بازدید 18128

توليد انبوه مگان هفت دنده در پارس خودرو

مدير عامل پارس خودرو ادامه داد: مراحل تحقيقات ، آماده سازي و تجهيز خطوط توليد، نيازسنجي و تامين قطعات و ارتباطات لازم انجام شده و مگان 2000 سي سي توليد داخل به صورت 5 و 7 دنده به زودي عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۸ 21 April 2009
مدير عامل پارس خودرو گفت: به زودي ثبت نام جهت پيش فروش خودروهاي مگان 2000cc با گيربكس معمولي، اتوماتيك و معمولي 7دنده در پارس خودرو آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي پارس خودرو، مسيح تفرشي اظهار داشت: در پي توافقات بعمل آمده با شركت رنو فرانسه و پس از كسب مجوزهاي لازم از مراجع داخلي و پس از توليد موفقيت آميز اين خودرو ها ، به زودي توليد خودروهاي خانواده مگان شامل 2000 سي سي با گيربكس معمولي و اتوماتيك و معمولي 7دنده در اين شركت آغاز مي شود.
وي افزود: با توجه به نياز بازار به خودروهاي پر قدرت ، كم مصرف و ايمن و در پي شناخته شدن خودرو مگان به عنوان ايمن ترين خودرو در جهان و همچنين استقبال مردم از مگان 1600 سي سي توليد داخل به زودي توليد انبوه اين خودرو با قدرت آغاز مي شود.
مدير عامل پارس خودرو ادامه داد: مراحل تحقيقات ، آماده سازي و تجهيز خطوط توليد، نيازسنجي و تامين قطعات و ارتباطات لازم انجام شده و مگان 2000 سي سي توليد داخل به صورت 5 و 7 دنده به زودي عرضه خواهد شد.

وي تاكيد كرد: يكي از اصلي ترين برنامه ريزي ها و هدف گزاري هاي سال 88 ارتقاي كمي و كيفي خدمات پس از فروش مي باشد كه در همين راستا كليه اقدامات و پيش بيني ها در رابطه با ارائه خدمات مناسب پس از فروش براي كليه محصولات اين شركت از جمله خانواده مگان انجام گرفته و مراكز خدمات پس از فروش اين شركت به سرعت در حال تجهيز و آموزش مي باشند تا با ورود خودروهاي جديد ، خدمات پس از فروش مناسبي به متقاضيان ارائه شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
من هم از همین دسته مردمی هستم که به تعبیر ایشان از مگان 1600 سي سي توليد داخل استقبال کرده و خریداری نموده ام.
از اینکه فرمودند ایمن ترین خودرو جهان است تعجب نمیکنم اما از اینکه چگونه میتوان چنین خودرویی را با ارائه چنین خدماتی و حذف امکانات بدیهی اولیه این چنین از نظر مشتری انداخت تعجب میکنم. در حالیکه امکانات اولیه ای مانند آینه برقی، شیشه بالابر برقی، پخش سی دی و ...که اینک در خودروهایی با یکسوم قیمت هم عادی است دریغ میشود و یا فقدان امکانات سایرخودروهای مشابه نظیر چراغ مه شکن، سنسور عقب، کیسه های هوای جانبی وسرنشین،تهویه اتوماتیک و...
نکته تاسف بار تر اینکه این امکانات حتی آپشن هم نیستند که بتوان با پرداخت هزینه اضافه نمود و هیچ کجا مرکزی که بتواند تحت نظر و تایید کارخانه کاری بکند هم وجود ندارد و اگر قطعا در صدد نصب باشی باید با پذیرفتن ریسک دستکاری افراد دیگر و بعضا لطمه به گارانتی ناشی از تغییرات آنهم با قطعات غیر اصلی انجام شود. در ضمن با کاهش کیسه های هوا به 2 (در اصلی 6 تاست) دیگر ایمن ترین خودرو نیست. خراب کردن هم خود هنر است...
امیدوارم,شاید بالاخره یک ماشین با استانداردهای روز دنیا در ایران تولید انبوه بشه و انشالا قیمتشم برابر با بازار جهانی باشه!بخدا واسه مردم فرقی نمی کنه ملی هست یا نه،اونا فقط می خواهند حس کنند که جون عزیزانشون بخاطره خودخواهی و سود بیشتر آقایون براحتی از دست نره!
سلام ،
آيا با روانه کردن اين همه خودروهاي مختلف به بازار ، فکري هم براي توسعه و احداث خيابان هاي جديد ، آلودگي روزافزون هوا ، نبود پارکينگ عمومي و تبديل شدن همه شهر به پارکينگ بزرگ خودروها ، کمبود نيروهاي پليس راهنمايي و رانندگي ، نبود معابر ايمن براي عابرين پياده از قبيل پل هاي روگذر و زيرگذر ، باريک شدن خيابان ها براي تردد اتوبوس هاي شرکت واحد ، نبود فرهنگ رانندگي و در نتيجه افزايش تصادفات و تلفات بويژه در جاده ها شده است ؟
براستي چه کسي مسئول پيامدهاي توليد اين همه خودرو ، بدون وجود بسترهاي مناسب شهري ، جاده اي ، فرهنگي و زيست محيطي است ؟
براستي چه کساني بايد چنين سئوالاتي را پيگيري و پاسخ آن را به مردم برسانند جز رسانه اي هاي آگاه ، خود نفروخته ! ، مستقل و دلسوز که البته کيميايي ناياب است !
شما چه پاسخي داريد و کدام طرفي هستيد ؟ ! طرف مردم يا خودروسازها ؟!
از شركت پارس خودرو تشكر مي كنم واقعا بصورت مهندسي مديريت مي شود و محصولات آن نسبت به شركتهاي ديگر خودرو ساز داراي كيفيت بالايي مي باشد اميدوارم قيمت مگان مقداري كاهش پيدا كند تا مجبور نشويم پول خود را صرف خودرو هاي بدون كيفيت نماييم
آقا تولید مگان 2000 خیلی حرکت خوبیه.ولی خدا کنه قیمتش همونجور که گفتن زیر 30میلیون باشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار