بازدید 8250

تصادف مرگبار شاسي‌بلندها

کد خبر: ۴۴۵۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴ 30 October 2014
سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از مرگ دو جوان درپي برخورد دو خودروي شاسي بلند با يکديگر خبر داد.

به گزارش ابتکار، سيدجلال ملکي گفت: در ساعت 59 دقيقه بامداد ديروز حادثه برخورد دو خودرو در مسير شمال به جنوب بزرگراه چمران،‌ زير پل يادگار امام به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهي آتش‌نشانان ايستگاه 88 به محل حادثه اعزام کرد.

وي با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه افزود: پس از حضور آتشنشانان در محل مشاهده شد که يک دستگاه سواري لکسوز با يک دستگاه اسپرتيج به شدت برخورد کرده به طوريکه دو سرنشين خودروي اسپرتيج محبوس شده‌اند.

ملکي با بيان اينکه آتش‌نشا‌نان با تجهيزات مخصوص قطعات خودرو را برش دادند، گفت: سپس آقا و خانم جواني را که بين 30 تا 35 سال سن داشتند خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحويل دادند که آنان پس از بررسي علائم حياتي مرگ آنان را تائيد و اعلام کردند.

به گفته سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران راننده خودروي لکسوز که حدود 200 متر جلوتر از خودروي ديگر متوقف شده بود،‌ صدمه‌اي نديده بود.

ملکي با بيان اينکه علت اين حادثه از سوي عوامل پليس راهنمايي و رانندگي بررسي و اعلام خواهد شد، گفت: آتش‌نشانان پس از ايمن سازي محل در ساعت 2:04 بامداد به عمليات خود خاتمه دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۵
خدایی کیفیت هیوندایی کجا و کیا کجا
خدا بیامرزه جمیع رفتگانو ما تو خوابم لکسوز یا اسپرتیج نیمخریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
لکسوز هیوندایی نیست، لکسوز متعلق به کمپانی معتبر Toyota ست، ضمنا مرگ سرنشین کیا دلیل بر این نیست که این خودرو ایمن نیست، بلکه شدت و سرعت حادثه و خیلی از عوامل غیر از ماشین هم نقش داره، شما اگه با سرعت 200 کیلومتر با مرسدس S هم به دیوار بتنی بزنید مرگ تقریبا حتمی است
خرمگس
| Turkey |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
عزیزم، لکسوز تویوتاست، هیوندایی نیست.
با این اوصاف شما تو خواب هم نخری بهتره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
آقا دو نفر فوت کردن شما میای از کیفیت میگی؟!عجبا ملت عزادار میشن ما هم فکر چه چیزایی میکنیم.خب معلومه ماشین 300 میلیونی با 150 میلیونی فرق دارن!
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
هیوندای و کیا فرقی نمی کنند هر دو کره ای هستند
این لکسوز هست که سرآمد ماشینهای ژاپنی به حساب میاد
به هرحال تو این روز پنجشنبه ای خدا همه رو بیامرزه بخصوص اسیران خاک همگان
من
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
سی تا سی وپنج تازه اول جوانی پولداراس
حسین
| Germany |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
عزیزم لکسوس واسه تویوتا هست نه هیوندای
Amir
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
لکسوس زیر مجموعه ی تویوتا هست!
لکسوز یکی از برندهای تویوتا است دوست عزیز
لکسوز مال تویوتاست..اسپورتیج کیاست..هیوندایی این وسط چکاره است؟؟؟؟؟!!!!
لكسوس محصول تويوتاست.
علت این حادثه عدم حضور پلیس در بزرگراهها و خیابانها در ساعات شبانه است که باعث شده بزرگراهها به جولانگاه این قبیل افراد تبدیل بشه. اگه ده مرتبه نصفه شب تو یکی از بزرگراهها تردد کنید، خیلی خوش شانس باشید یه دونه ماشین پلیس می بینید ولی تو هر بار تردد حداقل ده مرتبه حادثه خطرناک از بغل گوشتون رد میشه.
آقا یا خانم mjh لکسوز مال شرکت تویوتاست واسپرتیج مال شرکت کیا به هیوندای هم هیچ ربطی نداره
خوش به حال خو دم باپيكانم
موقع این حادثه من و یکی از دوستانم آنجا بودیم وصحنه خیلی بدی را مشاهده کردیم من تعجب میکنم از اینکه ویگن علت حادثه در دست برسی است همه چیز روشن و واضح بود ماشین اول شاسی بلند که از زیره پل یادگار امام به سمت چمران جنوب در حال ورود بود که یک ماشین شاسی بلند دیگه از شمال به جنوب با سرعت زیاد (اینکه میگم زیاد وقتی که برخورد کرد متوجه این سرعتش شدیم) ازپشت برخورد کرد به ماشین اول به طوری آنرا از زمین بلند کرد وحدود 20 متر جلوتر با سقف به زمین برخورد کرد که متاسفانه هردو سرنشین بعد 20 دقیقه که به بیرون آوردن جان باخته بودن وسرنشینان خودرو عقب هم به حالت نالان فقط ما وقتی نزدیکه خودرو عقبی شدیم متوجه چیزی شدیم که هرکی به آن ماشین نزدیک مشد متوجه میشد ولی شاید درست نباشد از گفتنش معذورم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار