بازدید 8835
۳

قـتــــل به خاطر مزاحمت خياباني!

کد خبر: ۴۴۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹ 28 October 2014
موتورسواري که در حمايت از برادرش، جواني را در اطراف ميدان امام حسين(ع) مشهد با ضربات چاقو کشته بود، در بازسازي صحنه قتل انگيزه جنايت خود را ايجاد مزاحمت خياباني جوان پرايدسوار براي همسر برادرش عنوان کرد.

به گزارش خراسان، جوان ۲۲ساله اي که به اتهام قتل جوان پرايدسوار دستگير شده بود، توسط کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي به محل ارتکاب جنايت هدايت شد تا در حضور قاضي ويژه قتل عمد جزئيات و چگونگي قتل را تشريح کند. پ

س از آن که قاضي موحدي راد با تفهيم موادي از قانون مجازات اسلامي از وي خواست تا مواظب اظهارات خود باشد و حقيقت ماجرا را بيان کند، او به معرفي خود پرداخت و ادعا کرد: آن روز برادرم، همسر و فرزندان برادر ديگرم را به ملاقات پدرشان برده بود که تلفني با من تماس گرفت و گفت: جوان پرايدسواري براي همسر برادر بزرگم ايجاد مزاحمت مي کند، من هم سوار موتورسيکلت شدم و به اطراف ميدان امام حسين(ع) رسيدم، در اين هنگام ديدم که برادرم و راننده پرايد که از خودرواش پياده شده است، درگير شده اند که من هم بلافاصله به حمايت از برادرم چاقويي را بيرون کشيدم و ضربه اي به دست او زدم، اما هنگامي که بلند شد ضربه اي هم به پشت گردنش وارد کردم و با موتورسيکلت از محل گريختم.

گزارش خراسان حاکي است: برادر متهم نيز درباره چگونگي ماجرا به مقام قضايي گفت: آن روز همسر و فرزندان برادرم را سوار پرايد کردم تا به ملاقات برادرم ببرم. در راه بازگشت وقتي همسر برادرم سوار خودروام شد راننده جوان پرايد با اين تصور که آن زن نسبتي با من ندارد با الفاظ ناشايستي از من مي خواست تا همسر برادرم را سوار خودروي او کنم! هرچه به او گفتم اين زن ناموس من است توجهي نمي کرد و همچنان به مزاحمت هايش ادامه مي داد تا اين که به اطراف ميدان امام حسين(ع) رسيديم، من که احتمال مي دادم او به همين خاطر با من درگير مي شود و من تنها هستم با برادر کوچک ترم تماس گرفتم و موضوع را به او گفتم. آن لحظه راننده پرايد به صورت مورب توقف کرد و به سمت من آمد. من که فکر مي کردم رانندگان ديگر خودروهايي که در محل هستند از دوستان پرايدسوار هستند از خودرو پياده شدم و با هم درگير شديم که در اين هنگام برادرم با موتورسيکلت از راه رسيد و با چاقو به او حمله کرد.

 بنابراين گزارش، در آغاز بازسازي صحنه قتل نيز کارآگاه رمضانپور خلاصه اي از اين پرونده جنايي و چگونگي دستگيري متهمان را مقابل دوربين قوه قضاييه تشريح کرد و در پايان هم قاضي موحدي راد با صدور قرار بازداشت موقت، متهم به قتل را روانه زندان کرد تا اين پرونده ديگر مراحل قانوني خود را طي کند.

سابقه خبر

يازدهم شهريور گذشته مأموران انتظامي در تماس با قاضي ويژه قتل عمد از مرگ جواني پرايدسوار بر اثر اصابت ضربه چاقو خبر دادند. در پي دريافت اين خبر، بلافاصله قاضي موحدي راد دستورات ويژه اي را با توجه به سرنخ هاي موجود براي دستگيري ضارب صادر کرد و بدين ترتيب متهمان اين پرونده جنايي دستگير شدند اگرچه بررسي هاي مقدماتي نشان مي داد که قتل به خاطر حادثه ترافيکي رخ داده باشد اما متهمان در بازجويي ها انگيزه جنايت را مزاحمت خياباني از سوي راننده پرايد عنوان کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۳
حقش بود بمیره

مردک مزاحم
يه جورايي حق آدم فضول همين ميشه
خوب کردی کشتیش جات تو بهشته
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر