بازدید 4301

داعش توان تعدی به مرزهای ایران را ندارد

کد خبر: ۴۴۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶ 28 October 2014
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: گروهک تروریستی داعش توان تعدی به مرزهای ایران اسلامی را ندارد.

به گزارش فارس؛نادر قاضی‌پور فرارسیدن دهه نخست محرم و سالروز شهادت اباعبدالله‌الحسین (ع) را تسلیت گفت و اظهار داشت: شهدای کربلا و نهضت حسینی همواره برای جوانان ایران اسلامی منشاء الهام و الگوبرداری بوده است.

وی با اشاره به اینکه جوانان ایران اسلامی اعم از خواهران و برادران در هشت سال جنگ تحمیلی و حمله تجاوزگرانه رژیم بعثی عراق از کاروان امام حسین (ع) الگوبرداری و مقاومت کرده‌اند، ادامه داد: مهم‌ترین عامل پیروزی و فتح خرمشهر عنایت و توجه داشتن به ائمه اطهار (ع) بود.
 
قاضی‌پور با بیان اینکه مردم عراق نیز باید از جوانان و روحیه ولایتمداری آنها در صدر اسلام و کربلای حسینی سرمشق بگیرند، اضافه کرد: باید ضمن حفظ وحدت کلمه بین خود و اطاعت از علماء مقابل دشمنان قسم‌خورده اسلام ایستادگی کرده، و این تندباد را در نهایت با سرافرازی پشت‌سر بگذارند.
 
نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی عراق از طرف همه کشورهای ابرقدرت دنیا از هر جهت تاکتیکی، سخت‌افزاری و سیاسی حمایت می‌شد، گفت: جوانان ما به پشتوانه اهل بیت (ع) مقابل آنها مقاومت کردند.
 
این مسئول با اظهار به اینکه در عرصه‌های مختلف همواره فاتح و پیروز از کارزار بیرون آمده‌ایم، اضافه کرد: امروز هم با دشمن نوظهور و پدیده جدید به عنوان داعش روبه‌رو شده‌ایم، که با همان روحیه دهه 60 در صورت اذن رهبری آنها را نابود می‌کنیم.
 
وی با بیان اینکه با استعانت به شهدای کربلا می‌توان مقابل هر دشمن خرد و بزرگ ایستادگی کرد، ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی همه یکپارچه سرباز ولایت بوده مطیع امر ولی مسلمین هستند، تا دشمنان اسلام را قلع و قمع کنند.
 
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران اسلامی قدرتمندترین فرمانده جهان را در راس نظام دارد، متذکر شد: ایشان علاوه بر رهبری کشورمان، به دلیل برخورداری از شخصیت وارسته با مردم ارتباط معنوی دارند.
 
قاضی‌‌پور متذکر شد: با وجودی که مزدوران اسلام، کشورهای منطقه را به نام اسلام ولی در واقع علیه اسلام ناآرام کرده‌اند، توانایی تعدی و تصور تعدی به کشورمان را هرگز پیدا نمی‌کنند، چرا که با روحیه جهادی ملت ما به خوبی شناخت دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار