بازدید 2656

برگزاری لیگ برتر ژیمناستیک پس از یک سال

کد خبر: ۴۴۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳ 30 October 2014
دبیر فدراسیون ژیمناستیک از برگزاری رقابت‌های لیگ برتر ژیمناستیک در بهمن و اسفند ماه خبر داد.

فرامرز سنگینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، افزود: به منظور جبران وقفه یکسان رقابت‌های لیگ برتر ژیمناستیک در سال 92 و تعطیلی این رقابت‌ها به خاطر مشکلات مالی فدراسیون، امسال بنا داریم لیگ برتر را در دو مرحله و با حضور شش تیم برتر ژیمناستیک به صورت متمرکز برگزار کنیم. مرحله اول در بهمن ماه و مرحله دوم را با حضور شش تا هشت تیم لیگ دسته اول در اسفند ماه برگزار خواهیم کرد که پس از پایان رقابت‌ها و در مجموع دو مرحله، قهرمان لیگ برتر مشخص خواهد شد. البته طی نشستی که با اعضای هیات رییسه روز شنبه دهم آبان ماه در محل فدراسیون خواهیم داشت، زمان دقیق برگزاری لیگ دوباره بررسی و نهایی خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری مسابقات هنری قهرمانی باشگاه‌ها در رده سنی نوجوانان و جوانان خبر داد و گفت: این مسابقات دهم تا سیزدهم بهمن ماه با حضور تمام تیم‌های باشگاهی استان‌ها در بخش پسران در خانه ژیمناستیک برگزار خواهد شد. همچنین مرحله اول رقابت‌های لیگ آکروبات (آکروژیم) چهارم و پنجم دی ماه در استان اصفهان و مرحله دوم و نهایی آن 14- 15 اسفند ماه در تهران برگزار می‌شود.

سنگینی در پایان درباره وضعیت سرمربی تیم ملی ژیمناستیک برای هدایت این تیم جهت شرکت در مسابقات انتخابی کسب سهمیه المپیک ، اظهار کرد: پس از بازگشت‌ از بازی‌های آسیایی اینچئون رییس فدراسیون ژیمناستیک از محمد آذری ، سرمربی تیم ملی درخواست کرد که در صورت ادامه همکاری با فدراسیون برنامه‌های خود را برای آماده سازی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات انتخابی کسب سهمیه المپیک به فدراسیون ارائه دهد اما نمی‌دانم که وی تمایل به این همکاری دارد یا خیر؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی