بازدید 7516

ارتش سوریه یک پهپاد شناسایی را سرنگون کرد

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) روز چهارشنبه در گزارشی از سرنگونی یک پهپاد شناسایی در منطقه المقابردر شهر دیر الزور توسط ارتش این کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۴۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸ 29 October 2014
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) روز چهارشنبه در گزارشی از سرنگونی یک پهپاد شناسایی در منطقه المقابردر شهر دیر الزور توسط ارتش این کشور خبر داد.

این گزارش به نقل از یک مقام نظامی سوری حاکی است: نیروهای ارتش این کشور صبح چهارشنبه یک پهپاد شناسایی را در آسمان منطقه المکابر در استان شرقی دیرالزور ساقط کردند.

این خبرگزاری به جزییات بیشتر درباره هویت این پهپاد و اینکه چه کسی ممکن است آن را به پرواز درآورده باشد، اشاره ای نکرد.

بر اساس این گزارش به نقل از رادیو دولتی 'اف ام شام' از نابودی یک خودروی بسیار پیشرفته و ضد رهگیری 'هوم وی' به رانندگی یک داعشی که قصد منفجر کردن آن را در یک مقر ایست و بازرسی در این استان داشت، خبر داد.

براین اساس، نیروهای ارتش پیش از آنکه این خودرو در اقدامی انتحاری در مقر ایست و بازرسی منفجر شود، آن را مورد اصابت گلوله های آتش بار خود قرار داده و منهدم کردند.

خبرگزاری سانا همچنین در گزارشی جداگانه به نقل از گروه های حقوق بشری از قطع ارتباط مقر اصلی سرکردگان داعش با 30 تن از جنگجویان خود در شهر کردنشین کوبانی خبر داد و افزود: تروریست های داعش صبح روز چهارشنبه 23 راکت به سوی این شهر شلیک کردند.

گروههای مسلح و تروریستی مورد حمایت غرب و کشورهای همپیمان آمریکا در منطقه جنایت هولناکی را در سوریه مرتکب شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار