بازدید 2808
برای وینگادا بلیت قطر گرفته‌ایم

کاشانی:با وینگادا به المپیک صعود نمی‌کنیم

کد خبر: ۴۴۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴ 30 October 2014
مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: نظر کمیته فنی به طور کامل این است که با نلو وینگادا به المپیک صعود نمی‌کنیم.

به گزارش فارس، اعضای کمیته فنی و حبیب کاشانی این روزها وضعیت تیم ملی امید را بررسی می‌کند تا گرفتن بهترین تصمیم شرایط را برای حضور موفق تیم ملی امید در رقابت‌های مقدماتی المپیک 2016 لندن فراهم شود.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، از تازه‌ترین اخبار و اتفاقاتی که حول تیم ملی امید اتفاق افتاده صحبت کرد.

وضعیت تیم ملی امید به کجا انجامید؟‌

همچنان اتفاق خاصی رقم نخورده است و همان صحبت‌هایی که چند روز قبل بیان کردیم مطرح است. قرار بود امروز در جلسه‌ هیأت رئیسه حاضر شوم تا در مورد روند بررسی وضعیت تیم ملی امید صحبت کنم که ظاهراً این موضوع در بحث جلسه نبوده است. در جلسه‌ای که با حضور علی کفاشیان و کارلوس کی‌روش داشتیم رئیس فدراسیون از من خواست تا گزارشی از وضعیت انتخاب و بررسی عملکرد تیم ملی امید را در هیأت رئیسه بیان کنم. ظاهراً امروز هیأت رئیسه جلسه داشته و این این مسئله در آن مطرح نشده است.

وضعیت تیم ملی امید به معمایی تبدیل شده و به شکلی مردم سردرگم هستند و نمی‌دانند که آیا وینگادا مربی تیم ملی امید است و یا اینکه قرار است فرد دیگری به جای او انتخاب شود.

مردم سردرگم نیستند و موضوع خیلی واضح و شفاف است، کمیته فنی به اتفاق رئیس فدراسیون فوتبال و من جلسه گذاشتیم و تلاش کردیم نلو وینگادا هم حضور داشته باشد تا از عملکرد خود دفاع کند. متأسفانه او به دو دلیل نتوانست در این جلسه شرکت کند یکی بحث انحصار وراثت بود که وینگادا درگیرش شده بود و دیگری هم بحث مالیات او بود. بدون حضور وینگادا عملکرد او را بررسی کردیم نظر کمیته فنی به طور کامل این است که با حضور وینگادا به المپیک نمی‌رویم به همین خاطر باید شرایطی فراهم شود تا با او صحبت کنیم و مشخص کنیم شرایط فسخ چطور است گزینه‌های مختلفی هم مطرح شد که آن را به استحضار شما و مردم عزیز کشورمان رساندیم. منتظرم این موارد را به هیأت رئیسه اعلام کنم و با مشورت آنها چیزی که به صلاح فوتبال و مردم است را انتخاب کنیم. 

وینگادا اعلام کرده است از ایران با او تماسی گرفته نشده و حتی برای حضور در اردو لازم نیست به ایران بیاید و مستقیم به قطر می‌رود.

ما به وینگادا ایمیل زدیم و چه تماسی باید می‌گرفتیم مگر او جواب ایمیل ما را داده است؟ همچنین دوستی هم که با او صحبت کرده مشکل مالیاتی را از سوی او مطرح کرده است. او در ایمیلی مطرح کرده من مرخصی گرفته‌ام و با توجه به اینکه انحصار وراثت پدرم در میان است نمی‌توانم به ایران بیایم. تماس به چه چیزی اتلاق می‌شود آیا ایمیل مصداق تماس نیست اگر اینطور نیست ایمیل را باید چه چیزی بدانیم؟

قرار است 19 آبان تیم ملی امید به قطر اعزام شود آیا تا آن زمان وضعیت کادر فنی مشخص می‌شود.

انشالله تا آن موقع تکلیف کادر فنی را مشخص می‌کنیم ما برای وینگادا بلیت قطر را هم گرفتیم اگر قرار شد با او ادامه همکاری دهیم او به قطر می‌رود و اگر هم قرار شد قطع همکاری شود تا آن موقع از طریق ایمیل یا تماس دیگری این مسئله را به او اعلام می‌کنیم. در حال حاضر با توجه به اینکه هیأت رئیسه نرفتم و گزارشم را اعلام نکردم تا از نقطه‌نظر آنها اطلاع پیدا کنیم باید منتظر صحبت‌ با آنها بمانم تا سپس نظرمان را به صورت قطعی اعلام کنیم.

گفته می‌شود عبدالله ویسی و محمود یاوری هم در میان گزینه‌های شما قرار داشتند.

محمود یاوری و عبدالله ویسی به عنوان سرمربی مطرح نشدند در قسمتی از جلسه ما در مورد سرپرست صحبت شد یکی از دوستان اعلام کرد یاوری دیسیپلین خوبی دارد و می‌توان از تجربیات او بعنوان سرپرست استفاده کنیم هیچ بحث دیگری در مورد ویسی و یاوری مطرح نشد.

گفته می‌شود بعد از حسین فرکی و علیرضا منصوریان که از حضور در تیم ملی امید انصراف دادند زلاتکو کرانچار با توجه به اختلافاتی با کارلوس کی‌روش دارد هم از میان گزینه‌ها خارج شده است.

ما زیر نظر کسی نیسیتم که برای ما تصمیمی می‌گیریم که به نفع فوتبال و کشورمان باشد. از نقطه‌نظر همه کارشناسان به اندازه خودمان استفاده می‌کنیم. از کمیته المپیک وزارت ورزش و کارشناسان مشورت می‌گیریم اما در نهایت کسی که تصمیم‌گیری و جمع‌بندی می‌کند من هستم اگر من در این کار وارد شدم و آبرویم را وسط گذاشتم باید بهترین تصمیم را بگیریم و با انتخاب بهترین گزینه به قول‌هایم عمل کنم. کی‌روش راجع به هیچ اسمی صحبت نکرد و ما تلاش می‌کنیم مربی‌ای را انتخاب می‌کنیم که با کمترین دغدغه بتواند با تیم ملی بزرگسالان بهترین تعامل را داشته باشد. این تیم با تیم ملی بزرگسالان تعامل دوسویه دارد. برخی بازیکنان مثل سردار آزمون و علیرضا جهان‌بخش و ... در هر دو تیم حضور دارند به همین خاطر تعامل میان تیم ملی امید و تیم ملی بزرگسالان امری بدیهی است اما به دلیل اینکه هنوز با مصداق با کی‌روش حرف نزدیم این شایعات به وجود می‌آید. این موضوع مد نظر ما قرار دارد و می‌خواهیم مربی‌ای را انتخاب کنیم که تعامل خوبی با فدراسیون فوتبال، تیم ملی بزرگسالان و مردم داشته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر