بازدید 2284

پزشک متخصص نداریم

کد خبر: ۴۴۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵ 29 October 2014
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به وضعیت نامناسب و تخریب شده بیمارستان شهرستان درود از وزیر بهداشت خواست با توجه به نبود پزشک متخصص برای جابجایی بیماران به آنها آمبولانس دهند.

به گزارش خانه ملت، عباس قائید رحمت در نشست علنی امروز (چهارشنبه 7 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر دادگستری گفت: مردم درود و لرستان باید چند سال دیگر منتظر بمانند تا تکلیف پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی روشن شود؟ چرا کارخانه صنایع غذایی درود علی رغم بیکاری های فراوانی که وجود دارد، راه اندازی نمی شود؟

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: علی رغم دستور جنابعالی چرا ساخت کمربندی در این شهرستان هنوز آغاز نشده و عملیات محور ازنا –شاه زند کند پیش می رود؟ چند نفر دیگر باید تلف شوند تا این محورها تمام شود.

وی با بیان اینکه در طول یک سال چندین بار قطار محور ازنا –درود –اندیمشک از ریل خارج شده تصریح کرد: این یک رکورد است و در دنیا سابقه ندارد که در طول شش، هفت ماه قطاری به این تعداد از ریل خارج شده باشد، چه زمانی می خواهید فکری به حال آن کنید.

قائید رحمت با اشاره به بافت های فرسوده شهرستان ازنا و پروژه مسکن مهر در این منطقه گفت: از وزیر راه و شهرسازی تقاضا دارم یک اکیپ ویژه به این منطقه بفرستند زیرا کاری تا کنون انجام نشده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: استان لرستان یک فرودگاه اضطراری می خواهد و با توجه به اینکه یک فرودگاه آماده در درود وجود دارد چرا آن را مورد عنایت قرار نمی دهید و با آماده سازی آن را به عنوان جایگزین استفاده نمی کنید.

وی از وزیر نیرو خواست حق آبه سد درود از سد کمال صالح اراک را مورد توجه قرار دهند و خطاب به مسئولان صدا و سیما گفت: چرا مسئله سیل لرستان و جانفشانی یک معلم فداکار لرستانی را به تصویر نمی کشند.

قائید رحمت به وزیر ورزش اعلام کرد: چرا تیم گهر درود لرستان را مورد بی توجهی قرار می دهید و چرا دادگستری نیز تعیین تکلیف نکرد تا یک تیم از این منطقه بتواند در لیگ حضور داشته باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه زلزله بیمارستان درود را خراب کرده توضیح داد:‌ ناچاریم در بیمارستان تخریب شده بیمارستان را پذیرش کنیم که خلاف قانون است. آقای وزیر بهداشت ما پزشک متخصص نداریم لااقل آمبولانس بدهید تا بتوانیم بیمارانمان را جابجا کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر