بازدید 1455
مبعلی مهندس فوتبال ایران است

منصوریان:تجربه مبعلی و پادوانی سبب پیروزی نفت شد

کد خبر: ۴۴۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳ 08 November 2014
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه ایمان مبعلی مهندس فوتبال ایران است گفت: تجربه ایمان مبعلی و لئوناردو پادوانی سبب پیروزی نفت بر صبا شد.

به گزارش تسنیم، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و نفت تهران که به برتری دو بر یک نفت انجامید اظهار کرد: در دیدار صبا و نفت، مسابقه پایاپایی را شاهد بودیم. همه چیز بازی از مالکیت توپ گرفته تا فرصت‌های گل برای دو تیم برابر بود و تنها تفاوت ما با صبا وجود دو بازیکن باتجربه یعنی مبعلی و پادوانی بود.

وی افزود: مرفاوی دوست و هم بازی من بوده است و من همیشه افکار ایشان را تحسین کرده‌ام. امروز وقتی دیدم یکی از جایگاه به وی توهین کرد ناراحت شدم. باید بگویم بین تیم‌ها اگر بخواهیم براساس بضاعت و واقعیت و هزینه‌ها مقایسه کنیم، صبا بالا‌ترین جایگاه را دارد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: مبعلی با مهندسی عالی خود بازی را به نفع ما تمام کرد و این لقب که وی مهندس فوتبال ایران است به جاست چنان که کنترل مثالزدنی او روی توپ مرا به وجد آورد، من از بزرگترهای تیم تشکر می‌‌کنم که انرژی لازم را به جوان‌ها تزریق کردند.
منصوریان بیان کرد: ما در این بازی حتی احتمال داشت برد را در دقایق آخر از دست بدهیم اما شانس به یاری‌مان آمد، در حالی که امروز صبا از این شانس برخوردار نبود.

وی عنوان کرد: در صحنه‌ای که من اعتراض کردم، بازیکنی خطا انجام داد و سپس از درگیری خارج شد اما دو نفر دیگر یعنی کلانتری و کامیابی‌نیا اخطار گرفتند و من هم فقط به داور گوشزد کردم که بازیکن خطاکار از مهلکه فرار کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تصریح کرد: همیشه حرمت داور را حفظ کرده و به آن معتقد بوده‌ام و امروز برای تیم خودم یک کارت زرد به کادرفنی می‌دهم به این دلیل که اعتراض بی‌رویه داشتیم و قول می‌‌دهم دیگر تکرار نکنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار