بازدید 10378

سایپا با کرج خداحافظی می کند؟!

مدیرکل ورزش و جوانان البرز شرایط فعلی حضور سایپا در استان را نامناسب دانست.
کد خبر: ۴۴۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵ 31 October 2014
مدیرکل ورزش و جوانان البرز شرایط فعلی حضور سایپا در استان را نامناسب دانست.

رضا گل‌محمدی، در گفت وگو با ایسنا،گفت: سایپا انتظارات ما را برآورده نکرده است و باید مجدداً چگونگی حضور این باشگاه در استان البرز بررسی شود.

وی افزود: در استان البرز از ورزشی‌ها گرفته تا سیاسی‌ها و مسئولان استان، این گونه حضور باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا که صرفاً جهت برگزاری رقابتهای لیگ برتر فوتبال به استان می‌آیند و می‌روند را مناسب نمی‌دانند.

گل‌محمدی ادامه داد: به طور قطع در اسرع وقت و با برگزاری یک نشست تخصصی این موضوع دوباره بررسی خواهد شد و اگر این نوع حضور فایده‌ای نداشته باشد، تصمیم دیگری خواهیم گرفت.

وی گفت: به طور قطع باشگاه سایپا و بخش ورزش استان البرز می‌توانند با یک تعامل منطقی کمک‌های بسیاری با یکدیگر انجام دهند اما باید بگویم شرایط کنونی فعالیت این باشگاه در استان البرز به هیچ عنوان رضایت‌بخش نیست.

گل‌محمدی یادآور شد: در عدم کمک‌رسانی باشگاه سایپا به ورزش استان تمام مسئولان هم نظر هستند و امیدوارم این نوع حضور و فعالیت در استان اصلاح شود.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز تصریح کرد: ما علاقمند به همکاری موثر و متقابل با مجموعه باشگاه سایپا هستیم و به هیچ عنوان به دنبال برخوردهای قهری و چکی نیستیم اما شرایط فعلی را هم اصلا نمی‌توانیم ادامه دهیم.

گل‌محمدی در پایان حضور بیش از10 ساله سایپا در این استان را یک مزیت دانست و عنوان کرد: ظرفیت‌های بالقوه خوبی در استان وجود دارد که دیده نشده است و امیدوارم با همراهی و تعامل باشگاه سایپا و در جلساتی که در اولین فرصت برگزار می‌کنیم، اختلاف نظرها را کم کرده و به سمت یک همکاری موثر واثربخش حرکت کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر