بازدید 14143
۱

پیشروی ارتش عراق با پرچم امام حسین(ع)

منابع امنیتی عراقی از پیشروی‌های نیروهای امنیتی و مردمی به سوی بیجی برای پاکسازی آن از لوث تروریستهای تکفیری داعش خبر دادند.
کد خبر: ۴۴۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۹ 30 October 2014
منابع امنیتی عراقی از پیشروی‌های نیروهای امنیتی و مردمی به سوی بیجی برای پاکسازی آن از لوث تروریستهای تکفیری داعش خبر دادند.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه المسله، منابع امنیتی عراق اعلام کردند: نیروهای امنیتی در دو کیلومتری شهر بیجی قرار دارند. نیروهای دولتی با کمک نیروهای مردمی و حمایت بالگردها در حال حرکت به سوی بیجی از طریق منطقه صحرایی هستند.

این منابع بیان کردند: هدف تسلط بر بیجی در 200 کیلومتری شمال بغداد است.نیروهای عراقی، پرچم امام حسین(ع) را برافراشته اند و در حال حرکت به سوی پالایشگاه بیجی هستند.

یک سرهنگ ارتش عراق گفت: نیروهای عراقی امیدوار به قطع امداد رسانی داعش که پالایشگاه را در محاصره دارند و تسلط بر جاده موصل هستند.ما پیروزی های بزرگی به دست آورده ایم و هم اکنون در دو کیلومتری بیجی هستیم.

شایان ذکر است که تروریست های داعش بر بیجی مسلط هستند و پالایشگاه استراتژیک آن را در محاصره خود دارند.

 فراردسته جمعی تروریست ها از شهرستان بیجی عراق

در همین حال، تروریست های مستقر در شهرستان بیجی همزمان با نزدیک شدن نیروهای نظامی عراق به این شهرستان به صورت دسته جمعی درحال فرار به دیگر مناطق هستند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز، یک منبع آگاه امنیتی روزچهارشنبه گفت: حرکت نیروهای نظامی به دلیل بمب های کارگذاشته شده در مسیر و تله های انفجاری بسیارکند شده است و تروریست ها نیز به صورت دسته جمعی درحال فرار به سمت شهرستان 'شرقاط' هستند.

وی که خواست نامش فاش نشود افزود: تروریست های عضو داعش در بیجی و تکریت پس از قطع راه های تدارکاتی در وضعیت بحرانی به سرمی برند و تنها راه مقابله با نیروهای نظامی عراق تله های انفجاری و خودروهای بمب گذاری شده است.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
داعش،چه ز"ماو کربلا "میدانی؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان