بازدید 3926

هشدار تند کلوپ به بایرن مونیخ

کد خبر: ۴۴۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲ 01 November 2014
سرمربی دورتموند به بایرن مونیخ هشدار داد که دست از ستاره‌های این تیم بردارد در غیر این صورت مجازات خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بایرن مونیخ از تیم‌هایی است که بیشترین ضرر را به بوروسیا دورتموند در این دو، سه سال وارد کرده است. این تیم با جذب روبرت لواندوفسکی و ماریو گوتسه باعث شده تا دورتموند در بحران فرو رود و بدترین دوران خود را با یورگن کلوپ سپری کند.

باشگاه دورتموند پیش از این هشدار داد که دیگر اجازه نخواهد داد که هیچ بازیکنی از این تیم به بایرن مونیخ برود اما به نظر می‌رسد که سران بایرن دست‌بردار ستاره‌های دورتموند نیستند و این بار در پی شکار مارکو رویس هستند.

کارل هاینس رومنیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید که تیمش نمی‌تواند به دنبال جذب رویس نباشد و این باعث شده تا طرفداران دورتموند و یورگن کلوپ سرمربی این تیم به خشم آیند. کلوپ گفت: دورتموند و بایرن مونیخ بهترین‌ تیم‌های فوتبال آلمان هستند. در شرایط کنونی دو تیم صحبت کردن درباره رویس بی فایده است و اصلا نباید چنین سخنانی را بر زبان آوریم. من اطمینان دارم که در زندگی عدالت برقرار است و هر کس که بد رفتار کند روزی مجازات خواهد شد.

او ادامه داد: ما در شرایط کنونی رفتار خوبی داریم و مرتکب هیچ اشتباه و گناهی نشده‌ایم. دورتموند در بهترین شرایط خود به قوانین پایبند است اما همه که یکی نمی شوند.

دورتموند فصل بسیار بدی را در رقابت‌های بوندسلیگا پشت سر می‌گذارد. شاگردان یورگن کلوپ شکست‌های زیادی را در این فصل متحمل شده‌اند و با 7 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارند. عملکرد ضعیف دورتموند باعث شده تا ستاره‌های این تیم به جدایی فکر کنند. مارکو رویس از بازیکنانی است که اگر دورتموند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست نیاورد به احتمال زیاد از این تیم جدا خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها