بازدید 6337
نماینده نجف‌آباد:

اصفهانی‌ها با انتقال آب به رفسنجان مخالفند

کد خبر: ۴۴۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴ 29 October 2014
نماینده مردم نجف آباد در مجلس اظهار کرد: نمایندگان اصفهان در مجلس با انتقال آب زاینده‌رود به رفسنجان به شدت مخالفند و از طرح تونل بهشت آباد حمایت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، ابوالفضل ابوترابی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس خطاب به دولت گفت: سال‌ها قبل در دولت اصلاحات و در زمان آقای خاتمی بدون آنکه آبی به سد زاینده‌رود اضافه شود از حق آبه مردم اصفهان کم می‌کردند و آب را از اصفهان به یزد انتقال می‌دادند که این اتفاق متاسفانه در دولت احمدی‌نژاد نیز اتفاق افتاد و آب را از حق آبه مردم اصفهان به چهارمحال بختیاری انتقال دادند.

وی ادامه داد : خبرهایی است مبنی بر اینکه این دولت هم بدون در نظر گرفتن حق آبه مردم اصفهان آب این شهر را به رفسنجان انتقال می‌دهد. دولتمردان بدانند که جناح‌های سیاسی، مردم و نمایندگان اصفهان نمی‌گذارند که آب از اصفهان به رفسنجان برود. بهترین طرح همان طرح تونل بهشت آباد برای تامین آب کرمان، یزد و اصفهان است که از آن حمایت می‌کنیم.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس در ادامه در تذکری از وزیر کشور و استاندار اصفهان خواست که اعتبارات شهرستان نجف آباد را مانند سایر شهرهایی که فرماندار ویژه شده‌اند را افزایش دهد.

ابوترابی افزود: رهبری معظم درباره نظم نوین جهانی که با محوریت ایران در حال تحقق است بیانات زیبایی را مطرح کردند که امیدواریم رسانه‌ها و صدا و سیما بیشتر به آن بپردازد.

به گزارش ایسنا، ابوترابی‌فرد که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت خطاب به ابوالفضل ابوترابی گفت: طرح انتقال آب اصفهان فقط برای یک شهر خاص نیست و مختص شهرهای شمالی استان کرمان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل