بازدید 5003
حاشیه دیدار پیکان و پرسپولیس

یادآوری ایمون زاید به رحمتی برای تضعیف روحیه

کد خبر: ۴۴۵۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴ 30 October 2014
هواداران پرسپولیس به تشویق مهاجم سابق‌شان پرداختند تا با این کار روحیه دروازه‌بان تیم پیکان را تضعیف کنند.

به گزارش  فارس، در حالی که دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس در جریان است حاشیه‌هایی در ورزشگاه وجود دارد که در زیر می‌خوانید:

* یاد و خاطره شهید حسین فهمیده از شهدای نوجوان دفاع مقدس در ورزشگاه تختی گرامی داشته شد.

* زمانی که مهدی رحمتی همراه با تیم پیکان وارد زمین شد برخورد گرمی با محسن بنگر و پیام صادقیان داشت.

پرسپولیسی‌ها با بنری که به مناسبت ایام محرم در دستشان بود وارد زمین شدند اما بازیکنان تیم پیکان بنری در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود خانواده اصلی‌ترین رکن جامعه است.

* از سوی باشگاه پیکان بسته‌های فرهنگی در ورزشگاه پخش شد.

* نیلسون دروازه‌بان برزیلی و نیمکت‌نشین پرسپولیس پیش از شروع بازی برخورد گرمی با نیت اتروویچ  و سوراکا دو بازیکن خارجی پیکان داشت و برای دقایقی با آنها صحبت کرد.

* پیش از شروع بازی مسعود همامی، سعید دقیقی و امیرحسین فشنگچی همراه با کادر فنی تیم پیکان به سمت نیمکت تیم پرسپولیس رفتند و با حمید درخشان و سایر اعضای کادر تیم فنی تیم پرسپولیس به خوش و بش پرداختند.

* محمد نوری ،سوشا مکانی و پیام صادقیان و محسن بنگر 4 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بودند که پیش از شروع بازی به رسم ادب به سمت کادر فنی تیم پیکان رفتند.

* مهدی رحمتی در زمان قرعه‌کشی زمین و توپ برخورد گرمی با حسن کامرانی‌فر داشت و روی او را بوسید.

* در حالی که بازی در دقایق ابتدایی پیگیری می‌شد تماشاگران پرسپولیس به سمت صندلی‌های کنار جایگاه خبرنگاران ورزشگاه تختی هجوم آوردند و در این مکان مستقر شدند.

* حدود 7 هزار تماشاگر در ورزشگاه تختی حضور دارند و این بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* فردی که مشخص نبود سمتش چه بود از برخی از تماشاگران پرسپولیس فیلمبرداری می‌کرد.

* داکروز، دنگستر و مترجم کارلوس کی‌روش به ورزشگاه تختی آمده و این بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند این در حالی است که علی کریمی همراه با آنها در ورزشگاه حضور ندارد.

* هواداران پرسپولیس در دقایقی به تشویق ایمون زاید مهاجم اسبق پرسپولیس پرداختند تا گل‌های او در دربی به مهدی رحمتی را به وی یادآور شوند.

* در صحنه‌ای بازی حمید درخشان اعتراض تندی به احمد صالحی داور بازی انجام داد.

*  هواداران پرسپولیس در ورزشگاه با شعارهایی حضورشان در آسیا را به رخ استقلالی‌ها کشیدند.

* محمد نصرتی مدافع تیم فوتبال پیکان که در این بازی حضور ندارد در جایگاه ویژه این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کند.

* محمدرضا طهماسبی مربی تیم فوتبال پیکان هم در ورزشگاه حضور دارد و از جایگاه ویژه این بازی را می‌بیند در حالی که هیچ کدام از اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه حضور ندارند اما ابراهیم سنایی مدیرعامل باشگاه پیکان به همراه شیعی عضو هیأت مدیره این باشگاه در ورزشگاه حضور دارند این در حالی است که بهتاش فریبا و امیر حاج رضایی دو عضو کمیته فنی باشگاه پیکان هم در ورزشگاه حاضر هستند.

* در حالی که 30 ثانیه تا پایان 45 دقیقه‌ قانونی بازی در نیمه اول زمان باقی مانده بود داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد که این مسئله اعتراض پرسپولیسی‌ها و محمود خردبین سرپرست این تیم را در پی داشت.

*حسین ماهینی، مدافع سابق پرسپولیس نیز که به تازگی از جمع سرخ‌پوشان جدا شده و به ملوان انزلی پیوسته است، در ورزشگاه آزادی حضور دارد. وی بین دو نیمه همراه با پرسپولیسی‌ها راهی رختکن شد.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل