بازدید 8959
۱

نگاه شما: استثمار نوین در شهرداری تهران!

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۴۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰ 28 October 2014
یک مخاطب «تابناک» در مطلب ارسالی برای «نگاه شما» نوشت:

ضمن عرض خسته نباشید خدمت شما و همکاران پرتلاش شما و تسلیت بمناسبت یگانه منادی آزادگی و دفاع از شرافت انسانی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام میخواهم یک مساله و مشکل زجرآوری را به اطلاع شما برسانم که شرافتو کرامت انسانی بنده و گروه کثیری از همکارانم را که شهروند همین شهر هستیم و در خدمت شهرداری همین شهر عریض و طویل لگدمال نموده است.

شهری که شهردار محترم و خوشفکرش در فکر تبدیل آن به شهر اخلاق!!!؟؟ است اما غافل از مجموعه تحت مدیریت خود و اوضاع نابسامان برخی از کارمندانش.

دوستان بنده و پنجاه و اندی از فرزندان همین شهر چندسالی است که با رویاهای گوناگون که وجه مشترک و اقتضای سنی تمام انسانها و جوانان است وارد شهرداری تهران شدیم و خوشحال از یافتن شغل! و کم شدن دغدغه اساسی خود و خانواده اما امروز بعد از گذشتن چند سال (میانگین سوابق کاری دوستان 4 سال میباشد) متاسفانه نه از قرارداد خبری هست نه از بیمه و نه امنیت شغلی و کرامت انسانی. آقای شهردار آیا شما خبر دارید که در همین شهر اخلاق و ام القرای جهان اسلام  در مجموعه خدوم و زحمت کش شهرداری تهران مخصوصا منطقه 19 هیچکس جراءت  اعتراض نسبت به شرایط غیر انسانی خود را  ندارد؟

آیا خبردارید هرکس اعتراض کرد که چرا با تورم 40 درصد حقوق ما 297000تومان است با تهدید به اخراج و تغییر محیط کار به بدترین جای ممکن مواجه میشود؟

آیا خبر دارید که در مجموعه تحت مدیریت شما جوانان این شهر که در سر رویای تشکیل زندگی دارند چند ماه یکبار حقوق دریافت میکنند؟

سردار! آیا اسم شرکت مهیمن پوش و نیروهای مهیمن پوشی را شنیده اید؟

یکبار هم بخاطر خدا با مدیریت جهادی خود و همکاران گرانقدرتان اوضاع اسفبار ما را سامان بدهید.

آقای شهردار و همکار محترم! ما گروهی از همکاران شما که تعدادمان هم در مناطق 22 گانه تهران کم نیست به معنای واقعی کلمه تحت فشارروانی هستیم

لطفا بعد از رسیدگی به کرامت انسانی بانوان شاغل در شهرداری اگر دوست داشتید و صلاح دانستید بفکر شرافت و کرامت و غرور ما دختران و پسران این شهر که افتخار خدمت به مردم عزیز تهران را داریم  هم باشید .

باشد که  در این ماه درسهای امام شهیدمان در دفاع از عزت و شرافت انسانها را مروری بنماییم.و عزادار واقعی حضرتش باشیم انشاالله.

اگر بعد از ارسال این پیام به بهانه های واهی و انگ های مختلف از کار اخراج نشوم امیدوارم شاهد تاثیر مثبت این درددل و واگویه مشارک خود ودوستانم در اوضاع کاری خود باشم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱
قبلش باید دعا کنیم ببینه و به گوشش برسه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر