بازدید 2860

آخرین وضعیت راه‌های کشور

کد خبر: ۴۴۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴ 28 October 2014
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت راه‌های کشور، از بارش باران و وجود مه و گرد و غبار غلیظ در معابر استان‌های مازندران، سیستان و اردبیل خبر داد.

به گزارش تسنیم، سرهنگ محمد حسین حمیدی با اشاره به آخرین وضعیت جوی راه‌ها و جاده‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر و بنا بر گزارشات واصله و تصاویر دریافتی از دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در استان مازندران و اردبیل در محورهای رامسر و پارس‌آباد، شاهد بارش باران هستیم که با توجه به لغزنده بودن معابر این محورها، از رانندگان تقاضا داریم که در این مسیرها با سرعت مطمئه حرکت کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین، در استان سیستان و بلوچستان نیز در محورهای زابل به نهبندان و زابل به زاهدان شاهد گرد و غبار شدید و بالتبع کاهش دید افقی رانندگان هستیم.

وی گفت‌: در استان مازنداران و در محدوده ولی‌آباد بعد از تونل کندوان نیز، مه غلیظ باعث کاهش دید افقی شده است و رانندگان عبوری از این مسیرها باید با در نظر گرفتن این کاهش دید، سرعت مطمئه را برای تردد خود انتخاب کنند.

حسینی در پایان با اشاره به محدودیت‌های تردد در معابر و راه‌های کشور خاطرنشان کرد: تردد در تمام راه‌ها و معابر کشور به جز محورهای قم به گرمسار و شمشک به دیزین باز شده است و ترافیک عبوری در تمامی محورهای مواصلاتی روان و آرام است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل