بازدید 3463
رسانه‌های مصری اعلام کردند ;

مصری ها پرچم رژیم اسراییل را به آتش کشیدند

شماری از مردم مصر که از مخالفان دولت کنونی در این کشور هستند، در تظاهراتی که روز جمعه برگزار کردند، پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زدند.
کد خبر: ۴۴۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸ 31 October 2014
شماری از مردم مصر که از مخالفان دولت کنونی در این کشور هستند، در تظاهراتی که روز جمعه برگزار کردند، پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زدند.

به گزارش  فارس، رسانه‌های مصری اعلام کردند که شماری از مردم این کشور در اعتراض به سیاست‌های رژیم صهیونیستی و همچنین نزدیک دولت کشورشان به این رژیم، پرچم اسرائیل را آتش‌ زدند.

وبگاه خبری «بوابة الفیتو» مصر گزارش کرد که ده‌ها نفر از طرفداران جماعت اخوان‌المسلمین و «محمد مرسی» رئیس جمهور برکنار شده این کشور، در خیابان «سودان» راهپیمایی کردند و علیه دولت شعار دادند.

بنا بر این گزارش، شرکت کنندگان در این تظاهرات دولت عبدالفتاح السیسی را به همکاری با صهیونیست‌ها و رژیم صهیونیستی متهم کردند و شعار دادند «خون شهیدمان فراموش نمی‌شود».. «حکومت نظامی‌ها ننگ و خیانت است».

همچنین وبگاه خبری «المصریون» با اعلام این خبر نوشت که تظاهرات‌کنندگان پرچم اسرائیل را آتش زدند و علیه دولت السیسی شعار دادند.

بوابة الفیتو همچنین در ادامه گزارش کرد که تظاهرات‌کنندگان در «حی المعادی» در قاهره نیز در نزدیکی منزل سفیر رژیم صهیونیستی، پرچم اسرائیل را آتش زدند.

این پایگاه خبری نوشت که در این منطقه، نیروهای امنیتی مصر حاضر نبودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار