بازدید 2055

مجلس نظر واحدی درباره وزیر پیشنهادی ندارد

کد خبر: ۴۴۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲ 27 October 2014
یک عضو هیأت رئیسه مجلس از تاکید مجلس بر تعامل با دولت و کمک به ساماندهی وزارت علوم خبر داد و در عین حال گفت که نظر واحدی از سوی نمایندگان در مورد وزیر پیشنهادی شکل نگرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین حسین سبحانی نیا در گفت‌و‌گو با ایسنا، با اشاره به جلسه امروز هیأت رئیسه،اظهار کرد: در این جلسه که با حضور آقای لاریجانی برگزار شد مسائل روز کشور ، تحولات منطقه و موارد مربوط به دستور کار مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به تاکید رئیس مجلس بر بررسی هر چه سریعتر لایحه خروج از رکود در جلسه علنی مجلس افزود:‌ آقای لاریجانی تاکید کرد که این لایحه هر چه زودتر در دستور کار صحن علنی قرار گیرد.

این عضو هیأت رئیسه مجلس ادامه داد: نمایندگان همچنین طرحی را با عنوان الحاق موادی به قانون تنظیم مقررات مالی( دائمی کردن برخی تبصره های بودجه)امضا کردند که در کمیسیون برنامه و بودجه مطرح شده و احتمالا پس از هماهنگی با سایر کمیسیون های تخصصی این طرح به جای لایحه‌ای که در مجلس رد شد، در صحن علنی مطرح می‌شود.

سبحانی نیا با اشاره به برگزاری جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی علوم در روز چهارشنبه گفت: بنابر این است که در یکی دو روز آینده کمیسیون ها و فراکسیون ها جلساتی با وزیر پیشنهادی داشته باشند اما هنوز جمع بندی واحدی وجود ندارد چراکه زمان کم بوده و شناخت زیادی هم از وزیر پیشنهادی وجود نداشته است.

وی ادامه داد: در جلسه هیأت رئیسه تاکید شد که این نشست ها ادامه یابد و اطلاعات لازم در اختیار مجلس و نمایندگان قرار گیرد تا نمایندگان شناخت لازم را در مورد توانمندی های وزیر پیشنهادی در اداره وزارت خانه کسب کنند.

این عضو هیأت رئیسه مجلس تاکید کرد:‌ قطعا مجلس به دنبال تعامل با دولت و همراهی و کمک برای ساماندهی وزارت علوم است اما هنوز نظر واحدی در باره وزیر پیشنهادی علوم شکل نگرفته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر