بازدید 4437

بارش برف در هراز و کندوان

کد خبر: ۴۴۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹ 02 November 2014
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی معابر و جاده‌های کشور، از بارش برف در محور هراز و کندوان و ترافیک نیمه سنگین در باند شمالی آزادراه کرج به قزوین خبر داد.

به گزارش تسنیم، سرهنگ محمدحسین حمیدی با اشاره به آخرین وضعیت جوی راه‌ها و جاده‌های کشور اظهار داشت: با توجه به آخرین گزارش‌های دریافتی مأموران راهور ناجا، بارش برف در ارتفاعات محورهای هراز و کندوان ادامه دارد و از این رو از مسافرانی که قصد تردد از این معابر را دارند تقاضا می‌شود با در نظر گرفتن وضعیت جوی و کوهستانی بودن این معابر، تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: همچنین بارش باران در اغلب محورهای استان‌های البرز،‌ اردبیل،‌ ایلام، خراسان رضوی، زنجان، قم و در استان مرکزی در محورهای فرمهین به اراک، بجنورد به آشخانه و بجنورد به شیروان اعلام شده است.

وی در پایان با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت ترافیک در تمامی معابر کشور به جز آزاد راه کرج به قزوین روان است و تنها صبح امروز در باند شمالی آزاد راه کرج به قزوین شاهد ترافیک نیمه سنگین بودیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان