بازدید 8204

زاینده‌رود بزودی زنده می‌شود

معاون توسعه، مدیریت و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست از آزادسازی آب و به جریان افتادن زاینده‌رود طی چند روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۴۴۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷ 31 October 2014
معاون توسعه، مدیریت و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست از آزادسازی آب و به جریان افتادن زاینده‌رود طی چند روز آینده خبر داد.

دکترمحمد مجابی با حضور در ایسنا در گفت‌و‌گو با ایسنا، با بیان اینکه موضوع آب و حق آبه محیط زیست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: در یک سال اخیر تنش آبی کشور ما در مرحله‌ای بسیار تأمل‌برانگیز بوده است و ان‌شاء‌الله در طی چند روز آینده شاهد زنده شدن زاینده‌روز خواهیم بود.

وی افزود: در منطقه زاینده رود با کاهش میزان بارندگی و افزایش میزان مصرف مواجه بودیم که این امر باعث کاهش منابع آبی بین 400 تا 600 میلیون متر مربع در آن مناطق شده بود.

معاون توسعه، مدیریت و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به مصوبه شورای عالی آب برای احیاء زاینده رود اظهار کرد: طی دو مرحله آزادسازی آب از محل سد زاینده‌رود صورت می‌گیرد و بر این اساس جریان آب در زاینده‌رود به حرکت خواهد آمد.

مجابی در خصوص ادامه این شرایط در زاینده رود گفت: بستگی به وضعیت بحران خشکسالی در کشور دارد. همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر در دوران خشکسالی هستیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر