بازدید 10155
ششمین روز جشنواره مطبوعات در غرفه «تابناک»؛

تصویب آیین‌نامه انتشار آزاد اطلاعات همزمان با گردهمایی مطبوعات

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در روز ششم به غرفه «تابناک» آمد و همچون نهاوندیان برای ثانیه‌هایی با اهالی پربیننده‌ترین وب سایت خبری ایران همراه شد. جنتی تاکید کرد: «سایت خوبی دارید. من هر روز وب سایت شما را می‌خوانم»
کد خبر: ۴۴۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۲ 13 November 2014
ششمین روز از بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری و وب‌سایت‌های خبری در شرایطی به انتها رسیذ که در کنار افزایش حضور چشمگیر حضور مردم و چهره‌ها، شاهد تکرار برخی رفتارهای غیرقابل پذیرش نیز بودیم.

به گزارش «تابناک»، بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری در ششمین روزِ خود با حضور گسترده مردم همراه بود و هرچه به آخر هفته نزدیک‌تر می‌شویم، حضور مردم در این رویداد تقویت می‌شود و در همین راستا، حضور مسئولان نیز رو به فزونی نهاده تا آنجا که در روز پنجشنبه شاهد تمدید یک ساعته زمان نمایشگاه مطبوعات بودیم.

در روز ششم، علی ربیعی به غرفه «تابناک» آمد. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ساختار محکم «تابناک» اشاره کرد و در عین حال از نکاتی درباره این وب سایت خبری تحلیلی سخن به میان آورد که بیانشان را موکول به وقتی دیگر کرد. احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز میهمان غرفه «تابناک» بود.


محمد نهاوندیان رئیس نهاد ریاست جمهوری ایران و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از دیگر میهمان غرفه «تابناک» بود که تنها به دیدار کوتاه قناعت کرد و از استمرار حضور در غرفه «تابناک» به واسطه کثرت درخواست رسانه‌ها پرهیز کرد.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در روز ششم به غرفه «تابناک» آمد و همچون نهاوندیان برای ثانیه‌هایی با اهالی پربیننده‌ترین وب سایت خبری ایران همراه شد. جنتی تاکید کرد: «سایت خوبی دارید. من هر روز وب سایت شما را می‌خوانم»

اکبر ترکان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی از دیگر میهمانان غرفه «تابناک» بود. ترکان در ابتدای حضورش در غرفه «تابناک» درباره مشی سیاسی، سیاست خارجی و اقتصادی این رسانه جویا شد و اندکی بعد درباره برخی گفته‌هایش با پرسش‌هایی جد مواجه شد. متن گفت و گوی ترکان را از اینجا بخوانید.


مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نیز در روز ششم میهمان غرفه «تابناک» بود.

حسین نوش آبادی معاون حقوقی و پارلمانی و سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به غرفه «تابناک» آمد و درباره تصویب قانون انتشار آزاد اطلاعات که آیین نامه‌اش روز گذشته همزمان با گردهمایی مطبوعات به تصویب رسید، سخن به میان آورد و درباره اهمیت این قانون متذکر شد؛ اتفاقی که وقوعش همزمان با گردهمایی مطبوعات قابل توجه بود.

حسين انواري سرپرست كميته امداد امام خميني(ره)، علی اکبر محرابیان وزیر پیشین صنایع و معادن، محمدعلی ابطحی، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، داریوش فرضیایی مجری برنامه‌های کودک تلویزیون، سعید عصمتی تهیه کننده سینما، بیژن خراسانی مجری تلویزیون، علیرضا کتیرایی قهرمان کاراته، عباس جدیدی قهرمان پیشین کشتی و عضو کنونی شورای شهر پایتخت، محمدرضا تابش نماینده پیشین مجلس، مدیرکل روابط عمومی فرودگاه امام خمینی، محمدرضا ساجدی پور رئیس اداره کل روابط عمومی پست بانک، عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی از دیگر میهمانان «تابناک» بودند.


همچنین در روز ششم، شاهد برگزاری نشست مشترک سایت خبری تحلیلی «تابناک» و روزنامه «راه مردم» با عنوان «14 سال خاطره بازی با کامران نجف زاده» بودیم. نجف زاده در این نشست نکات بسیار مهمی را بیان کرد که متن تفصلی و فیلم کامل این برنامه به زودی در «تابناک» منتشر خواهد شد.

از حواشی مستمر نمایشگاه بیستم، عدم رفع برخی از مشکلات ساده حتی تا واپسین روزهای نمایشگاه بود و مشخصاً مشکل قطعی برق برخی غرفه‌ها و اینترنت نمایشگاه تا انتهای این رویداد برطرف نشد و به همین دلیل بسیاری از میهمانان در تاریکی میهمان غرفه «تابناک» شدند.

تعداد بازدید : 26
دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار