بازدید 2652

حزب‌الله: انتخابات پارلمانی بحرین نمایشی است

حزب الله لبنان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن تعلیق فعالیت های جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد که انتخابات پارلمانی این کشور فرمایشی است.
کد خبر: ۴۴۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵ 29 October 2014
حزب الله لبنان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن تعلیق فعالیت های جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد که انتخابات پارلمانی این کشور فرمایشی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، حزب الله لبنان در بیانیه ای اقدام اخیر رژیم آل خلیفه بحرین مبنی بر تعلیق 3 ماهه جمعیت الوفاق بزرگترین اپوزسیون این کشور را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: این اقدام آل خلیفه بحران داخلی بحرین را شدت می بخشد و این اقدام بیانگر این است که انتخابات پارلمانی که قرار است در بحرین برگزار شود؛ انتخاباتی صوری و فرمایشی است و برخاسته از اراده واقعی مردم بحرین نخواهد بود.

در بخش دیگر بیانیه گفته شده است: مسئولان بحرین قصد ندارند اقداماتی جدی برای حل بحران سیاسی این کشور انجام دهند و این امر بر آینده سیاسی بحرین تاثیر منفی خواهد گذاشت.

حزب الله لبنان در ادامه بیانیه، اقدام سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه را محکوم و اعلام کرد: حزب الله معتقد است تعلیق فعالیت های جمعیت الوفاق از سوی آل خلیفه گرایش دیکتاتوری مسئولان بحرین و مخالفت با خواسته های مردمی از سوی این رژیم را نشان می دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار