بازدید 4117
شاهرخ بیانی:

با آندو در مورد شایعه جدایی‌اش حرف زدم

کد خبر: ۴۴۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸ 29 October 2014
مربی و آنالیزور تیم فوتبال استقلال دیر باز شدن درب جایگاه ویژه را عامل درگیری او، همدانی، عالمی و تیموریان با مسئولان در مشهد برشمرد، گفت: من تنها با مسئولان امنیتی ورزشگاه صحبت کردم اما متاسفانه نوشتند که به من دستبند زده و یا بازداشت شده‌ام.

شاهرخ بیانی در گفتگو با مهر، در مورد اصل ماجرای درگیری استقلالی‌ها در مشهد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: درگیری به خاطر من، ایمان عالمی و ستار همدانی بوده است زیرا در جریان آن مسابقه در جایگاه ویژه بودیم و در پایان دیدار، من و ایمان عالمی و ستار همدانی بلند شدیم تا به رختکن رفته و با اتوبوس تیم از ورزشگاه بیرون برویم اما درب خروج از جایگاه را بسته بودند.

وی افزود: همیشه قبل از سوت بلند می‌شویم تا برویم چرا که اگر تا پایان بازی بمانیم، در میان جمعیت مردمی که البته لطف دارند، دچار مشکل می‌شویم. اینبار هم همین کار را کردیم و درخواست کردیم که درب را بازکنند اما مسئول آنجا، در را باز نکرد تا سوت پایان بازی به صدا درآمد.

مربی و آنالیزور تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: پس از پایان بازی مردم برای گرفتن عکس و امضا به سمت‌مان آمدند که در آن فضای تنگ، بین میله‌ها و مردم گرفتار شدیم. در این شرایط چندین مرتبه هم از مسئول آنجه که از اعضای زحمتکش نیروی انتظامی بود، درخواست کردیم که درب را باز کند اما ایشان شاید تجربه این کار را نداشت و نمی‌دانست که شلوغ می‌شود.

وی اضافه کرد: البته شلوغ هم شد و ما واقعا وسط مردم و میله‌ها به شدت تحت فشار قرار گرفتیم که این موضوع موجب اعتراضمان شد که مسئول‌شان گفت اینها را ببرید به فنس! این در حالی بود که برخی مردم هم دور ما حلقه زده بودند که وقتی در باز شد با ما به وسط زمین چمن بپرند که این حرکت هم شرایط را بدتر کرد.

بیانی در ادامه تاکید کرد: پس از این اتفاقات، ایمان عالمی و ستار همدانی هم شاکی شدند و کار بالا گرفت. آندو هم این صحنه را دید و معترض شد که چرا درب را باز نمی‌کنند. او مچ دست من را گرفته بودند اما نهایتا من از کنار درب خودم را به پایین رساندم و رفتم داخل رختکن.

وی با بیان اینکه پس از این اتفاقات آندو و ستار درگیر شده بودند و ایمان عالمی هم همینطور، ادامه داد: پس از این اتفاقات میرشاد ماجدی رسید و در نهایت همه ما به رختکن رفتیم اما شنیدم که سرهنگ نیروی انتظامی ناراحت شده و اعلام کرده بود، اتوبوس را نگه دارند و ما را پیاده کنند.

مربی و آنالیزور تیم فوتبال استقلال در ادامه یادآور شد: ایمان عالمی رفته و با اسم دیگری سوار اتوبوس شده بود، ستار هم از رختکن بیرون نیامد. در این شرایط خودم پیش آن سرهنگ رفتم و گفتم چی اتفاقاتی افتاده است؟ در این بین مسئول درب گفت که من به او فحش داده‌ام. من گفتم فحش دادن بلد نیستم.

وی اضافه کرد: آن مسئول گفت شما لباس استقلال پوشیده‌اید که گفتم ما هم احترام می‌گذاریم اما ما هم لباس استقلال را داریم و هم برای تیم ملی زحمت کشیده‌ایم. خلاصه گفتند با شما کاری نداریم، ستار همدانی را می‌خواهیم.

بیانی همچنین افزود: پس از آن صحبت‌ها، دست دادیم و رفتم به رختکن و نهایتا امیر قلعه‌نویی و کادر فنی رفتند و با سرهنگ صحبت کردند که با وساطت آنها قائله ختم به خیر شد اما فردای آن روز یکی نوشته بود، به ما دستبند زدند و دیگری نوشته بود که بازداشت شدیم و ...

وی در بخش دیگری از این گفتگو در مورد شایعه جدایی و دلخوری آندو از استقلال خاطرنشان کرد: من هم این مساله را شنیده‌ام، اتفاقا به همین دلیل با آندو در مشهد صحبت کردم. دیروز هم مجددا با او حرف زدم و گفتم تو محبوب استقلالی‌ها هستی و ما هرکجا می‌رویم مردم اسم تو را می‌آورند. وقتی بروی بعدا متوجه می‌شوی چه چیزی را از دست داده‌ای.

مربی و آنالیزور تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: خودم یکسال از استقلال دور شدم، البته جدایی‌ام از استقلال به دلیل درگیری با مراغه چیان بود. آن زمان گفتم یا جای من است یا جای ایشان که باشگاه مراغه چیان را انتخاب کرد و من را کنار گذاشت. به آندو گفتم زمان می‌گذرد، هر دلخوری داری، فراموش کن چرا که مردم تو را به شکل دیگر دوست دارند. استقلال همیشه مشکل مالی داشته اما نباید به جدایی فکر کنی.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار