بازدید 4096

اخلال یک تماشگرنما در بازی دیشب بایرن مونیخ

این تماشاگر‌نما پس از ورود به زمین سبز به سمت فرانک ریبری حمله کرد.
کد خبر: ۴۴۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰ 30 October 2014
شب گذشته  طی بازی بایرن مونیخ – هامبورگ در چهار چوب رقابت‌های جام‌حذفی آلمان یک تماشاگرنما در وقت‌های تلف شده نیمه دوم مسابقه ازمیان جمعیت به وارد مستعطیل سبز شد و پس از طی عرض زمین فوتبال خود را به فرانک ریبری در نقطه مقابل رسانده و شال خود را به سمت او پرتاب کرده و را به صورت او زد.

به گزارش تابناک، پس از این این حرکت فرانک ریبری خشمگین شده و سعی در گرفتن این تماشاگر نما داشت و این تماشاگر نما  درحالی که از دست ریبری و نیرو های امنیتی کنار زمین فرار می کرد فرانک ریبری را مور تمسخر قرار می‌داد.

گفتنی‌ست در طول بازی شب گذشته هر زمان که پای ریبری به توپ میرسید هوادان هامبورگ  او را هو می‍کردند، اما این تمسخر ها روی کار ریبری خللی ایجاد نکرد و وی توانست گل سوم تیمش را  قبل از این اتفاق و در اوسط نیمه دوم بازی بثمر برساند. 

در کنفرانس خبری پس از بازی فرانک ریبری در حالیکه لبخند میزد به رسانه‌ها گفت که خوشبختانه اتفاق خاصی نیوفتاد و همه چیز به خوبی حل شد، در ادامه فیلیپ لام کاپیتان تیم باین مونیخ  درباره این رقابت ها گفت «ما بنا داریم تا آخر در این مسابقات بمانیم و به قهرمانی برسیم» این در حالیست که بازی بعدی باواریایی ها با دورتموندی است که این روزها خوب نتیجه نمی‌گیرد .


 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر