بازدید 4698

كشف بيش از 120 كيلوگرم مرفين در پايتخت

کد خبر: ۴۴۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷ 29 October 2014
قاچاقچيان مواد مخدر كه قصد معامله بيش از 120 كيلوگرم مرفين در پايتخت را داشتند در تعقيب و گريز از سوي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش آرمان، سرهنگ محمد بخشنده، سرپرست پليس مبارزه با مواد مخدر با اعلام اين خبر گفت: به دنبال تحقيقات انجام شده از سوي ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران و سمنان مشخص شد كه دو قاچاقچي مواد مخدر ضمن ارتباط با قاچاقچيان شرق كشور اقدام به انتقال مقادير قابل توجهي مواد مخدر به تهران كرده‌اند.

 با تشكيل پرونده، بازداشت متهمان در دستور كار پليس قرار گرفت و تيمي از ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران و سمنان كنترل و بازرسي محدوده‌هاي ورودي شهر تهران را در دستور كار خود قرار دادند، اقداماتي امنيتي كه سرانجام نتيجه داد و ماموران موفق شدند خودروي متهمان را شناسايي و در تعقيب و گريزي كوتاه در محدوده رودهن هر دو نفر آنها را بازداشت كنند.

به گفته سرهنگ بخشنده در بازرسي ماموران از خودروي متهمان 123 كيلوگرم مرفين كشف و ضبط شد و هر دو متهم كه براي بازجويي و سير روند پرونده به پليس مبارزه با مواد مخدر منتقل شده بودند به حمل و قاچاق مواد مخدر اعتراف و به اين شكل و با تكميل شدن پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر