بازدید 4701
تصمیمی برای تغییر کادر فنی نداریم

ثنایی: پیکان مستحق شکست نبود

کد خبر: ۴۴۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴ 30 October 2014
مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: اگر کادر فنی تشخیص دهد بازیکنان کم‌کار را جریمه خواهیم کرد.

ابراهیم ثنایی در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد شکست یک بر صفر پیکان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و توپ و میدان در اختیارمان بود. در این نیمه چند موقعیت هم داشتیم که از دست دادیم.

وی افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است و من به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم و برای‌شان آرزوی موفقیت دارم. در هر صورت بازیکنان ما سخت تلاش کردند اما در روزی که شایسته باخت نبودیم، شکست خوردیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: امیدوارم در دو سه بازی باقیمانده نیم‌فصل نتیجه بگیریم تا در میانه جدول حضور داشته باشیم.

ثنایی در مورد شایعه حضور علی دایی در تیم پیکان تأکید کرد: تصمیمی برای تغییر در کادر فنی نداریم و با علی دایی هم هیچ مذاکره‌ای صورت نگرفته است.

وی در پاسخ به این سؤال که «امکان دارد بازیکنان پیکان را جریمه کنید؟»، خاطرنشان کرد: من شاهد بودم بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند اما اگر کادر فنی تشخیص دهد بازیکن یا بازیکنانی کم‌کاری کرده‌اند، آنها را جریمه می‌کنیم. به هر حال فوتبال برد و باخت دارد و ما امیدواریم در بازی‌های آینده بهتر کار کنیم.

ثنایی با ابراز تأسف از اینکه نتوانسته‌اند مقابل پرسپولیس امتیازی کسب کنند، خاطرنشان کرد: امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم امتیاز لازم را کسب کنیم تا در پایان نیم فصل اول بتوانیم در نیمه بالای جدول قرار بگیریم.

مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص حق پخش تلویزیونی و اینکه آیا از اقدام فدراسیون بابت ممانعت از ورود دوربین به ورزشگاه‌ها حمایت می‌کند یا نه، گفت: حق پخش جزو حقوق باشگاه‌ها، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است و در آخرین نشستی که با آقای ضرغامی داشتیم، او قول داد که به فوتبال کمک کند.

وی در ادامه افزود: البته این موضوع باید به هیئت دولت برود و ابتدا کمک مقطعی به فوتبال صورت بگیرد و پس از آن طی یک لایحه دو فوریتی به مجلس ارائه شود.

ثنایی تصریح کرد: با توجه به اینکه مجلس به جوانان علاقه‌مند است به نظرم این موضوع را مصوب خواهد کرد که حق پخش تلویزیونی فوتبال پرداخت شود. باید موضوع به این شکل حل شود چون صداوسیما می‌گوید بیشتر از این نمی‌تواند به فوتبال پول بدهد.

به گزارش تسنیم، ابراهیم ثنایی در پایان بازی به رختکن پرسپولیس رفت تا پیروزی سرخپوشان مقابل پیکان را به بازیکنان و کادرفنی این تیم تبریک بگوید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل