بازدید 3998

آلمان برگزاري تجمع برضد اسلامگرايان را ممنوع کرد

در درگیری هایی که روز یکشنبه روی داد حدود چهار هزار آشوبگر که بسیاری از آنان مست بودند و نئونازی ها اشیائی را به سمت پلیس آلمان پرتاب کردند و پلیس نیز با استفاده از اسپری فلفل و ماشین های آب پاش با آنان مقابله کرد.
کد خبر: ۴۴۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۵ 31 October 2014
به دنبال آشوبگری نئونازی‌ها در شهر کلن آلمان که 49 زخمی بر جای گذاشت، دولت آلمان برپایی تجمع گسترده نئونازی ها و تماشاچیان آشوبگر فوتبال را در برلین برضد اسلامگرایان ممنوع اعلام کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری رویترز از برلین، این ممنوعیت با نگرانی فزاینده از حملات هوایی به فرماندهی غرب برای متوقف کردن پیشروی داعش همزمان شده است. این حملات ممکن است برخی جوانان مسلمان آلمانی را که پدرانشان مهاجران مسلمان بوده اند به پیوستن به این گروه تشویق کند.

در درگیری هایی که روز یکشنبه روی داد حدود چهار هزار آشوبگر که بسیاری از آنان مست بودند و نئونازی ها اشیائی را به سمت پلیس آلمان پرتاب کردند و پلیس نیز با استفاده از اسپری فلفل و ماشین های آب پاش با آنان مقابله کرد. مقامات آلمانی نگران جوانانی خشونت طلب هستند که هیچ برنامه سیاسی ندارند ولی با نئونازی ها همسو شده اند.

آشوبگران قصد دارند روز 15 نوامبر یعنی یک هفته پس از بیست و پنجمین سالگرد فروپاشی دیوار برلین، برضد اسلامگرایان سلفی که به جناح محافظه کار وابسته هستند در مقابل پارلمان آلمان (بوندستاگ) تظاهرات کنند.

فرانک هنکل عضو مجلس سنای آمریکا از برلین گفت شایعاتی مطرح است مبنی بر این که ده هزار نفر قصد شرکت در این تظاهرات را دارند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان