بازدید 2954

فان خال: رونی بدون شک به داربی خواهد رسید

کد خبر: ۴۴۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹ 01 November 2014
سرمربی شیاطین سرخ تاکید کرد که وین رونی به دیدار حساس برابر منچسترسیتی خواهد رسید. او می‌گوید اصلا نمی‌توان نتیجه این دیدار را پیش‌بینی کرد.

به گزارش ایسنا، در حساس‌ترین بازی هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یکشنبه شیاطین سرخ در داربی بزرگ شهر منچستر در خانه منچستر سیتی به میدان می‌رود.

لوئیس فان خال سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری قبل از بازی درباره شرایط تیمش سخن گفت. او به این سوال که آیا وین رونی به این دیدار می‌رسد اینگونه پاسخ داد: وین رونی از نظر بدنی کاملا آماده است و به احتمال زیاد به این بازی خواهد رسید اما فالکائو به علت آسیب‌دیدگی به این دیدار نخواهد رسید. درباره والنسیا هم باید بگویم که به احتمال بسیار زیاد به این دیدار خواهد رسید و در ترکیب منچستریونایتد به بازی گرفته خواهد شد.

او ادامه داد: رونی اصلا آسیب دیده نیست. او کاپیتان منچستر یونایتد است و باید در دیدار حساس یکشنبه به میدان رود. رونی بازیکنی با توانایی‌های بسیار بالا است به همین خاطر می‌تواند کمک بسیار خوبی در دیدار حساس برابر سیتی باشد. او کلید پیروزی ما در این دیدار است. رونی در دیدارهای برابر منچسترسیتی گل‌های زیادی به ثمر رسانده است. من بسیار خوشحالم که او می‌تواند در این دیدار به میدان رود. رونی آماده است و من حتما از او در ترکیب اصلی استفاده خواهم کرد.

سرمربی هلندی منچستریونایتد ادامه داد: این بزرگترین داربی است که من در آن مربیگری می‌کنم. درست است که این دیدار هم مثل سایر دیدارها در لیگ جزیره است اما برای تماشاگران دو تیم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. به خوبی اهمیت این دیدار را در بین تماشاگران و بازیکنان درک کرده‌ام. پی بردم که گیگز چگونه با اضطراب درباره شرایط منچسترسیتی حرف می‌زد و این نشان می دهد که این دیدار تا چه اندازه حساس است.

فان خال در پایان سخنان خود گفت: طبیعتا هدف ما در این دیدار پیروزی است. ما در دیدار اخیر خود برابر چلسی بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما چلسی خوب کار نکرد و متحمل شکست تلخی شد و هیچ کس نمی‌تواند این دیدار را پیش بینی کند.

منچستر سیتی در دیدار اخیر خود برابر وست‌هام تن به شکست داد. این در حالی است که منچستر یونایتد به تساوی یک بر یک برابر چلسی صدرنشین رضایت داد. منچستر سیتی با 17 امتیاز سوم است اما شیاطین سرخ با 13 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار