بازدید 2567

هیچ نوع حرکتی در گردشگری صورت نگرفته است

کد خبر: ۴۴۵۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲ 28 October 2014
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران زیادی علاقمند به حضور در بخش گردشگری هستند بیان کرد: با مراجعه به کمیته‌های فرهنگی و گردشگری اتاق‌های بازرگانی متوجه حجم زیاد سرمایه‌گریزی نسبت به سرمایه‌گذاری می‌شویم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛محسن صرامی فروشانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حدود چند ماهی است که رئیس سازمان میراث فرهنگی تغییر کرده اما هیچ نوع حرکتی در استان اصفهان صورت نگرفته است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: استان اصفهان معدنی است برای جذب گردشگر که البته هیچ کدام از دولت‌ها برای رفاه گردشگر و هتلینگ این استان اقدامی انجام نداده‌اند.
 
صرامی فروشانی تأکید کرد:دورنمای 10 ساله روند عملکرد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حال حاضر نمایان است و در صورتی که به همین منوال پیش رود به هدفی که برای 10 سال آینده مشخص شده، نخواهیم رسید.
 
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دراستان اصفهان هتل 5 ستاره وجود ندارد و گردشگران در چادرهای هلال احمر اسکان می‌یابند که باید نگاه اردوگاهی به گردشگر را تغییر دهیم.
 
وی در رابطه با برگزاری همایش‌ها و سمپوزیوم‌ها در صنعت گردشگری گفت: خروجی مناسب موضوع مهمی است که در برگزاری سمپوزیوم‌ها و همایش‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.
 
صرامی فروشانی در خصوص سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری اظهار داشت: سرمایه‌گذاران زیادی علاقمند به حضور در بخش گردشگری هستند که با مراجعه به کمیته‌های فرهنگی و گردشگری اتاق‌های بازرگانی متوجه حجم زیاد سرمایه‌گریزی نسبت به سرمایه‌گذاری می‌شویم.
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه باید بروکراسی اداری برای سرمایه‌گذاران کاهش پیدا کند تا تمرکز بیشتری برای ارائه فعالیتشان داشته باشند اظهار داشت: صنعت گردشگری جنبه اشتغال‌زایی دارد و باید هتلینگ گردشگر در صدر برنامه‌ها قرار گیرد
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل