بازدید 3251

بکن باوئر: این بهترین آلمان تاریخ است

کد خبر: ۴۴۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳ 01 November 2014
قیصر فوتبال آلمان بر این باور است که تیم کنونی آلمان با هدایت یواخیم لوو کامل‌ترین تیم تاریخ فوتبال این کشور است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال آلمان با هدایت یواخیم لوو در جام جهانی 2014 نمایش بسیار خوبی داشت و توانست عنوان قهرمانی را بدست آورد. این چهارمین قهرمانی آلمان در تاریخ جام جهانی بود. بسیاری بر این باورند که آلمان بیشترین شانس را برای قهرمانی در یورو 2016 فرانسه دارد.

بکن باوئر اسطوره فوتبال آلمان معتقد است که تیم کنونی آلمان بهترین تیم تاریخ فوتبال این کشور است.

رییس افتخاری باشگاه بایرن‌ مونیخ در گفت‌وگو با روزنامه‌ استار گفت: همواره تیم‌های ملی فوتبال ما قوی هستند. اما معتقدم که تیم کنونی یواخیم لوو از همه تیم‌های قبلی بهتر است. ما در حال حاضر 23 بازیکن داریم که هر کدام از آن‌ها شایسته رسیدن به ترکیب اصلی هستند. هیچگاه قبلا آلمان در چنین شرایطی قرار نگرفته است.

قیصر فوتبال آلمان درباره این سوال که چه تیم‌هایی بیشترین شانس را برای قهرمانی در یورو 2016 دارند، گفت: آلمان و اسپانیا همچون دوره گذشته بیشترین شانس را برای قهرمانی دارند. امیدوارم که همچون سال 2008 شاهد حضور این دو تیم قدرتمند به فینال باشیم. البته تیم‌های دیگری هم وجود دارند که می‌توانند به فینال صعود کنند. مثلا نباید فرانسه میزبان را دست کم گرفت. آنها در خانه تیم قدرتمندی هستند و نتایج اخیر این تیم این موضوع را ثابت کرده است.

بکن باوئر در ادامه به ستایش از یواخیم لوو سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال آلمان پرداخت و گفت: لوو مربی بزرگی است. او در این چند سال اخیر نمایش خوبی با آلمان داشته و اقتدار و عظمت را به این تیم بازگردانده است.

بکن‌باوئر به این سوال که آیا بازیکنانی چون کریستیانو رونالدو و ابراهیموویچ می‌توانند در تیم گوآردیولا بازی کنند، این گونه پاسخ داد: به نظر من رونالدو و ابراهیموویچ به درد بایرن‌ مونیخ نمی‌خورند چرا که هدایت بایرن را مربی‌ای برعهده دارد که فلسفه مربیگری او با بازی رونالدو و ابراهیموویچ نمی‌خواند.

قیصر فوتبال آلمان هر چند که رونالدو و ابراهیموویچ را مناسب حضور در بایرن نمی‌داند اما معتقد است که مسی می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای باواریایی‌ها باشد. او گفت: سبک بازی مسی به تیم گوآردیولا بسیار نزدیک است. او می‌تواند کمک زیادی به بایرن کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل