بازدید 14830
۳

نگاه شما: سنگ پراکنی در اتوبان نیایش

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۴۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰ 28 October 2014
چندی پیش شاهد اخطار و اجرای طرح نیروی انتظامی در خصوص جمع آوری معتادین خطرناک که در حاشیه و میان 2 باند اتوبان ها اطراق می کنند بودیم که جای تقدیر دارد.
 
اینجانب ساعت 7 شب جمعه مورخ 2 آبان 93 در حال تردد در اتوبان نیایش به سمت شرق قبل از خروجی پاکنژاد بودم که ناگهان تکه ای سنگ از بوته های وسط اتوبان به سمت خودرو پرتاب شد.
 
چنین حادثه ای با توجه به سرعت بین 70 تا 90 کیلومتری و تراکم خودرو ها در اتوبان ها امکان تبدیل شدن به حوادث بسیار بدتر و با تلفات بیشتر از حوادثی چون اسیدپاشی دارد.(مقیاس فقط در تلفات است نه در میزان محکومیت و قباحت عمل)
 
در نظر بگیرید اگر 1 خودرو کاملاً کنترل خود را از دست دهد در این ساعت شلوغ و این سرعت حداقل 2 تا 3 خودروی دیگر حادثه خواهند دید که حداقل 1 و حداکثر 5 سرنشین دارند.
 
من شاید بدلیل شانس یا شاید بدلیل تردد در این مسیر از ابتدای تاسیس ، توانستم خودرو را کنترل کنم ، اما اطمینان دارم اگر مادرم یا همسرم پشت فرمان بود برای وی حادثه جدی پیش می آمد.
 
آیا باید صبر کنیم فاجعه ای اتفاق بیافتد تا بعد به همراه استفاده رسانه ای به موضوع رسیدگی شود؟
 
آیا سنگ پراکنی به میان اتوبان اخلال در امنیت جانی ، روانی و مالی شهروندان نیست؟
 
همچنین جهت استحضار بنده با ادامه مسیر با پلیس 110 تماس گرفته و موضوع را گزارش دادم تا برای شاید با حضور مامورین در محل از بروز حادثه جدی برای سایر خوردرو ها اجتناب شود.
 
 
فرستنده: یک مخاطب تابناک
 
 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۳
متاسفانه چند سال پیش در همین اتوبان حادثه مشابهی بری من هم اتفاق افتاد . منتهیدر روزروشن و از بالی پل بلوار فرحزادی که ازبالای اتوبان نیایش می گذرد. در حالی که سرعت حدود 120 کیلومتر داشتم یه تکه سنگ بزرگ ازبالای پل به سمت شخص شخیص خودم به عنوان راننده پرتاب شد که خدا رحم کرد و به شیشه ماشینم نخورد. ولی همین بی انصاف ها حدود 3 ماه پیش از دم در منزل همون ماشین منو دزدیدن و هنوز ازش خبری نیست. تازه چند شب پیش دوباره یه پراید بنده خدا رو از همون کوچه دزدیدن . طفلکی می گه تا 4 صبح بیدار بوده و ماشینشو کشیک می داده قفل فرمان وپدال هم داشته 7 صبح بیدار می شه می بینه ماشینش نیست. ما نزدیکی میدون پونک می شینیم. این سومین ماشینه تو چند ماه اخیر از اون کوچه می دزدن..... لاستیکو ضبط و .... ماشا الله....
اين اتفاق براى بنده هم افتاد كه منجر به شكستن شيشه ماشينم شد
نزديك تونل نيايش بود
یعنی امید داری رسیدگی بشه ؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر