بازدید 6284

افزایش برق گرفتگی در ماه محرم

همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و افزایش فعالیت هیات‌های مذهبی و حسینیه‌ها تعداد حوادث برقی در حالی افزایش می‌یابد که شرکت‌های برق آماده ارائه خدمات به مشترکان برای روشنایی حسینیه‌ها و هیات‌های مذهبی در ایام محرم شده است.
کد خبر: ۴۴۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶ 31 October 2014
همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و افزایش فعالیت هیات‌های مذهبی و حسینیه‌ها تعداد حوادث برقی در حالی افزایش می‌یابد که شرکت‌های برق آماده ارائه خدمات به مشترکان برای روشنایی حسینیه‌ها و هیات‌های مذهبی در ایام محرم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هر ساله با فرا رسیدم ماه محرم و فعالیت هیات های مذهبی و حسینیه ها، میزان حوادث برقی و به ویژه برق گرفتگی مشترکان در مناطق مختلف کشور افزایش می یابد.

یکی از مهمترین دلایل افزایش حوادث برقی در دهه اول ماه محرم، ایجاد انشعابات غیر مجاز توسط مردم برای روشن ککردن حسینیه ها و هیات های مذهبی است. بر این اساس شرکت های توزیع برق در ماه محرم به منظور کاهش حوادث و عدم آسیب دیدن تاسیسات برقی آماده ارائه خدمات برقی به حسینیه ها و هیات های مذهبی در ماه محرم شده است.

محمد هاشمی در جمع خبرنگاران در تشریح رعایت الگوهای صنعت برق توسط مشترکان در ایام ماه محرم، گفت: مردم و مشترکان نسبت به استفاده غیرمجاز از شبکه‌های برق در ایام عزاداری ماه محرم به‌ منظور جلوگیری از اختلال در شبکه برق پرهیز کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ با اعلام اینکه همه ساله و همزمان با برخی مناسبت‌های مذهبی همچون ایام عزاداری ماه محرم، مصرف برق افزایش می‌یابد، تصریح کرد: مردم و عزاداران حسینی همکاری لازم با شرکت های برقی برای مصرف بهینه و ایمن برق را در دستور کار قرار دهند.

این مقام مسئول با بیان اینکه همکاری مردم و عزاداران حسینی در مصرف بهینه و امین برق منجر به افزایش پایداری شبکه برق در کلانشهرها به ویژه شهر تهران خواهد شد، اظهار داشت: ایجاد انشعاب غیرمجاز برق توسط تکایا و هیات های مذهبی علاوه بر ایجاد حوادثی همچون آتش‌سوزی تاسیسات برقی عمومی و حتی خود مشترکان، می تواند خسارت‌هایی را هم به شبکه توزیع برق شهرها وارد کند.

هاشمی با یادآوری اینکه در شرایط فعلی برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات مناسب به مردم و عزاداران حسینی در ماه محرم انجام گرفته است، تبیین کرد: مشترکان و دسته‌های عزاداری می‌توانند با مراجعه به شرکت‌های برق نسبت به استفاده ایمن از برق اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ با بیان اینکه با اعلام مشترکان، اقدام‌های موردنیاز ازجمله تقویت شبکه و همچنین راهنمایی‌های لازم به مشترکان و عزاداران حسینی جهت جلوگیری از بروز پیامدهای بعدی آن ارائه می شود، خاطرنشان کرد:عزاداران حسینی می‌توانند با هماهنگی شرکت توزیع برق ناحیه خود نسبت به استفاده از برق به ‌صورت ایمن اقدام کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان