بازدید 8937

صادقیان: نیم فصل از پرسپولیس می‌روم

بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از حاشیه به وجود آمده در بازی مقابل پیکان مدعی شد نیم فصل از جمع سرخپوشان جدا می‌شود.
کد خبر: ۴۴۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳ 31 October 2014
بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از حاشیه به وجود آمده در بازی مقابل پیکان مدعی شد نیم فصل از جمع سرخپوشان جدا می‌شود.

مهر نوشت: پيام صادقيان كه به تازگي محروميت چند ماهه خود را پشت سر گذاشته است، حالا مي گويد قصد دارد نيم فصل از تيم فوتبال پرسپوليس جدا شود. بازيكن جوان و پر حاشيه سرخپوشان كه در يكي از صفحات اجتماعي با هواداران پرسپوليس وداع كرده، اين تصميم را پس از اعتراض به تعويضش در بازي پيكان رسانه اي مي كند.

صادقيان كه از تصميم درخشان مبني بر خروجش از زمين ناراحت بود قبل از سوت پايان بازي با تيم فوتبال پيكان راهي رختكن شد تا اينگونه نارضايتي خود را نشان دهد. سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس كه براي چندمين بار در طول يك ماه گذشته با اين دست از اعتراضات بازيكنانش مواجه شده است، به خبرنگاران گفت كه تا نيم فصل مجبور است صادقيان را تحمل كند.

پس از اين صحبت حميد درخشان بود كه پيام صادقيان در شبكه اجتماعي يك متن كاملا احساسي را خطاب به هواداران تيم فوتبال پرسپوليس نوشت و عنوان كرد: پرسپوليس بدون من بهتر بازي مي‌كند از اين رو ترجيح مي دهم نيم فصل از اين تيم جدا شوم.

صادقيان در حالي با هواداران پرسپوليس وداع كرده كه تا پايان فصل با اين تيم قرارداد دارد و با توجه به كمبود بازيكن بعيد است كادر فني و مديريتي باشگاه با اين خواسته او موافقت كنند.

اعتراض به تصميمات سرمربي فعلي تيم فوتبال پرسپوليس در حالي در اين باشگاه اپيدمي شده است كه در زمان علي دايي، هيچ بازيكني شهامت این دست اعتراض را نداشت. به نظر مي رسد بازيكنان پرسپوليس، مديريت سرمربي جديد تيمشان را متزلزل ديده اند كه به تناوب هر هفته يكي از آنها بيرق اعتراض را علم مي كنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر