بازدید 3399
واشنگتن از اسراییل درخواست کرد ;

درخواست اجازه ورود مسلمانان به مسجدالاقصی

آمریکا از رژیم صهیونیستی خواست اجازه ورود مسلمانان به مسجدالاقصی را بدهد.
کد خبر: ۴۴۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶ 30 October 2014
 آمریکا از رژیم صهیونیستی خواست اجازه ورود مسلمانان به مسجدالاقصی را بدهد.

به گزارش تسنیم به نقل از ال بی سی، آمریکا از رژیم صهیونیستی خواست اجازه ورود مسلمانان به مسجدالاقصی را بدهد.

این در شرایطی است که اختلافات میان آمریکا و اسرائیل طی روزهای اخیر بار دیگر آشکار شده است.

روز گذشته یک مقام بلندپایه دولت باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا  گفت گزینه حمله اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای ایران منتفی شده است. این مقام ارشد آمریکایی، بنیامین نتانیاهو را فردی «بزدل» خوانده و گفت نکته مثبت درباره بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل این است که وی از آغاز کردن جنگ می‌هراسد.

یک مقام دیگر آمریکایی نیز در گفت‌وگو با پایگاه خبری آتلانتیک ضمن تأیید اینکه نتانیاهو فردی بزدل است گفته که نتانیاهو از اقدام در موضوع برنامه هسته‌ای ایران می‌هراسد. وی اضافه کرده که اعتقاد دولت باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا دیگر این نیست که نتانیاهو ممکن است یک حمله پیشگیرانه علیه برنامه هسته‌ای ایران آغاز کند.

وی گفت: «برای او خیلی دیر است که کاری انجام دهد. دو یا سه سال پیش حمله، یک احتمال بود. اما در نهایت او نتوانست جنگ را آغاز کند. این مسئله به خاطر فشار ما و عدم تمایل خود وی برای انجام کاری مهم بود. حالا دیگر خیلی دیر شده است».

صهیونیست ها صبح امروز پنج شنبه (8 آبان)  مسجد الاقصی را تا اطلاع ثانوی به روی نمازگزاران فلسطینی بستند. بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز بعد ازاین اقدام و تشدید درگیری‌ها بین شهروندان فلسطینی و نظامیان صهیونیست دستور اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در قدس اشغالی شد
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار