بازدید 2820
۱۱ فروردین با سوئد بازی می‌کنیم

کفاشیان: هیئت رئیسه دقت بیشتری داشته باشد

کد خبر: ۴۴۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲ 30 October 2014
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از اعضای هیئت رئیسه خواستم از این به بعد دقت بیشتری داشته باشند.

به گزارش  تسنیم، علی کفاشیان در خصوص جلسه امروز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: جلسه امروز خیلی خوب بود چون یکسری از شبهاتی که اعضای هیئت رئیسه داشتند و مربوط به عملکردها، مصوباتی که قبلا بوده یا نبوده یا مصوباتی که بدون هماهنگی هیئت رئیسه تصویب شده؛ بود مطرح شد.

وی افزود: یکی دیگر از مباحث جلسه مربوط به گزارش مالی حسابرس و ذیحساب‌های فدراسیون فوتبال بود که چند ساعت در این زمینه صحبت کردیم و مواردی در آن وجود داشت که قرار شد علاوه بر اصلاح آن گزارش خوبی را به مجمع ارائه کنیم که این مسئله به هفته آینده موکول شد.
رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از سوی اعضای هیئت رئیسه سؤالات زیادی شد که به آنها پاسخ داده شد. شبهاتی برای اعضای هیئت رئیسه وجود داشت که خیلی از موارد آن به اعضای هیئت رئیسه ثابت شد که همه آنها براساس تصمیمات قبلی و حتی امضای هیئت رئیسه مصوب شده است.

کفاشیان ادامه داد: از اعضای هیئت رئیسه خواستم از این به بعد دقت بیشتری داشته باشند و اگر ایراد و مشکلی است آن را در همان هیئت رئیسه مطرح کنیم تا حل شود.

وی درباره اینکه نامه محرمانه هیئت رئیسه رسانه‌ای شده تصریح کرد: من هم از این موضوع اظهار گله کردم و گفتم که این مسائل را در نامه مطرح نکنند بلکه اگر انتقادی هم دارند به صورت شفاف در همان هیئت رئیسه بگویند تا به آن رسیدگی کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه هدف از اتفاقات اخیر، برکناری او بوده است، تاکید کرد: من خوشبین هستم و فکر نمی‌کنم چنین مسئله‌ای باشد. هنوز هم بحث تغییرات می‌تواند در هر زمانی مطرح و انجام شود. در حال حاضر در مورد یکی دو کمیته فدراسیون تصمیم به تغییرات گرفته‌ایم که اعلام خواهد شد.

کفاشیان درباره اینکه این تغییرات مربوط به کمیته فنی و توسعه است، تصریح کرد: گزارش کمیته فنی باید کامل شود و با توجه به اینکه آیت‌اللهی در جلسه عصر حضور نداشت قرار شد در جلسه هفته آینده خودش حضور داشته باشد و توضیحات کامل را ارائه دهد.

وی گفت: بحث‌های مختلفی در مورد کمیته فنی و توسعه وجود داشت ضمن اینکه این کمیته را اتاق فکر فدراسیون فوتبال می‌دانیم. شاید برخی نقدها هم به درستی مطرح شده بود. به عنوان نمونه یکی از ایرادهای کمیته فنی این بود که چرا تصمیم انتخاب مربیان در هیئت رئیسه مطرح نشده که ما بارها اعلام کردیم بحث تمدید قرارداد کی‌روش و انتخاب وینگادا در هیئت رئیسه مطرح شده و در مورد تیم‌های نوجوانان و جوانان هرگاه گزینه‌های پیشنهادی مشخص شود این موضوع در هیئت رئیسه طرح می‌شود.

کفاشیان در خصوص برکناری آیت‌اللهی و مهدی محمد‌نبی گفت: همانطور که گفتم یکسری تغییرات داریم که در اختیار فدراسیون فوتبال نیست. این تغییرات که شامل تغییر در اعضای هیئت رئیسه است باید به مجمع داده شود. من به اعضای هیئت رئیسه گفتم که علت این تصمیم شما چیست و اگر دلیلی دارید آن را بگویید اما اگر موضوع خاصی نیست وی (نبی) کارش را انجام می‌دهد. با این حال اگر باز هم مواردی وجود دارد در آینده عنوان کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود بعضی از اعضای هیئت رئیسه امضای خود را برای برکناری آیت‌اللهی و نبی پس گرفته‌اند و همچنین در مورد اینکه اصل این نامه به دست شما نرسیده است، گفت: اینطور نیست، یک نامه به من دادند که امضا شده بود که در 15 بند مواردی ذکر شده بود، اما در مورد دو بندی که صحبت شد چیزی به دست ما نرسید. هیچ کدام از اعضای هیئت رئیسه در رابطه با مخالفت با نبی چیزی را عنوان نکردند.

کفاشیان تصریح کرد: قرار شد گزارش مالی برای مجمع تهیه شود و موارد آن را حسابرس تحویل دهد و به احتمال زیاد تا یک ماه و نیم دیگر با آماده شدن این گزارش مجمع تشکیل خواهد شد.
رئیس فدراسیون فوتبال در مورد بازی دوستانه تیم ملی ایران با کنیا گفت: هنوز این دیدار قطعی و صدور مجوز برای انجام بازی فراهم نشده است اما در مورد بازی با سوئد باید بگویم این بازی قطعی شده و 11 فروردین تیم ملی در استکهلم با سوئد بازی خواهد داشت.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که در حالی که تیم ملی باید خود را برای جام ملت‌ها آماده کند چرا صحبت از تغییرات در فدراسیون فوتبال می‌شود، عنوان کرد: دلیل این موضوع را نمی‌دانم آیا شما می‌دانید؟ (باخنده). اعتقاد دارم باید به مسائل اصلی بپردازیم و این موارد باعث گرفتن وقت ما می‌شود. ما باید به مسائل دیگر از جمله حق پخش بپردازیم که فردا باید در جلسه سازمان لیگ در این زمینه صحبت کنیم.

وی در مورد اینکه عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما گفته باید بحث حق پخش تلویزیونی در هیئت دولت مطرح شود، گفت: از طرف ما اگر بخواهیم در هیئت دولت بحث حق پخش را مطرح کنیم ابتدا باید در وزارت ورزش و جوانان این موضوع را پیگیری کنیم. اگر ضرغامی مدعی شده که در هیئت دولت باید پیگیری کند می‌تواند این کار را انجام دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر قطعا پخش نخواهد شد، در مورد اینکه قرار بود با ضرغامی در نشستی در کمیته ملی المپیک شرکت کند، گفت: ما دیگر بحثی نداریم و درخواستی برای شرکت در این جلسه نرسید.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد شما در جلسه با ضرغامی با ناراحتی از جلسه خارج شدید، گفت: بعد از 3 ساعت جلسه متوجه شدیم که در حال گفتن «داستان» بودیم و به نظر می‌رسید که برای همه داستان تعریف می‌کردیم. ما حرف‌های خودمان را زدیم و دیگر در این زمینه بحثی نداریم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره قرارداد حق پخش یادآور شد: هنوز با صداوسیما به نتیجه نرسیده‌ایم اما به دنبال آن هستیم که در نهایت به تفاهم دست یابیم.

وی درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی و قطعی شدن بازی با کنیا گفت: در حال حاضر بازی با سوئد قطعی شده و بازی با کنیا هنوز قطعی نشده، البته ما گزینه جایگزین هم داریم که تیم عراق است. درست است که می‌خواهیم با این تیم در استرالیا بازی کنیم اما اگر کی‌روش قبول کند در حال رایزنی هستیم تا در تهران هم با این تیم بازی کنیم.

کفاشیان در مورد اسپانسر اردوی پرتغال خاطرنشان کرد: این اسپانسر یک ایرلاین پرتغالی بود که 60 هزار یورو پرداخت کرد و ما از آنها تشکر می‌کنیم. توافق با این شرکت هم در همان پرتغال صورت گرفت و البته همکاری با این ایرلاین صرفا محدود به همان اردوی پرتغال بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان