بازدید 6407

داوران اجازه رکوردشکنی جهان را به من ندادند!

قهرمان دسته ۸۵ کیلوی وزنه‌برداری جهان گفت: داوران در رقابت امروز اجازه رکوردشکنی جهان را به من ندادند.
کد خبر: ۴۴۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۶ 13 November 2014
به گزارش خبرگزاری فارس، کیانوش رستمی پس از کسب عنوان قهرمانی جهان در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در آلماتی در نشست خبری حاضر شد.

وی با بیان اینکه خیلی خوشحالم که پس از 2 سال توانستم دوباره به صحنه مسابقات با مدال طلا بازگردم، اظهار داشت: در این 2 سالی که گذشت سختی زیادی کشیدم و تمام انگیزه‌ام برای کسب مدال طلای مسابقات بود و خوشحالم به آنچه که استحقاقش را داشتم رسیدم.

وی ادامه داد: برای شکستن رکورد جهان آمده بودم و اگر در حرکت اول دوضرب که همه دیدند به درستی وزنه‌ را مهار کردم؛ داوران هم این وزنه را می‌پذیرفتند، می‌خواستم در حرکات بعدی به رکورد جهان حمله کنم که در هر صورت این اتفاق نیفتاد. در حرکت دوم دوضرب نیز از لحاظ ذهنی به هم ریخته بودم اما در حرکت سوم با تمام تمرکز به روی تخته آمدم چون نمی‌خواستم مدال طلا را از دست بدهم و خوشحالم که به این مدال ارزشمند دست پیدا کردم. در هر صورت تمام تلاشم را می‌کنم تا در مسابقات سال آینده بتوانم رکورد جهان را جابجا کنم.

رستمی گفت: رقابت خیلی سختی را سپری کردم و وجود رقبای قدرتمند، سطح مسابقات دسته 85 کیلو را بالا برده بود. من هم بسیار آماده بودم و با وجود اینکه در دوضرب، دو بار وزنه‌ها را انداختم اما در حرکت سوم با آمادگی کامل وزنه 213 کیلویی را بالای سر برده و عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاص دادم.

قهرمان دسته 85 کیلوی جهان در پایان گفت: از زارع و پانزوان، مربیانم در تیم ملی تشکر می‌کنم که در یک سال گذشته انگیزه زیادی به من دادند به خصوص اینکه در یک ماه گذشته و پس از بازی‌های آسیایی 2014 تلاش زیادی کردند تا بتوانم با فراموش کردن اتفاقات بازی‌های آسیایی دوباره با انگیزه بیشتر به تخته مسابقات برگردم و حتی اتفاقاتی که در این بازی‌ها افتاد را نیز جبران کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل