بازدید 3440
پیکان تیم دفاعی نیست

ابراهیم‌زاده:پرسپولیس نداریم همیشه خطرناک است

کد خبر: ۴۴۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵ 29 October 2014
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: پرسپولیس در هر شرایطی تیم خطرناک و قابل احترامی است.

منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص بازی فردای تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بعد از برد با ارزشی که در تبریز مقابل تراکتورسازی کسب کردیم و با وجود اینکه ساموئل و نصرتی را در این بازی در اختیار نداریم، هدف مان این است که به روند صعودی‌مان در جدول لیگ ادامه دهیم.

وی ادامه داد: با بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای که داریم جای خالی محرومان‌مان احساس نخواهد شد و تلاش می‌کنیم در همان مسیر رو به جلو حرکت کنیم.

ابراهیم‌زاده دلیل تغییر روند نتیجه‌گیری تیمش در لیگ را نظم و انضباط تیمی دانست و افزود: خوشبختانه در دیدارهای اخیر بازیکنان با رعایت نظم و انضباط تیمی، مسئولیت پذیری و توان‌ بالا توانسته‌اند عملکرد خوبی ارائه داده و نتایج خوبی در لیگ کسب کنند.

سرمربی پیکان در مورد اینکه گفته می‌شود تیمش دفاعی بازی می‌کند گفت: این موضوع را قبول ندارم. ما با برنامه و هدف مشخص به میدان می‌رویم و در تبریز هم غیر از زدن دو گل چند فرصت مسلم گلزنی هم ایجاد کردیم که اگر قدر آنها را می‌دانستیم بازی می‌توانست چهار بر یک شود.

ابراهیم‌زاده با تاکید بر این موضوع که نبود دوربین‌های تلویزیونی تاثیری در انگیزه شاگردانش برای  دیدار مقابل پرسپولیس نخواهد داشت، یادآور شد: اکثر بچه‌های ما با تجربه هستند و بارها در ورزشگاه آزادی به میدان رفته‌‌اند. از این رو در زمین مسابقه دنبال پیروزی و ارائه بازی قابل قبول هستند و نه موضوع دیگری، موردی که شما به آن اشاره کردید هیچ تاثیر منفی در انگیزه بازیکنان نخواهد گذاشت.

وی پرسپولیس را حریفی دشوار خواند و گفت: کاری به نتایج اخیر پرسپولیس و جایگاه این تیم در جدول رقابت‌ها نداریم، این تیم همشه خطرناک و قابل احترام است و مطمئنا برای پیروزی به میدان می‌آید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل