ئنیای ساکتی !دیگر صدای تپش قلبها غوغا نمیکند...بی گمان همه شکسته اند...روحش شاد ویادش تا ابد پاینده...خاطره بد ازدست دادن سلطان موسیقی بختیاری برام تکرار شد ...روح همه هنرمندا و همه رفتگان شاد ویادشان تا ابد پاینده
پاسخ ها
بختیاری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
اصلاحیه...چه دنیای ساکتی
تا نيمه هاي شب سمت بيمارستان بهمن اشك ريختم واز خداوند طلب يه جاي خوب و آروم واست كردم ...

مرتضي جان زود رفتي ...
خیلی عزیز بود راحت خوابید روحش شاد یادش گرامی مرتضی دوستت داریم.
پسر کجا گذاشتیمون و رفتی پر افتخار رفتی عزیزم وقتشه نگران ما جوانان باشی
مرتضی پاشایی فوت کرد.
خدا بیامرزه هنرمند وطنمونو.ایشالا روحش شاد باشه..


کلی پی ام اومد که عکس پروفایلتو عوض کن.عکس مشکی بزار.


کلی پست گزاشتن که به احترام مرتضی پاشایی عکس پروفایلمونو مشکی بزاریییم

ولی آی رفیق:


هنوز تو ماه محرمیم.
همین چند روز عاشورا بود.


چنتامون عکس پروفایلمونو مشکی کردیم؟

چنتامون به احترام امام حسین پست طنز نزاشتیم؟

چنتامون عزادار پسر فاطمه بودیم؟؟؟

انقد که مرتضی پاشایی رو رسانه ای کردیم و براش تبلیغ کردیم
برا عاشورا و شهدا و... کار کردیم؟؟؟


امروز جمعه بود انقد که به فکر پاشایی بودیم به فکره مهدی فاطمه بودیم؟


#بچه شیعه غربت امام زمانمونو بیشتر حس کردی؟؟؟
آقاجانم شرمنده ام....
مرتضی جان راحت بخواب دیگه زجر نخواهی کشید طرفدارت
دل دنیا رو خون کردی که اینجوری تو رفتی
تمام دلخوشی هامو تو با رفتن گرفتی
روحت شاد مرتضی جان
اشکام بند نمیان
به خدا زوده واسه مردن این دل دیوونه...
خدابیامرزدت که صدات واسه من یکی اوج ارامش
خدابیامرزدت که صدات واسه من یکی اوج ارامش
مرتضی توکه بد قول نبودی؟قول دادی که خوب شی/قرار بود اسمش عشقه رو بدی بیرون/قرار بود یه سری به ما اهوازی ها هم بزنی/خوب بود این جوری آرزومون به حسرت تبدیل شه ؟ خدایا چرا؟چرا همه ی فرشته هارو بردی پیش خودت؟بزار یه کم از این فرشته ها رو زمین بمونه/مرتضی کاشکی قلبت هنوز رو تکرار بود/الان روزای سخت تو تموم شده/تو قلب مایی ولی بدون که خونواده ی خاص بی پدر معنی نداره/آروم بخواب جان دلم / راحت بخواب/امپراطورم توی قلب ما بودی/هستی وخواهی بود تا ابد/عاشقت می مونم/روحت شاد/نگران یادت نیستم چون می دونم گرامیه و گرامی می مونه/می رن آدما از اونا فقط خاطره هاشون به جا می مونه......سارا رضائی یه منتظر 12 ساله از اهواز/
مرتضی کجایی بببینی طرفدارات دارن داغون میشن...
الآن که دیگه رفت لاقل برای شادی روحش اخلاص و فاتحه بخونیم

خــــــــــــدا رحــــــمتش کــــــــــــــــــــنه
یکی هست که امشب یک ملت واسه اون میخوننو اون خوابه
با آهنگات كلي خاطره داشتم و خودمو آروم ميكردم. ..............اين صداست كه ميماند.
برای شادی روحش یه فاتحه بخونید.لطفا
صلوات
روحت شاد مرتضی.... واقعا صدای ارام بخشی داشتی
کاراتو خیلی دوست داشتم خدابیامرزدت
رحمت بیکران الهی براو باد که با صدای دلنشین خود این همه انسان رو شیفته خودش کردو رفت .یادش گرامی و روحش شاد.شادی روحش صلوات
بغض تمام وجودمو گرفته
روحش شاد آرزوی صبر برای پدرومادرش و تمام دوستدارانش
بغض تمام وجودمو گرفته
روحش شاد آرزوی صبر برای پدرومادرش و تمام دوستدارانش
مرگ پایان زندگی نیست بلکه زندگی دوبارست خدا رحمتش کند روحش شاد ویادش گرامی صداش سوز داشت همیشه احساس میکردم که در جوانی این دنیا رو ترک کنه صدای غمگینی داشت.
آقا مرتضی یادم نمیره که اولین کسی بودم تو کل دوستانم که با صدای خوبت آشنا شدم واونم با آهنگ "یکی هست"تو بود از اون به بعد فقط به عشق خودت به سایتای آهنگ سرمیزدم ....با اینکه از این به بعد آهنگ جدیدی ازت پخش نمیشه ولی به قول بچه خواهرم که میگه ...مرتضی پاشایی دین خودشو به ایران ادا کرده...منم بهت میگم که واسه من ملاک متن خوب و آهنگ حوب کارای توبود و هست....خدا رحمتت کنه...
پاشایی دوست دارم
میدونی حالم این روزا بدتر از همست.............. روحت آرام مرتضی جان من با تموم آهنگات خاطره دارم با صدای تو آروم میشدم افسوس که نیستی...
مرتضی رفت....روحت شاد
مرتضی رفت....روحت شاد
سلام. این درگذشت غم بار و در عین حال زیبا و عارفانه را تسلیت می گویم. قطعه شعری تقدیم به روح بزرگ این هنرمند دوست داشتنی که در سی سالگی به دنیا پشت پا زد و شمع عمرش خاموش شد، اما در آخرت چراغ عزت و معرفت افروخت:
«سی» مرغ صبور قاف شیدایی بود
در قاب سفر، رخش تماشایی بود
شمعی که به نام «مرتضی» گشت خموش
روشنگر چلچراغ «پاشایی» بود
غلامرضا ریشهری - بوشهر
میدونی حالم این روزا بدتر از همست.............. روحت آرام مرتضی جان من با تموم آهنگات خاطره دارم با صدای تو آروم میشدم افسوس که نیستی...
خداحافظ برا همیشه..........یکی هست که بازم هست تو قلبم....
بدون اون دیگه با اهنگای کی گریه کم امیدوارم خدا براش یه جای خوب تو بهشت در نظر گرفته باشه دیگه نگرانت نیستیم فقط می تونیم بگیم که الان واقعا یکی هست تو قلبمون که براش مینویسیم و اون خوایه به قول خودت همه چی رو به خودش بسپار و فقط حوصله کن تا اون کنارته دلت قرص باشه خدا به همرات ای کاش میتونستیم بازم صداتو بشنویم اما حیف که همه یه روزی میرن
خوش به حالش کاش منم می مُردم
خسته ام خسته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
زودتر
وای خدا .به خدا حرفی با گفتن ندارم فقط هنوز تو قلب ما جاشه.
مرتضی جان یکی بود که الان نیست ما کلی دعا کردیم که تو نمیری ولی حالا که دیگه قسمت بوده و دعاهای ما نگرفته امیدوارم در بهترین جایی که نصیبت شد همیشه آرامش داشته باشی و از خدا می خواهم که شما رو بیامرزه و ازت می خواهم که به ÷یش همه ما هوادارات بیایی امیدوارم بهت خوش بگذره و بدرود .........
خيليي ناراحت شدم گگگگگگگگگگگ
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
گگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مرتضی ااااااخه چرا رفتی؟ دست خودم نیست نمی تونم اشکامو نگه دارم هی سرازیر میشه
مرتضی جان یکی بود که الان نیست ما کلی دعا کردیم که تو نمیری ولی حالا که دیگه قسمت بوده و دعاهای ما نگرفته امیدوارم در بهترین جایی که نصیبت شد همیشه آرامش داشته باشی و از خدا می خواهم که شما رو بیامرزه و ازت می خواهم که به ÷یش همه ما هوادارات بیایی امیدوارم بهت خوش بگذره و بدرود .........
بدترین خبر شاید همین بود که به گوشم رسید..............دوستت داشتم دوستت دارم ودو ستت خواهم داشت...........روحت شاد ویادت گرامی مرتضی
روحت شاد مرتضي عزيز
خدا رحمتش کنه از هموطنایی که میتونن خواهش میکنم تو تشیع جنازهاش شرکت کنن و برایش فاتحه بخوانن
مرتضي اروم بخواب ارامشت مبارك
پاسخ ها
ساسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
دوست خوب سلام.ببخشین چرا میگین بخواب؟مگه خوابه؟از واژه بهتری بجای خواب میشه استفاده کرد.اون الان تو بعد دیگه ای وجود داره و بیدار.بازم ببخشید خواهرم
واقعا خیلی حیف بود اخه 30 سال
مرتضی جان یکی بود که الان نیست ما کلی دعا کردیم که تو نمیری ولی حالا که دیگه قسمت بوده و دعاهای ما نگرفته امیدوارم در بهترین جایی که نصیبت شد همیشه آرامش داشته باشی و از خدا می خواهم که شما رو بیامرزه و ازت می خواهم که به ÷یش همه ما هوادارات بیایی امیدوارم بهت خوش بگذره و بدرود .........
اهنگاش خیلی زیبا بود روحش شاد ویادش گرامی
برای شادی روحش صلوات.
خدارحمش کنه
نگران منی که نگیره دلم حیف بود روحش شاد
مرتضی جان آروم بخواب ما هیچ وقت فراموشت نمیکنیم
تسليت عرض مي كنم
بعضیا خیلی بی انصاف هستند که میگن : مگه ارزش مرتضی پاشایی چقدر بود که اینقدر براش مراسم میگیرید و تحولیلش گرفید.
خدا رحمت کنه مرتضی پاشایی رو
خیلی حیف شد . خدا به پدر و مادرش صبر بده واقعا سخته . خدا بیامرزتش
پسرم دست اجل زود تورا پرپر کرد
مادرت گریه کنان خاک عزا بر سر کرد
دوستانت همگی از غم تو مایوسند
اشک چشم همگان خاک مزارت تر کرد
روحت شاد
پسرم دست اجل زود تورا پرپر کرد
مادرت گریه کنان خاک عزا بر سر کرد
دوستانت همگی از غم تو مایوسند
اشک چشم همگان خاک مزارت تر کرد
روحت شاد
مرتضی جان رفتی ولی میشه درقلب ما میمانی
وایییییییییییییییی خداااااااااااااااااااااااااااااا
چرا خوبارو زود از دست می دددددددیم
روحت شاد
دریای غم ساحل ندارد...
واقعا اهنگاش عالی بود نمیدونم چرا از پیشمون رفت هنوزم که هست باور نمیکنم از پیشه ما رفته خدا رحمتش کنه روحش شاد و یادش گرامی مرتضـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی پاشایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی حیف از تو
رفت اما صدایش ماند
حیف شد اخه مرد خوبی بود خدا به مادرش صبر بده واقعاً حیف شد
درگذشت مرتضی پاشائی خواننده محبوب را به همه هموطنان خوبم تسلیت عرض می کنم
مرتضی پاشایی هنوزم باور نمیکنم رفتی فقط همین...
در ارامش باشی مرتضی ما هم میمیریم ناراحت نباشین بچه ها بلاخره روحش راحت شد دعا کنید برای روحش که در اسایش باشه .
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ﴿۱﴾

الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ



بسم الله الرحم الرحیم قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ وَلَمْ يَكُنْ لَهُ كُفُوًا أَحَدٌ
چرا بعضی از آدمای کشورمون اینقدر بیشعورن از انتشار اون عکس چی نسیبشون شد
آخییییییییییییییییییییی
خیلی حیف شد هنرمندی با این سن با اون صدای زیبا و پر احساس رفت...هییییییییی خدا عجب پایانی رو رقم زدی
چرا بعضی از آدمای کشورمون اینقدر بیشعورن از انتشار اون عکس چی نسیبشون شد جز آتیش زدن قلب یه مادر و پدر میانسال اگه راست میگید به عیادتش میرفتید
حیف...
آروم بخواب مرتضی جان.
مامانم مامان خوبو مهربون هزاران بوسه به دستان پراز مهرت
میم.مثل مرتضی...
میم.مثل مرد...
میم.مثل مرگ...
واقعا حيف كه دنياي هنر اونو از دست داد براي شادي روحش صلوات
روحش واقعا شاد خدا رحمتش كنه گريه امانمان رابريده
اکثرچونا دارند ازسرطان میمیرند از دولت تقاضاداریم یه فکری برای عوامل سرطان مثل هوای ناسالم - اب آلوده وپارازیت وغذاهای بدون کنترل وغیربهداشتی بکنه چون پیشگیری بهتر ار
درمان است
خداوند سبحان روحش را قرین رحمت و آمرزش کند
دنبال این باشید چررا سرطان اینقدر زیاد شده
تابناک جان درود برتو.اگر ممکنه اعلام ساعت پخش ویژه برنامه این خواننده رو دقیق تر بنویس برای خوانندگانت.ممنون
حیف
مرتضی هم رفت کی فکر میکرد
خاک بر سر همه طرفدارای این آدم بی خاصیت سوسول
خداییش نه مرتضی نه اون یکی خواننده ها یا بازیگران برا هر کدومشون اتفاقی بیفته خیلی ناراحت غمگین میشم
سلام دوستان اصفهانی ما تاریخ جمعه 8/30 ساعت 6 عصر دم سی وسه پل قرار گذاشتیم خیلی ها میان فقط لطفا آهنگ نگران منی رو تو گوشی هاتون داشته باشید این مراسم یاد بود برای مرتضی عزیزه لطفا این مطلب رو با دیگران به اشتراک بگذارید آ همتون ممنون
خداوند مورد لطف خودش در اخرت قرارش دهد
مرتضي جان روحت شاد يادت گرامي هميشه در قلب مردم ايران هستي و با ترانه هاي زيبايت ارامش مي گيريم
مرگ هر انسان از نیروی من میکاهد زیرا من هم عضوی از بشریت هستم
مرتضی چرا مارو تنها گذاشتی؟؟داداشه گلم ما هم خیلی زود میایم پیشت.آسمونی شدنت مبارک
بهترین بود صداش ماندگاره خدا رحمتش کنه
یکی هست، تو قلبم، که هر شب واسه اون می‌نویسمو اون خوابه
به خدا تنهام بگو خوابه بگو نمیری بگو اینجایی...
ما موندیم با دلهای شکسته پروازت به اسمان مبارک عزیزم

بی تو چکار کنیم
روحش شاد
ما موندیم با دلهای شکسته پروازت به اسمان مبارک عزیزم

بی تو چکار کنیم
الان که سرگدشتش را خوانئدم خیلی بیشتر دلم گرف ت از عشقش به امام حسین و زیارت او

روحش در جوار عشق جاودانیاش ارام گرفت
کاشکی موقعی که زنده بود به فکرش بودید
مرتضی جان خوشبخت زندگی کردی ودر اوج عزت این دنیا روکوچیک دیدی واس دل بزرگت وپروانه ی زیبایی شدی توی این عصر پاییزی...
آرامشت مبارک....
خداحافظ عزیز دل
آیا زن و بچه هم داشت؟
خدا رحمتش کنه روحش شاد
خدا رحمتش کنه روحش شاد
روحش شاد خدا به خانوادش صبر بده
سلام. مسلمان ها :
اگه داغ دار هستید؟ برای فردا شب که شب اول قبر خیلی از رفته گانه به خصوص مرحوم مغفور شادروان جناب " مرتضی پاشایی " نماز شب اول قبر(نماز وحشت) خواند شود.
خدایا اخه چراااااااااا
روحت شاد
سلام به همه دوستان به همتون تسلیت میگم و به خونواده محترمش واقعا دعا میکنم صبر بهشون بده و جای خالی مرتضی عزیز اذیتشون نکنه .واقعا ناراحت شدم خیلی
رشد سرطان را باید دقیقتر دید.
خيلي دوست داشتم ودارم مرتضي
خدا رحمتش کنه و به پدر و مادرش صبر بده
اواخر شهريور ماه امسال (93) اومده بود رشت براي اجراي كنسرت.
ممنون مرتضي پاشايي عزيز كه ما رو هم قابل دونستي و به شهرمون اومدي.
خداوند تورو قرين رحمت خودش بكنه و جايگاهت در بهشت باشه كه جايگاه خوبان در بهشته.
روح اش شاد و یادش گرامی باشد
مرتضی جان یادت گرامی روحت شاد
خداوند متعال رحمت کند.
روحت شاد صدایت هرگز خاموش نخواهد شد بردار عزیزم
به قول هاشمی یک ملت دعا کردن مرتضی بمونه و موند .
داداشي زودرفتي ، فقط بدون خيلي پيش خداعزيز بودي كه اينجور توي اوج رفتي ، آره ، خوش به سعادتت مرتضي جان .
کنسرت بزرگ مرتضی پاشایی
زمان : امشب
مکان : بهشت

قیمت بلیط : یک حمد و سه قل هو الله
رزرو کنید با فاتحتون
پاشایی فقط یک خواننده نبود. یک موزیسین ماهر وباهوش بود که خداصدایی بی نظیر بهش داد
دلم گرفته مرتضی :((
روحش قرین شادی.
يكي بود ديگه نيست . دوست دارم مرتض جان
كاشاني چرا مسائل رو قاطي ميكني؟
در حيرتم
سلطان صداي پاپ ايران روحت شاد
با عرض سلام مرتضی جان انشاءاله روحت شاد باشد
خدا رحمتش کند...
اسمت نوشته رو بخار شیشه ... دلی که بی تو باشه دل نمیشه .........
روحت شاد
یکی هست دیگ نیست!روحت شاددد بااینک اهنگاتو گوش نمیدادم..........
خداقرين رحمتش كند
برای شادی روحش صلوات
واقعا نمی دونم چی بگم ........
كاش ميشد صدايت را بوسيد
ايران غمگين شد
امـروز روز دفـن مرتضـی پاشـآیی عـزیزه، ینـی اولیـن شـب خآک...
قـراره امشـب بزرگتـرین کنسـرت ایـران باشـہ
مکـانش مهـم نیـست، هرکـس تو خـونہ خـودش راس سـاعت 9 شـب فقـط هفـت مرتبـہ سـوره انـا انزلنـاه رو بخونـہ کـہ ان شااللہ شـب اول بـراش نـورانی تریـن شـب و بهتـرین شـب بعـد ایـن همہ عـذاب بآشہ...
خدایت بیامرزد.
خدا رحمتش کنه
روحت شادمرتضی پاشایی ارام بخواب نگران منی به تو قرص دلم
شادی روحش صلوات
خیلی ناراحت شدم از رفتنت مرتضی،
خیلی خاطره های خوبی باهات داشتم مرتضی

روحت شاد
خدایا تو کارت دخالت نمیکنیم..خودت هر چی بدیو بگیری صلاحه ولی مرتضی حیف بود
خیییییییییییییییییلیییییییی دوست داشتم
خيلى هيف شد ٣٠سال اخه توتوتوتوتوتوتوتوتوتو
من از اون کسایی که هفته پیش از درگذشت مرتضی
شایعه پراکنی کردن که مرتضی درگذشته و روحیه مرتضی رو گرفتن آخه چی می خاستین با این کاراتون خدا لعنتتون کنه شاید اگه روحیه اش تضعیف نشده بود هنوزم کنارمون بود خدا ازتون نگذره
.
دیدار به قیامت داداشی روحت غریق رحمت آرامشت مبارک
اونقدر هنرمند ندید که یه چندتا هنرمند درپیت می بینید فکر می کنید از دماغ فیل افتاده!
ناشناسی که نظر داده "مطمئنم كه 70 درصد يا بيشتر اينا خدا بيامروز از چند روز پيش شناختن"، اولن شما از کجا ممطمینین که انقد مطمین حرف میزنی؟ رفتی امار گرفتی؟؟
چقدر سخته خدا بودن.
خدا رحمنش کنه روحش شاد
خدابیامرزدش روحش شاد.وطلب صبرو شکیبایی برای تحمل این فراغ برای پدرومادرعزیزش صلوات
اروم بخواب برادرم
این تنها توجیهیه که میتونم واس نبودت کنم داداش....
حداقلش اینه که راحت شدی.....
خدا رحمتش کنه
حیف از جوون مرتضی
فارغ از دين و مذهب و جناح هاي حزبي ، از حجم زياد اين كامنت ها و ابراز احساسات بي نظير و پرشور و گداز هموطنان عزيز ، مي توان نتيجه گرفت كه پاس داشتن ارزش هنر و اهل هنر ، چه وقتي كه در قيد حياتند و چه وقتي كه به لقاء حق مي پيوندند يعني نفوذ به عميق ترين لايه عواطف عامه مردم. چه بسا افراد بسيار سرشناس تري كه بودن و نبودنشان در مقايسه با گمنام ترين هنرمندان قابل قياس نيست . ياد دوران صفويه به خير كه هنر در اوج بود .
خداوند بیامرزد ایشان را
چرا نظرهای دیگه رو نمیزارید
بزرگی گفته:عالم زندگان شامل تمام افرادی است که نفس می کشند و زنده هستند به اضافه آنهایی که مرده اند ولی نام نیک از خود به جای گذاشته اند.مرتضی نمرده او زنده است با صدای همیشه جاودانه اش.
واقعا این دو سه روز خیلی خبرای بدی شنیدم حالم بد جور گرفته...
دوستش داشتم . ندیدمش از نزدیک ولی صدای جالبی داشت خدا نگهدار
خدا بیامرزدش
همیشه آدمای خاص ومهربون زود ازکنارومون میرن واین افسوس همیشه با ماخواهد بودوتنها باشنیدن آهنگهاشه که یادش برامون زنده میشه.آقا مرتضی خدارحمتت کنه .ان شاءالله که توجهان باقی شادترباشی.
راضی هستیم به رضای خدا
روحت شاد مرتضي عزيز
عاشقتم به یادتم
مرتضی ارام بخواب ارام
مرتضي عزيز برادر من فقط ٢٢ساله بود سفارش كردم به استقبالت بياد
خداخیروصلاح بنده هاشوبهترمیدونه.خدابهش شفای واقعی عطاکرد.خداممنونم ازت که شفاش دادی.ان شاالله باامام حسین محشوربشه.خدارحمتش کنه.
کاشکی همه اینا خواب بود صبح بیدار میشدم میدیدم اهنگ جدید داده خداحافظ داداش خدا رحمتت کنه
بعضی وقتا اینجوریه....
دیگه کی میتونه مث اون اسطوره بشه ؟؟؟؟
قدر ایینه بدانید چو هست...نه در ان وقت که افتاد و شکست
تاحالا تو زندگی ام اینقد ناراحت نشدم.....مرتضی جان تو رفتی اما یادت همیشه هست..... مرتضی لنگه نداشت....فقط یه دونه بود......روحت شاد و یادت گرامی...........
مرتضی پاشی من او را خیلی دوست داشتم
واقعا یکی هست اون کس کسی نیست بجز مرتضی پاشایی عزیزم
man delam tang mishe brash
مرتضی جان برایت ارزوی رحمت می کنم روحت شاد ویادت همیشه زنده
بله واقعا حیف بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها