بازدید 20205
عضو هیأت مدیره پست بانک ایران خبر داد:

تسهیلات صندوق تامین مالی خرد روستایی برای اشتغال‌زائی

کد خبر: ۴۴۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱ 08 November 2014
80 درصد وام‌های قرض‌الحسنه صندوق تامین مالی خرد روستایی درراستای اشتغال‌زائی، توسعه کسب و کارها و رونق تولید در مناطق روستائی کشور است.تسهیلات صندوق تامین مالی خرد روستایی برای اشتغال‌زائی

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: دکتر غلامحسین صباغی عضو هیأت مدیره این بانک در نشست بررسی وضعیت حوزه ICT استان کرمان که با حضور مرتضی براری معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، نصرالله گرامی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان و سایر مدیران این استان در محل استانداری برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق گزارشی از عملکرد پست بانک ایران به‌ویژه درخصوص سند توسعه روستایی برنامه ششم با محوریت این بانک در روستاها ارائه و در ادامه خواستار حمایت بیشتر مسئولان جهت عملیاتی شدن اهداف آن شد. 

دکتر براری نیز در این نشست اظهارداشت: یکی از 15برنامه توسعه‌ای استان‌ها، ایجاد صندوق تأمین مالی خرد روستایی در دفاتر پست بانک ایران است و بسترهای لازم برای تحقق ارائه خدمات بهتر به روستائیان از طریق این صندوق‌ها فراهم است.

وی در ادامه خواستار حمایت بیشتر مسئولان جهت استفاده بهتر از این بسترها شد.
نماینده مردم کرمان و راور و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان هم در پایان این نشست آمادگی خود را جهت حمایت از طرح‌های مذکور به ویژه طرح‌های پست بانک ایران اعلام کردند.

همچنین دکتر صباغی پس از این نشست در جلسه ارزیابی عملکرد پست بانک استان نیز حضور یافت و ایجاد صندوق تأمین مالی خرد روستایی دردفاتر، ایجاد باجه در دفاتر پستی و سودده شدن تمامی شعب را از برنامه‌های در دست اقدام عنوان کرد.

وی ضمن تشریح برنامه‌های مذکور بر عزم جدی کارکنان به‌ویژه کارکنان و رؤسای شعب و دوایر ستادی جهت تحقق آن تأکید کرد.

علی قاسمی مدیرشعب پست بانک استان هم در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد هفته ماهه استان گفت: نسبت درآمد به هزینه، درصد مطالبات و تلاش برای سودده شدن شعب از عملکرد مثبت استان است و امیدوارم در نیمه دوم سال بتوانیم نقاط ضعف را مرتفع ساخته و به تحقق برنامه‌ها و اهداف بانک کمک کنیم.

گفتنی است: در این جلسه برخی از رؤسای دوایر ستادی و شعب نظرات و دیدگاه‌های خود را در راستای تحقق هرچه بهتر برنامه‌ها و اهداف بانک بیان کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی