بازدید 4743
دادستان مشهد:

هیچ اسیدپاشی در مشهد گزارش نشده است

دادستان عمومی و انقلاب مشهد مقدس گفت: هیچ موردی از اسیدپاشی در خراسان رضوی و مشهد گزارش نشده است.
کد خبر: ۴۴۵۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵ 30 October 2014
دادستان عمومی و انقلاب مشهد مقدس گفت: هیچ موردی از اسیدپاشی در خراسان رضوی و مشهد گزارش نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل دادگستری خراسان رضوی، غلامعلی صادقی اظهار کرد: تجمع بانوانی که در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر در حال تلاش بودند، جالب و تحسین‌برانگیز بود.

دادستان مشهد به بیان نتایج تحلیلات روسای سه قوه در این زمینه اشاره کرد و گفت: همان‌طور که خودتان مستحضر هستید در ماه‌های گذشته شاهد حرکت جدی و جمعی از سوی دشمنان علیه امر به معروف و نهی از منکر و تلاش آنها برای تخریب و تضعیف بسیجیان معزز بودیم.

صادقی به اقدامات ناپسند و پلید دشمنان اشاره کرد و گفت: آنها باید بدانند این تخریب کاری بس سبک و نامناسب است که با حمایت آمران به معروف و نهی از منکر به نتیجه نمی‌رسد.

وی افزود: هم‌اکنون دشمن در تلاش است تا با بزرگنمایی و بزرگ نشان دادن امور کوچک و ناچیز به اهدافشان دست یابد، در این حال ملت ما لازم است تا با مصلحت‌اندیشی و حرکت منسجم از چاه ضلالت دشمن تبری جویند.

دادستان مشهد به شرایط جذب و حرکت دستگاه قضا اشاره کرد و گفت: از مبلغانمان می‌خواهیم تا با سخنان نیکو و حرکاتی شایسته و به دور از رفتارهای ناشایست اقدام به جذب افراد کنند تا هر چه سریع‌تر بتوانیم از بی‌حجابی و بدحجابی فاصله بگیریم.

صادقی با اشاره به شایعاتی مبنی بر اسیدپاشی در مشهد اظهار کرد: هیچ موردی از اسیدپاشی در خراسان بزرگ و مشهد گزارش نشده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار