بازدید 2913

عنایتی: دعا می‌کنم نسیم‌اف به کار تیم بیاید

کد خبر: ۴۴۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰ 30 October 2014
مهاجم پدیده خراسان ابراز امیدواری کرد مهاجم ازبکستانی به کار این تیم بیاید.

رضاعنایتی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص بازی فردای تیمش مقابل نفت تهران گفت: بازی بسیار سختی در انتظار ماست. نفت تهران در چند سال اخیر همواره جزو تیم‌های بالانشین لیگ بوده و این فصل هم انشاءالله به سلامت از مرحله ‌پلی‌آف لیگ قهرمانان عبور خواهد کرد تا یکی از نمایندگان شایسته ایران در این مسابقات باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه با علیرضا منصوریان در استقلال همبازی بودم به خوبی می‌دانم او تفکرات هجومی دارد. در این فصل هم انصافاً تیمش خوب نتیجه گرفته اما با این حال ما برای کسب سه امتیاز به تهران آمده‌ایم و نمی‌خواهیم دست خالی به مشهد برگردیم.

مهاجم راه‌آهن در مورد پیوستن مهاجم ازبکستانی به تیمش تصریح کرد: هرکس که می‌تواند به تیم کمک کند و ما را به هدف‌مان نزدیک‌تر کند من از آمدن او استقبال می‌کنم. حالا فرق نمی‌کند او مهاجمی از ازبکستان باشد یا هر کس دیگری، مهم این است که بتواند مؤثر واقع شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا عملکرد مهاجمان پدیده بد بوده که کادر فنی این تیم اقدام به جذب بهادر نسیم‌اف ازبکستانی کرده است، اظهار داشت: به هر حال در طول فصل ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد و من و یا دیگر مهاجمان شرایط خوبی نداشته باشیم، در این شرایط دست کادرفنی باید باز باشد تا بتواند نتایج لازم را بگیرد.

عنایتی همچنین در رابطه با اینکه چرا فوتبال ایران کارش به جایی رسیده که از کشور ازبکستان مهاجم می‌آورد، یادآور شد: این سؤالی است که باید از سرمربی تیم ما بپرسید. او این تصمیم را گرفته و باید به آن احترام گذاشت. من فقط دعا می‌کنم مهاجم ازبکی به کار تیم بیاید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل