بازدید 3779
مشکل فدراسیون فوتبال نبی نیست

عابدینی: رمال‌ها به من اس ام اس تهدیدآمیز می‌دهند

کد خبر: ۴۴۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶ 30 October 2014
عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: من خودم چندین سال رئیس فدراسیون فوتبال بودم و دبیر رئیس فدراسیون قاطعی چون کفاشیان نمی‌شوم!

به گزارش تسنیم، امیر عابدینی در حاشیه برگزاری جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از هر چیز عذرخواهی می‌کنم که به جای سخنگوی هیئت رئیسه صحبت می‌کنم. در نشست امروز در مورد مسائل مختلف فوتبال بحث و بررسی شد اما مهمترین بحث صورت گرفته در خصوص حق پخش تلویزیونی بود.

وی ادامه داد: مهمترین مشکلی که وجود دارد این است که هفت هشت روز دیگر از مدیریت آقای ضرغامی در صداوسیما باقی مانده و در واقع او نمی‌تواند هیچ قراردادی را امضا کند. مخصوصاً اینکه این قرارداد خیلی مهم است و اگر قرار باشد ضرغامی آن را امضا کند مدیر جدید می‌تواند بعدها بگوید این قرارداد 100 میلیاردی را ما نبسته‌ایم.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ افزود: ما باید با منطق پیش برویم. مسئولان نظام و بخش فرهنگی و اجتماعی کشور باید کمک کنند تا هر چه زودتر این معضل حل شود تا بیشتر از این فوتبال آسیب نبیند. خیلی از اهالی فوتبال علی الخصوص بانوان بازی‌ها را از منزل تماشا می‌کنند و از شرایط به وجود آمده بسیار ناراحتند. باید باور کنیم که برای 70 میلیون ایرانی قرار است نفری دو هزار تومان هزینه شود.

عابدینی تأکید کرد: اگر قرار باشد به سازمان لیگ و فدراسیون در حق پخش تلویزیونی فشار وارد شود ما بازی‌ها را تعطیل خواهیم کرد. باید تلاش کرد که به یک تعامل برسیم.

وی در این خصوص افزود: خانواده فوتبال دارد تلاش می‌کند مقابل فشارها ایستادگی کند برای حل این مشکل ما به تنهایی نمی‌توانیم کاری کنیم و از مسئولان نظام و دولت می‌خواهیم کمک کنند تا مشکل حل شود.

عابدینی با اشاره به وضعیت بازیکنان سرباز تیم ملی گفت: در این مورد دستگاه‌های قضایی ورود پیدا کرده‌اند و ضرورت دارد ما تابع آنها باشیم. هر تصمیمی که برای بازیکنان گرفته شود ما آن را اجرا خواهیم کرد اگر آنها اجازه دهند بازیکنان سرباز هر جایی که قانون اجازه دهد می‌توانند بازی کنند در غیر اینصورت آنها اجازه بازی نخواهند داشت.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ همچنین در انتقاد از صداوسیما گفت: تا زمانی که مدیران تا روز آخر نتوانند تصمیم قاطع بگیرند وضعیت همین شکل خواهد بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای دبیرکلی فدراسیون فوتبال نامزد شده بود، گفت: من بیایم دبیر رئیس فدراسیون قاطعی مثل کفاشیان شوم؟! شما مثل اینکه مرا نمی‌شناسید که این سؤال را می‌پرسید. من جایی نمی‌روم که رئیس فدراسیونش نمی‌تواند تصمیم قاطع بگیرد ضمن اینکه خودم سال‌ها رئیس فدراسیون فوتبال بودم. باید به شما بگویم مشکل فدراسیون نبی نیست. مشکلات مهمتر از این داریم و در واقع نبی بخشی از این مشکلات است.

عابدینی همچنین در خصوص بحث‌های مطرح شده در خصوص جادوگرها و رمال‌ها در فوتبال نیز گفت: اوایل در خصوص دلال‌بازها صحبت می‌شد و به این مسئله با جادوگرها و رمال‌ها قاطی شده است. جالب اینجاست برخی از این جادوگرها مدعی شده‌اند با علم نوین جلو رفته و می‌توانند نتایج بازی‌ها را تغییر دهند. حتی پیروزی 7 بر یک آلمان برابر برزیل را به خودشان نسبت دادند.
وی همچنین مدعی شد اخیرا از جادوگرها و رمال‌ها اس ام اس‌های تهدیدآمیز دریافت کرده و با توجه به اینکه 7 فرزند دارد نگران سلامتی آنهاست!

عابدینی در خصوص اینکه مشکل حق پخش تلویزیونی چگونه حل خواهد شد، گفت: ما بارها اعلام کردیم خانه‌ای می‌خواهیم که نام آن خانه حمایت باشد تا مشکل ما حل شود. این خانه می‌تواند مجلس شورای اسلامی باشد و به این صورت می‌توانیم بسیاری از مشکلاتمان را حل کنیم. ما به صدا و سیما پیشنهاد داده بودیم که 160 میلیارد به ما حق پخش بدهند اما آنها اعلام کردند که فقط 22 میلیارد می‌توانند به ما پرداخت کنند.

وی در واکنش به اینکه در صورت پرداخت نشدن حق پخش و پخش نشدن بازی‌های لیگ چه ضررهایی به فوتبال وارد می‌شود، گفت: یکی از ضررهای بزرگ ما کسب شدن مبلغ بسیار زیادی از اسپانسر فوتبال است که نزدیک 100 میلیارد ضرر خواهیم کرد.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ که پیش از این اعلام کرده بود سیاسی عضو هیئت مدیره پرسپولیس اسپانسر باشگاه استقلال است، عنوان کرد: از من پرسیده بودند که آیا درست است که سیاسی با باشگاه استقلال حمایت می‌کند و اسپانسر این باشگاه است که من گفته بودم همین‌طور است و سیاسی اسپانسر باشگاه استقلال نیز شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل