بازدید 2886
همزمان با دعوت‌های گسترده برای یورش به مسجدالاقصی صورت می‌گیرد

برگزاری کنفرانس "بازگشت به مسجد الاقصی"

سازمان‌های یهودی در راستای سیاست‌های خود امروز کنفرانسی برای آغاز یورش‌های گسترده‌تر به مسجدالاقصی، در قدس اشغالی برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۴۴۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۷ 29 October 2014
سازمان‌های یهودی در راستای سیاست‌های خود امروز کنفرانسی برای آغاز یورش‌های گسترده‌تر به مسجدالاقصی، در قدس اشغالی برگزار می‌کنند.

به گزارش فارس، سازمان‌های حامی آنچه «معبد سلیمان» خوانده می‌شود، اعلام کرده‌اند که امروز(سه‌شنبه) کنفرانسی را با عنوان «اسرائیل به جبل‌الهیکل (مسجدالاقصی) بازمی‌گردد»، برگزار خواهند کرد.

بنا به گزارش خبرگزاری فلسطینی «وفا»، قرار است در این کنفرانس تعدادی از مقامات صهیونیست و احزاب راستگرا شرکت کنند. همزمان امروز دسته‌های مختلف صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش بردند و به گشت‌زنی در صحن‌های مسجدالاقصی و در میان نمازگزاران فلسطینی پرداختند.

همچنین صهیونیست‌ها دعوت‌های گسترده‌ای برای یورش به مسجدالاقصی در فردا داشته‌‌اند. گروههای یهودی از صهیونیست‌ها خوسته‌اند از ساعت‌های اولیه صبح فردا برای خواندن نماز یهودی «شحریت» وارد مسجدالاقصی شوند.

این اقدامات در حالی صورت می‌گیرد که قدس اشغالی از هفته گذشته و در پی عملیات شهادت‌طلبانه یک فلسطینی متشنج شده است (جزئیات بیشتر) و مقامات اسرائیلی نیز در مورد وقوع انتفاضه هشدار داده‌اند.

همزمان برخی از مقامات اسرائیلی طرحی به کنست‌ (پارلمان) ارائه داده‌اند و خواهان ممنوعیت پخش اذان فلسطینی‌ها از طرق بلندگوی مساجد بویژه در قدس اشغالی شده‌اند.

این مقامات اسرائیلی اعلام کرده‌اند که صدای اذان، هزاران صهیونیست ساکن بخش‌های مختلف فلسطین را آزار می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار