بازدید 3242

وزیر پیشنهادی علوم نیروی ارزشی و خوش فکر است

کد خبر: ۴۴۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱ 27 October 2014
 نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: «محمود نیلی احمد آبادی» وزیر پیشنهادی علوم نیروی ارزشی، معتدل و خوش فکر است که دل در گرو توسعه دانشگاهها دارد.

کمال الدین پیرموذن روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با بیان اینکه کارنامه دکتر نیلی درخشان است، افزود: دکتر نیلی وثوق تمام دانشگاهیان بوده و چهره محبوبی در میان دانشگاهیان است.

وی با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی علوم کارنامه امیدوارکننده ای دارد، تصریح کرد: آقای نیلی می تواند سکاندار مناسبی برای حوزه تاثیر گذاری مانند دانشگاهها که در کانون توجه رهبری و نظام است، باشد.

پیرموذن ضمن ابراز امیدواری از اینکه فضای کار برای وزیر پیشنهادی علوم فراهم شود، خاطر نشان کرد: از آنجا که آقای نیلی چندان مورد شناخت نمایندگان مجلس نیست رییس جمهوری باید در روز رای اعتماد برای رفع دغدغه های برخی نمایندگان، سنگ تمام بگذارد و با شجاعت و شفافیت مواضع خود را در ارتباط با سووالات نمایندگان که سوالاتی تاثیر گذار است، اعلام کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری 30 مهرماه در نامه ای به علی لاریجانی رییس مجلس، محمود نیلی احمدی آبادی برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس معرفی کرد.

قرار است جلسه رای اعتماد به سومین وزیر پیشنهادی دولت یازدهم روز چهارشنبه هفتم آبان ماه برگزار شود.

رییس دولت تدبیر وامید در آغاز به کار این دولت، جعفر میلی منفرد را به عنوان نخستین وزیر پیشنهادی علوم به مجلس معرفی کرد که نتوانست رای اعتماد کسب کند.

رییس جمهوری سپس رضا فرجی دانا را به مجلسی ها معرفی کرد که وی رای اعتماد لازم را کسب کرد اما پس از حدود 9 ماه تصدی وزارت، نمایندگان او را استیضاح کردند و وی نتوانست برای دومین بار رای اعتماد مجلس را اخذ کند.

هم اکنون محمد علی نجفی سرپرستی وزارت علوم را برعهده دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار