بازدید 5096

آغاز دور جدید پیش‌ثبت‌نام‌های عتبات عالیات

دور جدید پیش‌ثبت‌نام‌های عتبات عالیات از امروز آغاز شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی عتبات عالیات یا مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور، نسبت به پیش‌ثبت‌نام سفرها اقدام کنند.
کد خبر: ۴۴۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱ 01 November 2014
دور جدید پیش‌ثبت‌نام‌های عتبات عالیات از امروز آغاز شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی عتبات عالیات یا مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور، نسبت به پیش‌ثبت‌نام سفرها اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، متقاضیان اعزام به عتبات عالیات از امروز تا 20 آبان ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه http://atabat.haj.ir و یا مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور نسبت به پیش ثبت نام سفرهای عتبات عالیات اقدام کنند.

همچنین نتایج قرعه کشی این دوره از پیش ثبت نام های عتبات 24 آبان ماه از طریق سامانه مذکور اعلام خواهد شد.

در متن اطلاعیه روابط عمومی این سازمان در خصوص زمان و نحوه پیش ثبت نام سفر زیارتی عتبات عالیات آمده است: متقاضیان تشرف به عتبات عالیات که مایل به اعزام عتبات  از 11 آذرماه لغایت 20 اسفندماه هستند، می توانند با مراجعه سامانه  پیش ثبت نام این سازمان به آدرس  http://atabat.haj.ir برای خود و همراهانشان نام نویسی و کد رهگیری دریافت کنند.

بر اساس این اطلاعیه شروع پیش ثبت نام عتبات عالیات از ساعت 9 صبح روز شنبه 10 آبان 93 لغایت ساعت 16 روز سه شنبه 20 آبان 93 خواهد بود.

لازم به ذکر است پنجشنبه 22 آبان 93 قرعه کشی بین متقاضیان انجام و نتیجه آن روز شنبه 93/08/24 بر روی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار خواهد گرفت که متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مذکور از نتیجه و زمان ثبت نام در کاروانها مطلع گردند.

** تذکرات مهم:

1) افرادی که در پیش ثبت نام دوره های قبل شرکت کرده و حائز اولویت تشرف اعلام نگردیده‌اند در این دوره نیازی به طی مراحل پیش ثبت نام نداشته و اطلاعات ایشان (براساس گروه بندی مربوطه) به دوره جدید انتقال یافته و در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

2) اطلاعات افرادی که در دوره قبل حائز اولویت تشرف شناخته شده و به هر دلیل در گروه‌ها ثبت نام  نکرده اند از سامانه پیش ثبت نام حذف خواهد شد لذا درصورتیکه این عزیزان مایل به تشرف در این دوره هستند، لازم است مجدداً نسبت به طی مراحل پیش ثبت نام اقدام کنند.

3) افرادی که مبادرت به ثبت نام گروهی 35 نفره می‌کنند، در صورتیکه تعدادی از آنها منصرف و از گروه خود خارج شوند، چنانچه عدد گروه کمتر از 25 نفر شود گروه مذکور حذف شده و در قرعه کشی بعدی شرکت داده نخواهند شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار