بازدید 3835

بلاتکلیفی در وزارت علوم به نفع هیچ کس نیست

کد خبر: ۴۴۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷ 29 October 2014
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه از رئیس جمهور می‌خواهیم که صدای مجلس را با شعار اعتدال که در انتخابات داشتند بشنوند و بحث وزارت علوم این مرکز حساس علم و دانش را با شعار اعتدال تدبیر کند، گفت: این بلاتکلیفی به نفع دولت، وزارت علوم و دانشجویان نیست.

به گزارش خانه ملت، ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 7 آبان) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: از رئیس جمهور می‌خواهیم که صدای مجلس را با شعار اعتدال که در انتخابات داشتند بشنوند و بحث وزارت علوم این مرکز حساس علم و دانش را با شعار اعتدال تدبیر کند، زیرا این بلاتکلیفی به نفع دولت، وزارت علوم و دانشجویان نیست.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس نهم ادامه داد: از هیات دولت می‌خواهم مصوبات سفر استانی دولت به استان خراسان رضوی را پیگیری جهادی کند تا مردم نتیجه حضور دولت در این استان را به صورت مشهود شاهد باشند.

وی در تذکری به وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هم‌اکنون فصل برداشت زعفران است، از این‌رو ما باید تدبیر دولت را در عرصه ارائه خدمات به زعفران‌کاران و روستاییان عزیز که طلای سرخ ایران را به بازارهای جهانی عرضه می‌کنند،‌ در عمل ببینیم.

خسروی سهل‌آبادی افزود: در اینجا باید از وزیر راه و شهرسازی به علت صدور دستورات لازم در حوزه راه و تکمیل راه مشهد – تربت حیدریه تشکر کنم و امیدوارم این پروژه قبل از زمستان افتتاح شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: در اینجا از همه مسئولان به ویژه کسانی که امانتدار مردم هستند، تقاضا می‌کنم در خدمت به مردم و مسیر آرمان‌های امام راحل و مسیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تا پایان جان حرکت کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها