بازدید 22502

برگزاری همایش مشترک نظام مهندسی و شرکت توزیع نیروی برق

کد خبر: ۴۴۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹ 07 November 2014
همایش مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به منظور رونمایی از شیوه اجرای تفاهم نامه مشترک میان این دو نهاد ، چهارشنبه شب گذشته با حضور مسئولان دو ارگان و مهندسین عضو سازمان در سالن آمفی تئاتر شرکت توزیع نیروی برق برگزار شد.

مهندس هاشمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ بعنوان اولین سخنران این همایش ، ضمن اشاره به وضع موجود توزیع برق در تهران بزرگ ، به بیان گزارش از برنامه ها و اهداف مشترک با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از جمله کاهش تلفات انرژی و نظارت بر اجرای صحیح تابلوی اندازه گیری، سیستم ارت و حریم خطوط توزیع نیروی برق و کاهش تلفات جانی و مالی پرداخت.

در ادامه دکتر سعید غفرانی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران با ارائه راهکارهایی جهت گذر از وضع موجود به وضع ایده آل در همکاری های فی ما بین دو نهاد ، استفاده از فناوری های نوین را امری ضروری برای رسیدن به ایده آل موصوف دانست.

مهندس کیوان تیموری ، دبیر هیئت رئیسه گروه تخصصی برق سازمان نیز طی سخنانی به ارائه گزارش عملکرد این گروه تخصصی در دوره ششم پرداخت و دستاوردهای اخیر را برای حاضرین در همایش تبیین کرد.

پایان بخش این همایش نیز جلسه پرسش و پاسخ اعضای حاضر در جلسه و اعضای هیئت رئیسه گروه تخصصی برق به همراه مسئولان سازمان نظام مهندسی و شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ بود. در این جلسه ، به بسیاری از ابهامات موجود و سوالات پیش روی مهندسین پاسخ داده شد.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر