بازدید 3469
در آستانه رقابتهای جهانی آلمان؛

شوک بزرگ به کاراته

کد خبر: ۴۴۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲ 29 October 2014
مرحله نهایی اردوی تیم ملی قبل از سفر به رقابتهای جهانی در غیاب سه مربی این تیم روز گذشته در رشت آغاز شد.

به گزارش مهر، در فاصله کمتر از هشت روز به آغاز بیست دو دومین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان حاشیه های فدراسیون کاراته روز به روز در حال افزایش است و به نظر می رسد مسئولان فدراسیون نمی خواهند حداقل به دلیل اهمیت بالای این مسابقات مانعی برای این حواشی باشند.

طی یکی دو روز گذشته بحث انتخاب مربیانی که براساس قوانین فدراسیون جهانی می توانند روی صندلی مربیگری در جریان مسابقات جهانی بنشینند حاشیه های را برای تیم ملی به دنبال داشت و زمانی که رئیس فدراسیون در گفتگو با رسانه ها از انتخاب رهنما و هروی به عنوان دو مربی برای مسابقات جهانی و اعزام سایر نفرات کادر فنی خبر داد تنش ها افزایش يافت تا جائیکه اعضای کادر فنی تصمیم به همراهی نکردن تیم ملی در اردوی نهایی گرفتند. 

سمندر در حالی از حضور رهنما به عنوان سرمربی تیم ملی در مسابقات جهانی نامبرده است که حضور مدیرکل ورزش استان گیلان در این مسابقات در هاله ای از ابهام قراردارد.

رهنما شب گذشته در این خصوص به مهر گفت: دوستان به بنده لطف دارند ، ولی حضور من در کنار تیم ملی و اعزام به مسابقات جهانی آلمان تا کنون قطعی نشده است. من باید با وزارت ورزش و استاندار هماهنگی های لازم را انجام دهم که تا کنون چنین کاری را انجام نداده ام. 

متاسفانه علیرضا سمندر با مصاحبه های بی موقع خود حاشیه های زیادی را طی روزهای گذشته برای تیم ملی ایجاد کرده است. رئیس فدراسیونی که باید مشکلات کاراته را درون خانه حل کند بدون توجه به نزدیکی مسابقات جهانی مشکلات تیم ملی را رسانه ای می کند.

کادر فنی تیم ملی کاراته نزدیک به هشت ماه است که هدایت این تیم را برعهده داشته، برنامه ریزی ، اجرای اردوهای داخلی و برون مرزی ، مسابقات انتخابی و کلیه مسائل مربوط به آن را برعهده داشته است و اینکه اجازه پیدا نمی کنند هدایت شاگردان خود را در مسابقات جهانی برعهده داشته باشند جای سئوال دارد؟

به نظر می رسد ناراحتی شهرام هروی ، حسین روحانی و مهدی جعفری سه مربی تیم ملی کاراته از سخنان رئیس فدراسیون دلیل اصلی عدم همراهی آنها در اردوی رشت می باشد. 

باید منتظر ماند و دید که واکنش سمندر به این غیبت چیست؟ آیا کادر فنی تیم ملی تمایل به همراهی این تیم در مسابقات جهانی خواهد داشت يا رهنما باید به تنهایی جور تیم ملی در مسابقات جهانی بکشد سئوالاتی است که باید برای آن پاسخ منطقی از سوی مسئولان فدراسیون عنوان شود.

رقابتهای کاراته قهرمانی جهان 14 مهرماه در برمن به میزبانی آلمان آغاز شده و تا 19 آبان ادامه خواهد داشت. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها