بازدید 18592
«تابناک» منتشر می‌کند؛

نامه هیأت رئیسه فدراسیون به کفاشیان برای برکناری «مهدی نبی»

با توجه به اتحاد چندین و چند ساله علی کفشیان و نبی و آیت‌اللهی، به نظر می‌رسد‌ این روزها تلاش برای شکستن حلقه اتحاد این سه ‌در فدراسیون جدی شده است. به هر حال، گویا با انتشار این نامه، بحث کنار رفتن نبی از دبیرکلی فدراسیون فوتبال جدی باشد!
کد خبر: ۴۴۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶ 27 October 2014
نامه هیات رئیسه فدراسیون به کفاشیان برای برکناری «مهدی نبی»این روز‌ها اختلافات هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با ریاست این فدراسیون بالا گرفته و اکنون اسناد رسمی نشان می‌دهد ‌هفت تن از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال از علی کفاشیان خواسته‌اند تا ۴۸ ساعت مهدی محمدنبی و سید محمد آیت‌اللهی را از کار برکنار کند.

به گزارش «تابناک»، چند هفته‌ای است‌ بحث نامه محرمانه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال به علی کفاشیان برای اتفاقات رخ داده در این فدراسیون، به ویژه پس ‌از شکست‌های پیاپی تیم‌های پایه در رسانه‌ها مطرح شده و واکنش‌های فراوانی را هم به همراه داشته است. در کنار بحث این نامه محرمانه اخباری مبنی بر برکناری مهدی محمدنبی از سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال هم در رسانه‌ها به گوش می‌خورد و واکنش‌های نبی و کفاشیان را هم به همراه داشت.

فریده شجاعی زمانی دبیرکلی نبی در فدراسیون فوتبال را غیر قانونی دانسته بود، زیرا هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال نزدیک به سه سال است، ‌دبیرکلی او را تأیید نکرده است. به جز ماجرای قانونی یا غیرقانونی بودن حضور نبی در مقام دبیرکلی فدراسیون فوتبال بحث مسائل مالی هم در فدراسیون فوتبال این روز‌ها داغ است و ماجرای ۴۰۰ هزار دلاری که مسئولان فدراسیون در زمان جام‌جهانی‌ نقدی از وزارت خارجه گرفته بودند، هنوز محل سؤال است و هیأت رئیسه به همین دلا‌یل از علی کفاشیان توضیح شفافی خواسته است.

اکنون و لذ پایه اسنادی که به دست تابناک رسیده، هفت تن از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به علی کفاشیان از او تقاضا کرده‌اند تا ۴۸ ساعت مهدی محمد نبی و سیدهادی آیت‌اللهی را از سمت خود عزل کند.

در متن این نامه آمده است، ضمن تشکر از زحمات مهدی محمدنبی از علی کفاشیان درخواست شده بر اساس بند ۶ ماده ۳۵ (اختیارات قانونی هیأت رئیسه) نسبت به عزل نبی اقدام کند و فرد جدید و صاحب صلاحیتی را برای اخذ مصوبه به هیأت رئیسه معرفی کند.

نامه هیات رئیسه فدراسیون به کفاشیان برای برکناری «مهدی نبی»

همچنین در ادامه این نامه آمده است، با توجه به مشغله فراوان آیت‌اللهی مسئولیت سرپرستی کمیته فنی و توسعه هم از وی سلب ‌و فرد جدیدی هرچه زود‌تر به هیأت رئیسه معرفی شود.

این نامه به امضای مهدی تاج (نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال)، دکتر شجاعی (نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال)، غلامرضا بهروان (عضو هیأت رئیسه)، حیدر بهاروند (عضو هیأت رئیسه)، منصور قنبرزاده (عضو هیأت رئیسه)، فریدون اصفهانیان (عضو هیأت رئیسه) و شهاب‌الدین عزیز خادم (عضو هیأت رئیسه) رسیده است.

در وب‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال به جز این هفت تن، سه تن دیگر را به عضویت هیأت رئیسه معرفی کرده ‌که به جز علی کفاشیان شامل دو نفری می‌شود که در این نامه درخواست برکناری آن‌ها ارائه شده است‌. البته به نظر وب‌سایت فدراسیون فوتبال اشتباه خواسته یا ناخواسته‌ای انجام داده، چرا که نبی عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال نیست.

با توجه به اتحاد چندین و چند ساله علی کفشیان و نبی و آیت‌اللهی، گویا این روز‌ها تلاش برای شکستن حلقه اتحاد این سه نفر در فدراسیون جدی شده است. به هر حال به نظر می‌رسد ‌با انتشار این نامه بحث کنار رفتن نبی از دبیرکلی فدراسیون فوتبال جدی باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی