بازدید 3203

پوگبا: به موفقیت‌های بزرگ‌تری چشم دارم

کد خبر: ۴۴۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴ 28 October 2014
هافبک فرانسوی یوونتوس تاکید کرد که می‌خواهد به بهترین بازیکن جهان تبدیل شود. او از این که قرارداد خود را با این تیم ایتالیایی تمدید کرده، بسیار خوشحال است.

به گزارش ایسنا، پل پوگبا در بهترین دوران بازیگری خود به سر می‌برد. او پس از پیوستن به یوونتوس توانست بهترین بازی‌های خود را برای این تیم به نمایش گذارد و توجه تیم‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کند. پوگبا در جام‌جهانی 2014 برزیل هم نمایش بسیار خوبی داشت و به عنوان بهترین بازیکن جوان این رقابت‌ها انتخاب شد.

این بازیکن فرانسوی در گفت‌وگویی که با شبکه فوتبال ایتالیا داشت، تاکید کرد که می‌خواهد به بهترین بازیکن فوتبال جهان تبدیل شود. او گفت: یک بازیکن می‌تواند به سرعت پیشرفت کند و به بازیکنی بزرگ تبدیل شود. این در حالی است که او می‌تواند با همان سرعت هم پسرفت کند و ضعیف شود. من به عنوان بهترین بازیکن جوان در جام‌جهانی انتخاب شدم. این جایزه من را بسیار خوشحال کرد ولی چشم به موفقیت‌های بزرگ‌تری دارم. باید بازی به بازی پیشرفت کنم.

او ادامه داد: نمی‌توانم آینده را پیش‌بینی کنم اما برای رسیدن به جوایز فردی و تیمی نهایت تلاش خود را به کار خواهم گرفت. لحظه‌ای دست از تلاش برنخواهم داشت. می‌خواهم به بهترین بازیکن جهان تبدیل شوم. برای این که بهترین شوی باید فشار زیادی را تحمل کنی و من آماده تحمل این فشار هستم. در شرایط کنونی بازیکنانی مثل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو همواره تحت فشار هستند. گاهی اوقات این دو بازیکنی را می‌بینی که پس از گل زدن خوشحالی نمی‌کنند و این نکته جالبی است. چنین واکنشی از این دو بازیکن بزرگ این فرصت را به شما می‌دهد که سطح کیفی خود را بالا ببری و بازی به بازی پیشرفت کنی.

پوگبای 21 ساله چهار سال قبل با قراردادی مجانی از شیاطین‌سرخ به یوونتوس پیوست و توانست در این تیم ایتالیایی توانایی‌های خود را ثابت کند و سه بار قهرمانی در سری A را به دست آورد. هر چند او از چند تیم سرشناس اروپایی از جمله رئال‌مادرید پیشنهاد داشت اما ترجیح داد تا قراردادش را با یوونتوس تا سال 2019 تمدید کند. او درباره تمدید قراردادش با بیانکونری گفت: بلافاصله بعد از آن که به من پیشنهاد تمدید قرارداد شد آن را قبول کردم و لحظه‌ای هم شک نکردم. می‌خواهم از تماشاگران یوونتوس و سران باشگاه که به من اعتماد دارند تشکر کنم. یوونتوس تیم بزرگی است و من می‌خواهم به کار خود در این باشگاه ادامه دهم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها